یووال نوح هراری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
پول
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
21 درس برای قرن 21 (گالینگور)
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان
21 درس برای قرن 21 (گالینگور)
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
انسان خداگونه (تاریخ مختصر آینده)
  • 100,000 تومان
  • با تخفیف: 100,000 تومان
انسان خردمند (تاریخ مختصر نوع بشر)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان

پول

  • 29,000 تومان

پول چگونه اختراع شد؟ چرا چنین نقش مهمی در زندگی‌هایمان ایفا می‌کند؟ آیا اسباب شادی‌مان را فراهم می‌کند یا اینکه حاصلی جز تلخ‌کامی ندارد؟ آینده بشر چه برنامه‌ای برای پول دارد؟ فناوری‌های آینده در زمینه هوش مصنوعی چه تاثیری بر زندگی انسان خواهد گذاشت؟ الگوریتم‌ها چگونه زندگی آدمی را متحول خواهند کرد؟ ابرانسان‌های قرن 21 چگونه لیبرالیسم را شکست خواهد داد؟ سرویس‌های جدیدی مانند ویز، کورتانا و گوگل چگونه بر جهان مسلط خواهند شد؟ یووال نوح هراری با وضوح و بینشی مثال‌زدنی خواننده را به سفری جذاب، از زمان ضرب نخستین سکه‌ها تا اقتصاد قرن 21، می‌برد و به ما نشان می‌دهد چگونه در شرف 1 انقلاب قریب‌الوقوع هستیم، چه دوستش داشته باشیم و چه از آن بدمان بیاید.

21 درس برای قرن 21 (گالینگور)

  • 55,000 تومان

ذهن انسان همیشه نگران است و این لزوما چیز بدی نیست. به هر حال اگر خرسی به سمت شما بیاید،‌ نگرانی می‌تواند جانتان را نجات بدهد؛ هر چند این روزها، لزومی ندارد که اکثر ما نگران خرس‌ها باشیم، چون زندگی مدرن دلایل زیادی برای نگرانی عرضه می‌کند: تروریسم، تغییرات اقلیمی، ظهور هوش مصنوعی، اخبار جعلی،‌ تجاوز به حریم خصوصی و حتی کاهش آشکار همکاری‌های جهانی. هراری، در این کتاب چارچوبی مفید برای روبرو شدن با این ترس‌ها ساخته است. به اعتقاد او، رمز پایان دادن به اضطراب‌هایمان،‌ نگران بودن نیست،‌ دانستن این است که نگران چه چیزهایی باشیم، چقدر نگرانشان باشیم و چگونه برای آینده‌ای متفاوت از جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، آماده شویم. این کتاب چالش‌های پیچیده عصر حاضر را به روشنی بررسی کرده و به همین دلیل خواندن آن ضروری است....

21 درس برای قرن 21 (گالینگور)

  • 99,000 تومان

ذهن انسان همیشه نگران است و این لزوما چیز بدی نیست. به هر حال اگر خرسی به سمت شما بیاید،‌ نگرانی می‌تواند جانتان را نجات بدهد؛ هر چند این روزها، لزومی ندارد که اکثر ما نگران خرس‌ها باشیم، چون زندگی مدرن دلایل زیادی برای نگرانی عرضه می‌کند: تروریسم، تغییرات اقلیمی، ظهور هوش مصنوعی، اخبار جعلی،‌ تجاوز به حریم خصوصی و حتی کاهش آشکار همکاری‌های جهانی. هراری، در این کتاب چارچوبی مفید برای روبروشدن با این ترس‌ها ساخته است. به اعتقاد او، رمز پایان دادن به اضطراب‌هایمان،‌ نگران بودن نیست،‌ دانستن این است که نگران چه چیزهایی باشیم، چقدر نگرانشان باشیم و چگونه برای آینده‌ای متفاوت از جهانی که در آن زندگی می‌کنیم، آماده شویم. این کتاب چالش‌های پیچیده عصر حاضر را به روشنی بررسی کرده و به همین دلیل خواندن آن ضروری است.

انسان خداگونه (تاریخ مختصر آینده)

  • 100,000 تومان

جنگ بر می‌افتد احتمال خودکشی بیش از کشته شدن در جنگ خواهد بود قحطی ناپدید می‌شود خطر چاقی بشر را بیش از گرسنگی تهدید می‌کند مرگ چیزی جز یک مشکل فنی نیست برابری از میان می‌رود ـ پایندگی وارد می‌شود آینده برای ما چه در بردارد؟ مرحله بعدی تکامل همین است انسان خردمند نشان داد که از کجا آمده‌ایم انسان خداگونه نشان می‌دهد که به کجا می رویم

انسان خردمند (تاریخ مختصر نوع بشر)

  • 110,000 تومان

صد هزار سال پیش، دست کم شش گونه انسانی در زمین زندگی می‌کردند. امروز تنها یکی به جا مانده است: ما انسان‌های خردمند. چطور گونه ما در نبرد برای سلطه بر دیگران پیروز شد؟ چرا نیاکان شکارگر - خوراک جوی ما اقدام به ساختن شهرها و برپایی پادشاهی‌ها کردند؟ چگونه به خدایان و ملت‌ها و حقوق بشر ایمان آوردیم، به پول و کتاب‌ها و قوانین اعتماد کردیم، و خود را برده بوروکراسی و مصرف‌گرایی و حرص و آز برای خوشبختی ساختیم؟ دنیای ما در هزاره آینده چه شکلی به خود خواهد گرفت؟ انسان خردمند به گونه‌ای جسورانه و همه جانبه و بحث‌انگیز هر آنچه را تاکنون گمان می‌کردیم در مورد انسان می‌دانیم به چالش می‌کشد: افکارمان، رفتارمان، اعمال‌مان، اقتدارمان... و آینده‌مان را.

صفحه‌ی 1