گابریل زوین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فردا و فردا و فردا
  • 254,000 تومان
  • با تخفیف: 254,000 تومان
سفر به ناکجا
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
زندگی داستانی ای جی فیکری
  • 45,000 تومان
  • با تخفیف: 45,000 تومان

فردا و فردا و فردا

  • 254,000 تومان

اگر زندگی واقعی من و تو بازی بود، می‌توانستی آن‌قدر ادامه دهی تا برنده شوی… می‌توانستی هر لحظه خواستی دکمه‌ توقف را بزنی، می‌توانستی همه‌چیز را پاک کنی و از اول شروع کنی، می‌توانستی حرف‌های دیگری بزنی؛ نه از آن‌هایی که همیشه گفته‌ای، می‌توانستی انتخاب‌هایی را که نکردی، تجربه کنی و آن روزهایی را که نصفه‌نیمه زندگی کرده‌ای تکرار کنی. می‌توانستی مثل شخصیت‌های بازی زندگی کنی که دائم می‌میرند و هرگز نمی‌میرند! بازی می‌توانست زندگی‌ات را به هم‌بازی‌ات گره بزند. درست مثل سم و سیدی که در کودکی سر بازی‌های ویدیویی دوست می‌شوند و در یک روز سرد زمستانی، دوباره همدیگر را می‌بینند. سم که همیشه سیدی برایش مثل یک فرمول ریاضی بود که نمی‌توانست او را درک کند، بازی جدیدی را با او آغاز می‌کند. آن‌ها از دیگران کمک می‌گیرند و قرض‌ می‌کنند و بالاخره اولین بازی ویدویی‌شان را می‌سازند و در این مسیر، دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن، رسیدن به شهرت، شکست، عشق و خشم و حسادت و در نهایت جاودانگی و آرامش را تجربه می‌کنند. اگر می‌خواهی داستان عاشقانه بخوانی، اما نه از آن عاشقانه‌ها که همیشه خوانده‌ای، با سم و سیدی عاشق، البته نه همیشه عاشق، همراه شو. حتی اگر هیچ نقطه‌ اشتراکی با آن‌ها نداشته باشی و آن‌چنان طرفدار بازی‌های ویدیویی نباشی، آن‌ها تو را در داستان جذاب زندگی‌شان غرق خواهند کرد؛ داستانی چندلایه، تفکربرانگیز و عمیق که مدت‌ها در خاطرت خواهد ماند.

سفر به ناکجا

  • 40,000 تومان

الیزابت هال در رختخوابی غریبه، در اتاقی غریبه با این احساس غریب بیدار می‌شود که انگار ملحفه‌ها می‌خواهند خفه‌اش کنند. (که برای معلم‌هایش الیزابت است و در خانه، جز در مواقعی که توی دردسر افتاده‌، لیزی و در هر جای دیگر دنیا، فقط لیز صدایش می‌کنند) همین که می‌آید در رختخواب بنشیند، سرش می‌خورد به تختخواب بالایی که یکهو پیش رویش سبز شده. از بالای تختخواب دو طبقه صدای کسی که نمی‌شناسد به اعتراض می‌گوید: «اه! لعنتی!»

زندگی داستانی ای جی فیکری

  • 45,000 تومان

فکر می‌کند خیلی ساده است. می‌خواهد بگوید مایا من همه‌اش را فهمیده‌ام. اما مغزش به او اجازه نمی‌دهد. واژه‌هایی که پیدا نمی‌کنی اقتباس می‌کنی. ما کتاب می‌خوانیم تا بدانیم که تنها نیستیم. ما کتاب می‌خوانیم، چون تنها نیستیم. ما کتاب می‌خوانیم و دیگر تنها نیستیم. ما تنها نیستیم. می‌خواهد به او بگوید زندگی من لا‌به‌لای این کتاب‌هاست، این‌ها را بخوان و قلبم را بشناس.

صفحه‌ی 1