گای وینچ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

جعبه کمک‌های احساسی (راه‌کار‌هایی برای رفع حس گناه طرد شدن و شکست)

  • 75,000 تومان

شاید طرد‌شدن شایع‌ترین زخم، در بین تمامی زخم‌های عاطفی باشد که در طول زندگی مجبور به تحمل آن‌ها هستیم. در دوره نوجوانی و در حین تحصیل، بار‌ها از جمع‌های دوستانه حذف و در تیم مدرسه، به‌عنوان آخرین نفر انتخاب‌شده‌ایم، برای رفتن به مهمانی تولدی که همه همکلاسی‌ها در آن حضور داشتند، دعوت نشده‌ایم، بار‌ها توسط دوستان قدیمی از محافل دوستانه حذف‌شده و مورد طعنه و آزار همکلاسی‌هایمان قرار‌گرفته‌ایم، سر‌انجام چالش مطرود‌ شدن‌های دوران کودکی را پشت‌سر گذاشتیم تا به این نتیجه برسیم که انبوه بزرگی از تجربه‌های جدید طرد‌شدن، در انتظار ما است. در بزرگ‌سالی نیز گاهی از قرار‌های دوستانه حذف می‌شویم و گاه توسط کار‌فرمایان رد و توسط دوستان قدیمی خود سرزنش می‌شویم. حتی ممکن است همسرمان، ما را پس بزنند، همسایگان برخوردی سردی با ما داشته‌باشند و اعضای خانواده، ما را از جمع خود برانند.

کمک‌های اولیه عاطفی (تکنیک‌های کاربردی برای درمان احساس گناه و سایر آسیب‌های روان‌شناختی متداول)

  • 120,000 تومان

همه ما دچار زخم‌های عاطفی می‌شویم. شکست، احساس تقصیر، طردشدگی و از دست دادن افراد به همان اندازه خراشیدگی‌های روی آرنج، بخشی از زندگی هستند. اما درحالی‌که معمولاً بریدگی را پانسمان می‌کنیم یا بر روی مچ پای پیچ‌خورده یخ می‌گذاریم، بست کمک‌های اولیه ما برای زخم‌های عاطفی نه‌تنها با کمبود تجهیزات مواجه است بلکه این بسته وجود ندارد! خوشبختانه چیزی به‌عنوان کمک‌های اولیه روانی برای احساسات آسیب‌دیده وجود دارد. دکتر گای وینچ، پزشک روان‌شناس، با بهره‌گیری از آخرین پژوهش‌های علمی و استفاده از نمونه‌های واقعی، درمان‌هایی گام‌به‌گام پیشنهاد می‌دهد که سریع، ساده و مؤثر هستند. کمک‌های اولیه عاطفی کتابی منحصربه‌فرد و توصیفی، با چاشنی طنز، برای افرادی است که می‌خواهند انعطاف‌پذیری بیشتر و اعتمادبه‌نفس داشته باشند و گرفتاری‌های شخصی و آسیب‌هایی که مانع از پیشرفتشان می‌شود را پشت سر بگذارند.

کمک‌های اولیه برای زخم‌های روانی (راهبردهای کاربردی برای درمان احساس شکست طرد شدن احساس گناه نشخوارگری احساس تنهایی و سایر رنج‌های هیجانی و عاطفی در زندگی روزمره)

  • 39,000 تومان

مخاطبان کتاب حاضر بعد از مطالعه این کتاب با مفاهیم مهم روان‌شناختی (مانند طرد شدن، احساس تنهایی، فقدان و آسیب، احساس گناه، نشخوار ذهنی، احساس شکست و عزت نفس) آشنا می‌شوند و توانایی بیش‌تری برای مقابله با مشکلات در زندگی روزمره کسب می‌کنند و سلامت روان‌شناختی‌شان بهبود پیدا خواهد کرد. نویسنده این اثر در بخش‌های هفت‌گانه آن تاکید می‌کند؛ همان‌طور که در هر خانه‌ای یک قفسه برای کمک‌های اولیه پزشکی موجود است، هر فرد باید در مورد کمک‌های اولیه برای ترمیم زخم‌های روانی نیز آگاه باشد تا در مواقع ضروری از آن‌ها استفاده کند. زیرا سلامت روان‌شناختی نیز هم‌چون سلامت جسمانی اهمیت دارد. به همین دلیل کتاب حاضر به عنوان منبعی علمی، جامع و کاربردی برای بهره‌برداری دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته‌های روانشناسی و مشاوره و افرادی که لزوما تحصیلات دانشگاهی در حیطه روانشناسی و مشاوره ندارند، بسیار مفید است.

صفحه‌ی 1