نسل روشن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
بله من می‌توانم (15 راز ذهنی از کارآفرینان الهام‌بخش در سراسر دنیا)
ذهنت را هک کن
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان
بلند شو مبارزه کن عشق بورز و تکرار کن
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
شاخ‌آباد (مجموعه داستان)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
مجموعه داستان‌های کوتاه سینوس
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
روان‌شناسی خانواده (نظریه تحقیق و تمرین)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
اسرار هواپونوپونو
  • 69,000 تومان
  • با تخفیف: 69,000 تومان
روان‌شناسی خانواده (نظریه تحقیق و تمرین)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
مدیریت خشم در روابط زناشویی
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
تفکر هزاره جدید (10 تفکر تاثیرگذار برای وفور و موفقیت در زندگی)

غلبه بر شرم و افسردگی (با روش درمانی پذیرش و تعهد احساس شرم و نقص خود را درمان کنید و کیفیت زندگی روانشناختی خود را بالا ببرید)

  • 96,000 تومان

اگر این کتاب را می‌خوانید، شانس آورده‌اید. احتمالا احساس نقص وافسردگی بخشی از زندگی شما شده‌اند. شما با افکاری زندگی می‌کنید که به طریقی نقص دارید، شایسته احترام دیگران نیستید و هیچ‌کس دیگر هم تاکنون نتوانسته به شما اهمیت بدهد. ممکن است احساس کنید که زندگی خود را پشت یک ماسک سرد و آزاردهنده گذرانده باشید. این ماسک در طراحی ناشیانه‌ای که شده است، سنگین و خسته‌کننده است. پشت این نقاب، شما دنیای را از زندان تحمل‌ناپذیر خود تجربه می‌کنید که به دور از تجربیات عشق، تحسین و ارتباط است و برای کسانی که زندگی «عادی» دارند، طبیعی و آسان به نظر می‌رسد. این وزن با ماهیت سرکوبگر و منزوی‌کننده خود به شما الهام داده است که سعی کنید خود را از چنگ آن رها کنید. برای مدتی ممکن است به‌نظر برسد که آن‌ها به دنبال شما هستند.

بله من می‌توانم (15 راز ذهنی از کارآفرینان الهام‌بخش در سراسر دنیا)

  • 75,000 تومان

همه انسان‌ها خواهان کمال و دست یافتن به خواسته‌ها و رویاهایشان هستند. این کمال می‌تواند در مورد کار، خانواده، سلامتی و ... باشد. بسیاری از ما به دنبال کشف مسیری هستیم، که انسان‌های موفق رفته‌اند و بارها شنیده‌ایم که موفقیت یک شبه به‌دست نمی‌آید. بله! کاملا درست است! مسیر موفقیت نه یک شبه طی می‌شود و نه به آسانی! راه موفقیت با مشکل همراه است و استقامت و پایداری راه‌حل عبور از این مسیر می‌باشد. ما در این کتاب به سراغ 15 کارآفرینی می‌رویم که در این مسیر با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده‌اند و توانسته‌اند با استقامت و پایداری از این مسیر پر پیچ و خم عبور کنند، همچنین با هم برخی از اقداماتی را می‌خوانیم که به آنها برای عبور از این مسیر کمک کرده است و فراموش نمی‌کنیم که موفقیت سرآغاز مسیرهای پر پیچ و خم دیگری است.

