کیندرا هال


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قدرت داستان‌گویی در کسب‌و‌کار
  • 276,000 تومان
  • با تخفیف: 276,000 تومان
داستان‌های تاثیرگذار (با داستان‌سرایی کسب و کارتان را رونق دهید)

قدرت داستان‌گویی در کسب‌و‌کار

  • 276,000 تومان

داستان‌گویی می‌تواند تاثیر عمیقی بر کسب‌و‌کار بگذارد. داستان می‌تواند مشتری را به هوادار، کارمند را به مبلغ کسب‌و‌کار و مدیر را به رهبر تبدیل کند. به‌علاوه، ماهیت و اثر بازاریابی را تغییر می‌دهد و، شاید از همه مهم‌تر، می‌تواند نگاه ما به خودمان را تغییر دهد. اینکه این تغییر چطور رخ می‌دهد و چطور می‌توانید با مهار قدرت داستان‌گویی آن را ایجاد کنید موضوع این کتاب است.

داستان‌های تاثیرگذار (با داستان‌سرایی کسب و کارتان را رونق دهید)

  • 94,000 تومان

احتمالا شنیده‌اید که داستان‌ها بزرگ‌ترین و مهم‌ترین ابزار هر کسب و کاری به‌شمار می‌آیند. در اصل، داستان‌های تاثیرگذار قادر به انجام هر کاری هستند: از کمک به رهبران و مدیران برای برقراری ارتباط با دیگران گرفته تا انگیزه بخشیدن به کارکنان و ترغیب مشتریان برای خرید. اما برای نیل به این مقصود، چه داستان‌هایی باید تعریف کنید و شیوه داستان‌گویی شما چگونه باید باشد؟ داستان‌های تاثیرگذار، چارچوب روشنی از اصول و مراحل داستان‌گویی دراختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید کنترل کاملی بر روی داستان خود داشته باشید. کیندرا هال به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین داستان‌سراها و سخنرانان جهان در این کتاب به معرفی کامل چهار داستان مهم می‌پردازد؛ داستان‌هایی که می‌توانید از آنها برای تمایز، رشد و تاثیرگذاری بیشتر سازمان خود استفاده کنید.

داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند (چگونه داستان‌سرایی می‌تواند مشتریان را افسون کند بر مخاطب اثر بگذارد و کسب و کار شما را متحول کند)

  • 100,000 تومان

مدام می‌شنوید که جدیدترین و بهترین ابزار کسب و کاری، داستان است و داستان‌سرایی می‌تواند همه کاری برای کسب و کارها انجام دهد از کمک به رهبران برای برقراری ارتباط بهتر با ذینفعان گرفته تا انگیزه دادن به تیم‌های فروش و ایجاد تجربه مطلوب برای مشتریان به دور از هر رقابتی. اما چه داستان‌هایی را باید بگویید؟ و چطوری آن‌ها را بگویید؟ در کتاب داستان‌هایی که در ذهن می‌چسبند، کایندرا هال داستان‌سرای حرفه‌ای و سخنران شناخته شده، چهار نوع داستان منحصر به فرد را معرفی می‌کند که می‌توانید برای تمایز بخشیدن، جذب و تسخیر کردن و تحول ایجاد کردن، استفاده کنید: داستان ارزش، داستان موسس، داستان هدف و داستان مشتری. کایندرا هال گام‌های مشخص و عملیاتی را پیشنهاد می‌دهد که خوانندگان می‌توانند برای یافتن، ساختن و استفاده از داستان‌هایی که در گذشته داشته‌اند اما نمی‌توانستند به راحتی آن‌ها را بگویند، بهره ببرند هر شخص و یا هر سازمانی حداقل چهار داستان در اختیار دارد. گفتن این داستان‌ها یک مهارت ساده می‌خواهد که هر کسی می‌تواند در خود توسعه دهد. چه داستان‌هایی برای گفتن دارید؟...

صفحه‌ی 1