گلن شیرالدی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
رهایی از خاطرات بد دوران کودکی (زخم‌های پنهان کودکی و سلامت ذهنی بزرگسالی)
ارتقا عزت نفس 10 راه حل ساده (چگونه به خودکم‌بینی خاتمه دهیم)

رهایی از خاطرات بد دوران کودکی (زخم‌های پنهان کودکی و سلامت ذهنی بزرگسالی)

  • 290,000 تومان

دوران کودکی‏، با تمام شور و نشاطی که دارد مرحله‌ای بسیار حساس در زندگی آدمی است که هرگونه تجربه‌ی مثبت یا منفی‌ای در آن، می‌تواند تاثیرات عمیقی را در بزرگسالی به همراه آورد. گلن شیرالدی در این کتاب تاثیر تجربیات منفی دوران کودکی را در سنین بزرگسالی مورد بررسی قرار داده و نتایج آن را برای مخاطب تشریح می‌کند. کتاب حاضر نشان می‌دهد که تبعات ناشی از روابط ناگوار و سوءرفتارهای دوران کودکی در دو بافت خانواده، مدرسه و حتی پیرامون روابط خشونت‌آمیز بین والدین، از دوران کودکی عبور کرده و تاثیرات نامطلوب خود را در سالیان آتی و در دوران بزرگسالی حفظ می‌کند.

کتاب کار عزت‌نفس (برنامه‌ای ساده و موثر برای دوست داشتن خود غلبه بر تردید به خود رسیدن به ارزش درونی تفکر منطقی قدردانی از بدن تصدیق افکار)

  • 195,000 تومان

دکتر گلن شیرالدی سال‌های زیادی در دانشگاه پنتاگون و هیئت علمی دانشگاه مریلند مشغول به کار بوده و در همین رابطه جایزه‌ی تدریس برجسته را نیز از دانشکده‌ی سلامت و عملکرد انسانی این دانشگاه کسب نموده است. وی کتاب‌ها و مقالات متعددی با موضوع سلامت جسم و روان انسان تألیف نموده است. از عناوین تألیف شده ایشان می‌توان به این نمونه‌ها اشاره کرد: کتاب «مرجع اختلال استرس پس از سانحه»؛ راهنمای التیام، بهبودی و رشد - «غلبه براضطراب، نگرانی و خستگی عصبی»؛ راهنمای آرامش بیشتر - «امید و یاری درمان افسردگی»؛ راهنمای کاربردی - «حقایق آرامش بخش» ؛ راهنمای آرام‌سازی و کاهش استرس و رویکردهای مدیریت استرس کتاب مرجع مدیریت خشم»؛ راه های زیستن آرام با آسودگی. «کتاب کار عزت نفس»، اثری بی‌نظیر در ارائه روش‌های شناختی ثابت شده برای سخن گفتن سازنده، تحلیلگرانه فرد با خود و یادگیری روش‌های گام به گام است. این کتاب به خواننده کمک می کند: اشتباهات خود را مدیریت کرده و به خوبی با انتقاد مواجه گردد. مهربانی به خویشتن و دیگران را در خود بپروراند. اهدافی که به غنای زندگی می‌افزایند را برای خود ایجاد کرده و در راستای رسیدن به آنها قدم بردارد.

ارتقا عزت نفس 10 راه حل ساده (چگونه به خودکم‌بینی خاتمه دهیم)

  • 75,000 تومان

تاثیر شگرف عزت‌نفس، این احساس ارزشمندی و خودباوری درونی بر سلامت جسم، روان، روابط درون‌فردی و بین‌فردی، ترجمه و نشر اثر ارزشمند حاضر را سبب شده است. انتظار می‌رود خواننده کتاب بهترین و عملی‌ترین رویکردهای جدید شرق و غرب، تکنیک‌هایی هم‌چون بازسازی شناختی و تکنیک‌ها و مراقبه‌های توجه‌آگاهی و... را در این باب فرا بگیرد. گلن. ر. شیرالدی در این کتاب با ارائه مثال‌های بالینی و ملموس، طیف وسیعی از تکنیک‌ها و تمرین‌ها و مراقبه‌ها را شرح می‌دهد که درمان‌گران و علاقه‌مندان را به راحتی در مسیر دل‌خواه درمان و بهبودی قرار خواهد داد...

صفحه‌ی 1