کیم اسکات


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
صراحت بیان برای مدیران
  • 138,000 تومان
  • با تخفیف: 138,000 تومان
صراحت تمام عیار (چگونه رئیس قاطعی باشیم و انسانیتمان را هم ازدست ندهیم)
رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج)

صراحت بیان برای مدیران

  • 138,000 تومان

من معمولا به محض گام نهادن داخل آسانسور برای رسیدن به انبار سابق غار مانند در دهکده شرقی که برای برنامه‌های نرم افزاری شرکت جویس اجاره کرده بودیم، دچار شوق و شوری زایدالوصف می شوم. این شرکت را در سال 2000 راه‌اندازی کرده بودم، اما آن روز استرس و اضطراب فراوانی داشتم. مهندس‌ها شب‌ها و حتی روزهای آخر هفته را در مورد نسخه جدید «بتا» تولیدمان که هفته آینده برای توزیع آماده می‌شد، به شدت کار کرده بودند. تیم فروش نام 30 خریدار عمده و سرشناس را که مشتریان دائمی محصولات ما بودند، فهرست کرده بودند. در این شرایط، منافع زیادی به دست می‌آوردیم و در غیر این صورت، تا 6 ماه بدون منابع مالی باید منتظر می‌ماندیم. مانعی عجیب مرا به هم ریخته بود. شب قبل، یکی از دوستانم که همانند فرشته و جزء سرمایه‌گذاران‌مان بود، دیوروکس به من گفت قیمت کالاهای ما منصفانه نیست و ادامه داد: «به آخرین باری که یک اتومبیل دست دوم خریدی فکر کن که قیمت آن کمتر از 1000 دلار بود. اکنون در مورد شخصی که این اتومبیل را به تو فروخت فکر کن. حالا به این موضوع فکر کن که تو همان فروشنده هستی و باید در بازار بدرخشی.» من در ذهنم به نظریه دیوروکس معتقد بودم و حرف او را باور داشتم، اما چگونه می توانستم نزد اعضای گروه کار خود و یا پیش هیأت مدیره و سرپرستم بروم و بگویم که قیمت‌ها را بر اساس نظریه دیوروکس تغییر می‌دهم.

صراحت تمام عیار (چگونه رئیس قاطعی باشیم و انسانیتمان را هم ازدست ندهیم)

  • 368,000 تومان

بخش زیادی از زندگی بیشتر ما در ارتباط با کار و همکارانمان می‌گذرد و کیفیت این اوقات و روابط بر کیفیت کل زندگی و حال ما تأثیر انکارناپذیری دارد. در چنین محیطی خواه‌ناخواه تعارضاتی وجود خواهد داشت بنابراین، طرز برخوردها و تحلیل آن‌ها اهمیت پیدا می‌کند. گاهی افراد برای جلوگیری از بروز تعارض ملاحظه‌کاری می‌کنند و در لفافه سخن میگویند، که اتفاقاً در برخی فرهنگ‌ها هم ویژگی مثبت تلقی می‌شود، اما همین کار باعث می‌شود از صراحت در برخوردها و تعاملات کاسته شود و بازخوردهای اثربخش هم کمتر ردوبدل شود. در چنین شرایطی مدیر/رهبر یا رئیس در شکل‌دهی و هدایت این روابط و فرهنگ‌سازی نقش محوری دارد.

رک و راست باشید (مدیریت افراد و تیم‌ها برای کسب بهترین نتایج)

  • 45,000 تومان

از وقتی که صحبت کردن را آموختیم، به ما گفته شده که اگر حرف خوبی برای گفتن نداریم، اصلاً حرف نزنیم، اما وقتی که مدیر می‌شوید، حرف زدن، شغل و تعهد شماست. کیم اسکات، مدیر اجرایی در گوگل و سپس اپل بوده است، او در اپل با تیمی همکاری می‌کرد تا کلاسی در زمینه رئیس خوب شدن ایجاد کنند. ارائه رویکرد مهم و جدید در زمینه مدیریت مؤثر و تألیف کتاب «رک و راست باشید» شهرت رو به رشدی برایش به همراه داشته است. «رک و راست باشید» یک ایده ساده دارد: برای این‌که رئیس خوبی شوید باید هم‌زمان هم شخصاً به افراد توجه داشته باشید و هم مستقیماً آن‌ها را به چالش بکشید. وقتی که بدون توجه، افراد را به چالش بکشید، پرخاش‌گری نفرت‌انگیزی رخ می‌دهد؛ و وقتی که بدون به چالش کشیدن، به افراد توجه کنید، هم‌‌دلی مخرب رخ می‌دهد. وقتی که هیچ‌کدام از این‌ها را انجام ندهید، دورویی ایجاد می‌شود. این چارچوب ساده به شما کمک می کند تا روابط بهتری را در محل کار خود ایجاد کنید، و سه مسئولیت مهم خود را به عنوان یک رهبر انجام دهید: ایجاد فرهنگ بازخورد (تحسین و انتقاد)، ایجاد یک تیم منسجم، و کسب نتایجی که به آن افتخار کنید. «رک و راست باشید» به مدیران نشان می‌دهد که چگونه با حفظ انسانیت خود موفق شوند، چگونه میانه‌روی را در کار خود پیدا کنند، و چگونه محیطی ایجاد کنند که در آن، افراد عاشق کار و هم‌کاران خود باشند.

صفحه‌ی 1