ذهنت را هک کن

  • 45,000 تومان

کتاب ذهنتان را هک کنید نوشته نیکلاس هیل به شما می‌آموزد که چطور قدرت پنهان ذهن ناخودآگاه‌تان را آزاد کنید انعطاف‌پذیری عصب‌های مغزتان را تحت کنترل خود درآورید، واقعیت‌ها را تغییر دهید و غیرممکن‌ها را پشت سر بگذارید. آیا شما می‌دانستید که ذهنتان به طور حیرت‌انگیزی قدرتمند است و می‌‌تواند واقعیت زندگی شما را شکل دهد؟ آیا شما می‌دانستید که به طور آگاهانه حتی می‌توانید از ذهن‌تان برای درمان جسم‌تان استفاده کنید؟

بلند شو مبارزه کن عشق بورز و تکرار کن

  • 40,000 تومان

اغلب اوقات این زندگی است که کنترل روزهای ما را به دست گرفته و در پایان روز چیزی جز خستگی و استرس برای ما باقی نگذاشته است. کنترل زندگی خود را با قدرت سحرخیز بودن به دست بگیرید. بلند شدن، مبارزه کردن، عشق ورزیدن و تکرار آن یک چارچوب کوچک اما عادت‌هایی بسیار مهم، برای ایجاد هدف نهایی‌تان در زندگی می‌باشند. در این کتاب شما تکنیک‌ها و ابزارهای پیشرفته‌ای را فرا خواهید گرفت. نویسنده جف ویکرشام، موسس کوچینگ مورنینگ فایر، یک مربی کوچینگ عادت‌ها با عملکرد بالاست. در این کتاب جف شما را در مسیر ایجاد اهداف و رویاهایی که در زندگی می‌خواهید به آنها دست یابید، راهنمایی می‌کند.

راز موفقیت زنان باهوش در دست‌یابی به اهداف بزرگ (انگیزه برای تمرکز داشتن و دنبال کردن رویاهای زندگی خود)

  • 95,000 تومان

الیسون جی فاسکت (Allison J Foskett) در این کتاب روش‌هایی موثر برای با انگیزه ماندن در طول دست‌یابی به اهدافتان را به تفصیل طی سیزده فصل شرح می‌دهد. او در هر فصل ایده‌ها، تمرینات و پرسش‌هایی ارائه می‌کند که قطعا انسان را به فکر فرو برده و به نتیجه‌ای مؤثر خواهد رساند. بنابراین لازم است به این پرسش‌های قدرت‌بخش در طول کتاب با تأمل فکر کنید و پاسخ دهید. در حقیقت هدف این کتاب ارائه شرح جامعی از تمامی اطلاعات یا تحقیق درباره مطالب تا به حال چاپ شده در باب هدف‌گذاری، انگیزه، پیشرفت و مانند آن نیست. بلکه الیسون جی فاسکت قصد دارد تا اطلاعاتی را ارائه ‌دهد که بازتابی است از علائق و پژوهش‌های شخصی خودش، به عبارتی دیگر هدف فاسکت فراهم ساختن اطلاعات، بینش و چشم‌اندازهای تازه در باب بلندپروازی، تعیین اهداف و دنبال کردن آنها از طریق انجام آنها، برای زنان است.

شاخ‌آباد (مجموعه داستان)

  • 49,000 تومان

حوالی ساعت دوازده بود که بهروز رسید به میدن ولیعصر. با این که هو گرم بود اما ترجیح داده بود پیاده‌روی کند. نه این که پیاده‌روی را دوست داشته باشد، با خودش لج کرده بود. می‌خواست خودش را زجر بدهد. عرق روی پیشانی‌اش خیلی تمیز و زیاد می‌ریخت و چند باری با دست سعی کرده بود پاکش کند. از شقیقه و پشت گردنش هم عرق سرازیر بود و شاید تمام بدنش. پیراهنش ولی خیس نشده بود. جلوی سینما قدس ایستاد و سردر آن را نگاه کرد. از فیلم خوشش نمی‌آمد. یعنی از هر صدتا فیلم یکی می‌توانست توجه‌اش را جلب کند. آن یکی که بازیگرهایش را دوست داشته باشد...

