کیم الور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
اسرار زوج‌های شاد (خودتان همسرتان و زندگی‌تان را دوست بدارید)
راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای روابط (چگونه با افراد مهم زندگی بهتر کنار بیایید)
راهنمای تئوری انتخاب برای روابط صمیمانه (چطور با افراد مهم زندگی‌تان بهتر کنار بیایید)

اسرار زوج‌های شاد (خودتان همسرتان و زندگی‌تان را دوست بدارید)

  • 225,000 تومان

- «اسرار زوج‌های شاد» کتابی است جدید، دلپذیر و اثرگذار که خواندنش برای هر کسی که می‌خواهد رابطه‌اش را با همسرش بهبود بخشد، ضروری است. - «اسرار زوج‌های شاد» تمام نکاتی را که برای داشتن رابطه‌ای صمیمی و موفق باید بدانیم، دربردارد. اطلاعات ساده و کاربردی کتاب به زوج‌ها کمک می‌کند زندگی‌شان را بهبود بخشند. - «اسرار زوج‌های شاد» خواننده را در تحمل رنج ازدست‌دادن توانمند می‌کند. کیم الور، نویسنده کتاب، به ما یاد می‌دهد که در چنین وضعیتی گزینه‌هایی، چون رها کردن، تغییردادن و پذیرفتن، داریم. - کتاب حاضر مملو از ایده‌ها، نکات و راهکارهای بهبود و حفظ عشق در زندگی است. اگر می‌خواهید روابط عاشقانه‌تان را حفظ کنید و بهبود بخشید، حتما آن را بخوانید.

راهنمای روانشناسی تئوری انتخاب برای روابط (چگونه با افراد مهم زندگی بهتر کنار بیایید)

  • 40,000 تومان

آیا روابط اغلب باعث سردرگمی شما می‌شود؟ آیا از اینکه دو انسان چگونه می‌توانند بیشتر اوقات تا این حد با یکدیگر متفاوت باشند متحیر می‌شوید؟ آیا دستیابی به یک رابطۀ معنادار یا حفظ آن را دشوار می‌دانید؟ این کتاب جزئیات روابط را به شیوه‌ای قابل فهم توصیف می‌کند و توصیه‌های کاربردی متعددی برای ارتقای روابط پیشنهاد می‌کند. تئوری انتخاب یک سطح جدید به موضوع روابط اضافه کرده است، سطحی که دانش رایج فعلی دربارۀ روابط فاقد آن بود. با توجه به مشکلات روزافزون زوجین و افزایش طلاق اعم از فیزیکی یا عاطفی، به نظر می‌رسد کتاب‌های آموزشی در باب نحوۀ حل تعارضات و مشکلات زناشویی، فنون مذاکره، شناخت شباهت‌ها و تفاوت‌های دنیای کیفی زوجین و نیازهای اساسی آنها و همچنین آشنایی با مؤلفه‌های رفتاری خود و شریک زندگی می‌تواند سهم بسزایی در کاهش تعارضات زناشویی و بهتر کنار آمدن زوجین با یکدیگر داشته باشد. ضمن اینکه کتاب حاضر صرفاً برای زوجین تألیف نشده و چنانکه در عنوان کتاب نیز قید شده، به شیوه‌های کنار آمدن بهتر با افراد مهم زندگی می‌پردازد.

راهنمای تئوری انتخاب برای روابط صمیمانه (چطور با افراد مهم زندگی‌تان بهتر کنار بیایید)

  • 77,000 تومان

هدف از تدوین این مجموعه کتاب‌های کم‌حجم، آموزش تئوری انتخاب به افراد است تا کنترل موثرتری بر زندگی خود داشته باشند. دکتر ویلیام گلسر، بنیان‌گذار تئوری انتخاب و مبدع واقعیت‌ درمانی، از این تئوری برای پیاده‌سازی و کاربردی کردن اصول واقعیت درمانی استفاده کرده است.

مدیریت کاهش وزن و تناسب اندام با تئوری انتخاب (برنامه 12 هفته‌ای برای کاهش وزن و حفظ قاطعانه‌ی آن)

  • 90,000 تومان

بیشتر رویکردها و روش‌های متمرکز بر کاهش وزن و مدیریت چاقی، معده و دستگاه گوارش را مهم‌ترین عامل مدیریت وزن می‌دانند و از این رو در برنامه‌های خود بیشتر توجه بر رژیم غذایی، ورزش کردن، کم خوردن، چه زمانی خوردن و چه چیزی خوردن را مد نظر دارند. در حالی که مهم‌ترین عضو وجود ما ”ذهن“ است که مدیریت تمام اعضا و ارگان‌ها و حتی افکار و احساسات ما را بر عهده دارد. اما برنامه‌های دیگری وجود دارد که تمرکز آن‌ها بر کاهش وزن با مدیریت ذهن است و رابطه فرد با ذهنش را هدف اصلی برنامه کاهش وزن قرار می‌دهند. این کتاب از معدود کتاب‌هایی است که با احترام و توجه به ذهن به موضوع مهم کاهش وزن پرداخته است.

صفحه‌ی 1