گابی گارسیا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
در جستجوی آرامش (پرورش ذهن برای کاهش اضطراب)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
به قلبت گوش بده (داستانی درباره‌ مهربانی با خود و پذیرش اشتباهاتمان)
به بدنت گوش بده (داستانی درباره‌ شناخت احساسات و اعتماد کردن به بدنمان)

در جستجوی آرامش (پرورش ذهن برای کاهش اضطراب)

  • 38,000 تومان

گاهی‌ وقت‌ها سر و کله اضطراب مثل رعد و برق ناگهان پیدایش می‌شود؛ این شکلی فکر کردن خیلی سخت می‌شود و مدام باید با خودت کلنجار بروی که چه کار کنی و چه تصمیمی بگیری. در این کتاب کودکان می‌توانند شیوه های مختلف درک احساس اضطراب و نیز چگونگی تبدیل آن به آرامش، شجاعت یا هر تجربه دیگری را تمرین کنند و به خوبی با چالش‌های روزانه‌شان رو به رو شوند و بهتر تصمیم بگیرند که چه واکنشی می‌توانداحساس امنیت و آرامش بیشتری برایشان به همراه داشته باشد. فعالیت های آرامش‌بخش ذهن آگاهانه‌ای که کودکان به مرور می‌‌آموزند، به سیستم عصبی آن‌ها این پیام را منتقل می‌کند که در آرامش هستند و می‌دانند- چه به تنهایی و چه با کمک بزرگسالان قابل اعتماد - به چه چیزی نیاز دارند.

به قلبت گوش بده (داستانی درباره‌ مهربانی با خود و پذیرش اشتباهاتمان)

  • 27,000 تومان

بعضی روزها زیاد خوب نیستند. همه چیز آن‌طور که تو می‌خواهی پیش نمی‌رود، ممکن است کلافه بشوی. وقتی اوضاع این شکلی می‌شود، می‌توانی مکث کنی، چند نفس عمیق بکشی و به قلبت گوش کنی. گوش دادن به قلب فقط این نیست که با دیگران مهربان باشی، باید با خودت هم با گذشت و مهربانی رفتار کنی، حتی وقتی که اشتباه می‌کنی. این کتاب، به کودکان کمک می‌کند تا مهربان بودن با خود را در خودشان پرورش دهند و بیاموزند که اشتباه کردن، سختی یا ناامیدی همگی جزئی از فرآیند بزرگ شدن است و می‌توانند در عین حال که با خود منصف و مهربان رفتار می‌کنند، نسبت به اشتباهاتشان نیز متوجه و مسئولیت‌پذیر باشند.

به بدنت گوش بده (داستانی درباره‌ شناخت احساسات و اعتماد کردن به بدنمان)

  • 49,000 تومان

بدنم بهترین دوست من است. هرچه بیشتر گوش کردن به بدنم را تمرین کنم، بهتر می‌توانم با مراقبت و مهربانی چیزهایی را که بدنم به آن احتیاج دارد برایش انجام بدهم. آموزش کودکان برای آشنا شدن به بدنشان هدیه ای برای تمام عمر است. این کتاب، کمک می‌کند تا کودکان رابطه‌ی بین حالت‌های بدن و احساساتشان را بفهمند و بتوانند تجربه‌شان را شناسایی و نام‌گذاری کنند تا دریابند که به چه چیزی نیاز دارند. با خواندن این کتاب کودکان می‌توانند از چیزی که بدنشان به آن‌ها می‌گوید، آگاه شوند و در نهایت نسبت به خودشان مراقب و مهربان‌تر باشند.

صفحه‌ی 1