مجموعه داستان‌های کوتاه سینوس

  • 49,000 تومان

هنوز مهر نامه ابلاغیه‌ای که براساس آن هرمز می‌توانست سردوشی‌هایش را بردارد و درجه ستوان‌دومی ارتش را روی شانه‌هایش قرار دهد، خشک نشده بود که با خبر شد، سخت‌ترین و دورافتاده‌ترین پست پادگان را برایش در نظر گرفته‌اند. بدون تلف کردن وقت سردوشی‌هایش را با درجه‌هایش عوض کرد و به اتاق بازرسی پادگان - که لیست نگهبانی را ماهانه می‌نوشتند رفت؛ اما اعتراضش نتیجه‌ای نداشت و از آن جایی که برنامه نگهبانی پیش از مفتخر شدن او به درجه ستوانی آماده شده بود، هیچ راهی برای از سر باز کردن این نگهبانی پیش رویش نمی‌دید؛ اما در عوض آگاهش کردند که مصوب شده از آن تاریخ به بعد افسرها از پست دادن معاف شوند و این آخرین پست او تا پایان خدمت خواهد بود. او افسر شده بود.

روان‌شناسی خانواده (نظریه تحقیق و تمرین)

  • 95,000 تومان

در سال 2002، انجمن روانشناسی آمریکا، بازشناسی روانشناسی خانواده را به عنوان یک رشته تخصصی تصویب کرد و بدین وسیله به 10 رشته تخصصی دیگر پیوست که تعیین کننده مجموعه منحصر به فردی از تمرین‌های شایسته، پایگاه دانش منحصر به فرد و یک بنیاد منحصر به فرد و قابل اطمینان تحقیق هستند. روانشناسی خانواده، دارای ارزش بیشتری به عنوان یک تخصص نسبت به روانشناسی بالینی است.

اسرار هواپونوپونو

  • 69,000 تومان

«هواوپونوپونو» یک روش پاکسازی‌درونی متعلق به درمانگران اهل هاوایی برای رسیدن به صلح با خود و دیگران است.

روان‌شناسی خانواده (نظریه تحقیق و تمرین)

  • 95,000 تومان

بیشتر کتاب‌ها مانند این کتاب، به زوج‌درمانی یا خانواده‌درمانی، مرور نظریه‌ها و رویکردهای مختلف، توصیف سازمان‌ها، آموزش‌ها و اصول اخلاقی این حرفه می‌پردازند. در حالی که تمام موارد فوق را پوشش می دهیم، اما در کل مسیر کاملا متفاوتی را طی کرده‌ایم. این اولین کتابی است که دیدگاهی کاملا سیستمی از حوزه روانشناسی خانواده را بیان می‌کند. ما به جای شروع تئوری، با مبانی معرفتی آغاز می‌کنیم که نظریه، تحقیق و عمل از آنها گرفته شده‌است.

مدیریت خشم در روابط زناشویی

  • 68,000 تومان

امروزه، عدم کنترل خشم، عامل اصلی ایجاد طلاق‌های عاطفی میان زوجین است. نقش اطرافیان در کنترل خشم این افراد بسیار موثر است. ایجاد محیط آرام، دور کردن عوامل استرس‌زا،داشتن ارتباط کلامی موثر، تشویق به انجام رفتار کنترل شده و ایجاد تصور ذهنی در زمینه مثبت ‌اندیشی در خانواده، در این زمینه بسیار مفید است.همچنین، نقش مشاوره خانواده در بهبود روابط زوجین و آموزش مهارت‌های زندگی و به خصوص مهارت کنترل خشم به زوجین بسیار مهم است. در این کتاب، به موارد مهم روابط زناشویی و یکسری مهارت‌های موثر که برای زوجین مفید می‌باشند، اشاره شده است.

تفکر هزاره جدید (10 تفکر تاثیرگذار برای وفور و موفقیت در زندگی)

  • 69,000 تومان

خداوند از روح خود در کالبد شما دمیده است. او شما را اشرف مخلوقات نامیده است، نه دنبله‌روی مخلوقات. اجازه ندهید که ذهن شما عادت کند که معمولی هستید. اجازه ندهید که این موضوع خود واقعی شما را تغییر دهد.

1  صفحه‌ی 1