یاسین هدایتی فر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
با پولم چیکار کنم (200 پرسش و پاسخ کاربردی بر اساس هوش مالی در ایران)
پول بدون پول (روش‌های کسب درآمد رویایی بدون سرمایه اولیه)
درآمدهای رویای بدون سرمایه (80 راه کسب درآمد بالا بدون سرمایه اولیه)

با پولم چیکار کنم (200 پرسش و پاسخ کاربردی بر اساس هوش مالی در ایران)

  • 50,000 تومان

یاسین هدایتی‌فر نویسنده اولین کتاب آموزش کسب درآمد در ایران بدون سرمایه (پول بدون پول) و مدرس هوش مالی کودکان است. وی مدرس اصول مالی به بیش از 5000 نفر بوده که بالغ بر 1000 نفرشانء برای اولین‌ با ر صاحب خانه شده‌اند. او در این کتاب تلاش می‌کند: به انواع پرسش‌هایی که شاگردانش در مورد موضوعات مختلف هوش مالی می‌پرسندء پاسخ دهد. این پرسش‌ها که بسیار پرتکرار هستندء تاکنون زندگی افراد زیادی را تغییر داده و یافتن پاسخ آن‌هاء گامی مهم برای آینده مالی شماست. آموزش اصول مهم سرمایه‌گذاری در این کتابء به شکل پرسش و پاسخ ارائه شده تا هم فهم مطلب بیشتر شود و هم خواندن کتاب آسان‌تر. این پرسش‌ها در پنج حوزه ملک و املاکء کسب و کارء بورسء طلا و صندوق‌های سرمایه‌گذاری تقسیم‌بندی شده‌اند.

پول بدون پول (روش‌های کسب درآمد رویایی بدون سرمایه اولیه)

  • 49,000 تومان

این که بدانید برای رسیدن به درآمدهای بالا بدون سرمایه اولیه (پول بدون پول) چه کاری باید انجام دهید،‌ گام بسیار مهمی است اما پایان کار نیست،؛ بلکه تازه ابتدای کار است!!! از شما یک درخواست دارم! هیچ‌وقت اجازه ندهید بهانه‌های کوچکی همچون کمبود امکانات و سرمایه‌های مادی جلوی افکار بلند پروازانه و رویای ثروت‌اندوزی شما را بگیرد. نعمت‌های خدا هر روز در حال افزایش است و این انسان‌ها هستند که تعیین می‌کنند چقدر می‌خواهند از این نعمت‌ها برداشت و استفاده کنند. می‌خواهم مژده بزرگی به شما بدهم که شاید باورش سخت باشد. کتابی که در دست دارید، می‌تواند شما را به آسانی روی مدار متفاوتی از ثروت قرار دهد که اگر هم فرکانس شوید، به زودی چیزهایی را تجربه خواهید کرد که شاید هیچ زمانی فکر آن را هم نمی‌کردید!! در این کتاب روش انجام کارهایی گفته شده که با انجام آن‌ها می‌توانید بدون سرمایه، پول‌های فراوانی بدست آورید. دوست روزهای رسیدن به موفقیت‌های عجیب شما.

درآمدهای رویای بدون سرمایه (80 راه کسب درآمد بالا بدون سرمایه اولیه)

  • 18,500 تومان

روزی مردی داخل چاهی افتاد و بسیار دردش آمد. یک روحانی او را دید و گفت: حتما گناهی انجام داده‌ای. یک دانشمند عمق چاه و رطوبت خاک را اندازه گرفت. یک روزنامه‌نگار در مورد دردهایش با او مصاحبه کرد. یک یوگیست به او گفت: این چاله و همچنین دردت فقط در ذهن تو هستند و در واقعیت وجود ندارند. یک پزشک برای او دو قرص آسپرین پایین انداخت. یک پرستار کنار چاه ایستاد و با او گریه کرد. یک روانشناس او را تحریک کرد تا دلایلی را که پدر و مادرش او را آماده افتادن به داخل چاه کرده بودند پیدا کند. یک تقویت‌کننده فکر او را نصحیت کرد که: خواستن توانستن است. یک فرد خوشبین به او گفت: ممکن بود یکی از پاهایت بشکند. سپس فرد بی‌سوادی که از آن‌جا می‌گذشت دست او را گرفت و او را از چاه بیرون آورد. «این کتاب به دنبال نصیحت کردن شما نیست؛ بلکه می‌خواهد دستتان را بگیرد.»

صفحه‌ی 1