گالن وودز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
استراتژی‌ها و نکات معامله‌گری پرایس اکشن (جلد3)
مهارت‌های معامله‌گری پرایس اکشن 2
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
اصول و مبانی پرایس اکشن 1
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان

استراتژی‌ها و نکات معامله‌گری پرایس اکشن (جلد3)

  • 18,000 تومان

تحلیل تکنیکال در بازارهای مالی همواره از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد. در این نوع از تحلیل رفتار احتمالی نمودار از طریق داده‌های گذشته پیش‌بینی می‌شوند. در این کتاب به تشریح ابزارها و روش‌های معاملاتی پرایس اکشن پرداخته می‌شود و هر یک از این ابزارها و استراتژی‌های معاملاتی پرایس اکشن پرداخته می‌شود و هر یک از این ابزارها و استراژی‌های معاملاتی با استفاده از نمودارها مثال‌های مربوط به آن تشریح می‌شوند.

مهارت‌های معامله‌گری پرایس اکشن 2

  • 30,000 تومان

معامله‌گری براساس پرایس اکشن یا رفتار قیمت (P.A.T) روشی است که در آن تمام تصمیمات معاملاتی بر مبنای صرف نمودار قیمت صورت می‌گیرد. این بدان معنی است که هیچ‌گونه اندیکاتور یا اوسیلاتوری برای شناسایی نواحی (s) و مقاومت (R) و یا روند بازار استفاده نمی‌شود. تمام بازارهای مالی اطلاعات مربوط به حرکت قیمت بازار را در طی روره‌های مختلف تولید می‌کنند؛ این اطلاعات در نمودار قیمت نمایش داده می‌شود. نمودار قیمت منعکس‌کننده باورها و اقدامات تمامی شرکت‌کنندگان (انسان یا کامپیوتر) در طی دوره مشخص در بازار است و این باورها در نمودار قیمت یا همان پرایس‌اکشن به نمایش در‌می‌آیند.

اصول و مبانی پرایس اکشن 1

  • 75,000 تومان

معامله‌گری بر اساس پرایس اکشن یا رفتارر قیمت (P.A.T) روشی است که در آن تمام تصمیمات معاملاتی بر مبنای صرف نمودار قیمت صورت می‌گیرد. این بدان معنی است که هیچگونه اندیکاتور یا اوسیلاتوری برای شناسایی نواحی حمایت (S) و مقاومت (R) و با روند بازار استفاده نمی‌شود. تمام بازارهای مالی اطلاعات مربوط به حرکت قیمت بازار را در طی دوره‌های مختلف تولید می کنند؛ این اطلاعات در نمودار قیمت نشان داده می‌شود. نمودار قیمت منعکس کننده باورها و اقدامات تمامی شرکت‌کنندگان (انسان یا کامپیوتر) در طی یک دوره مشخص در بازار است و این باورها در نمودار قیمت در قالب رفتار قیمت یا همان پرایس اکشن به نمایش در می‌آیند.

صفحه‌ی 1