کیتی میلکمن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه متحول شویم (علم تغییر از کسی که هستید به کسی که می‌خواهید باشید)
چگونه تغییر کنیم (رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید)
چگونه تغییر کنیم (علم رسیدن از آنچه هستیم به آنچه می‌خواهیم باشیم)

چگونه متحول شویم (علم تغییر از کسی که هستید به کسی که می‌خواهید باشید)

  • 210,000 تومان

ایجاد تغییر می‌‌تواند چالش‌برانگیز باشد. هنگام ایجاد عادات و تغییرات جدید، بسیاری از ما اشتباهات مشابهی را مرتکب می‌شویم؛ یعنی سعی می‌کنیم یک رویکرد را برای غلبه بر همۀ چالش‌ها به کار ببریم. در حالی که بهترین نتیجه را وقتی می‌گیریم که برای هر مشکل و شرایط خاص، راهکار ویژۀ آن شرایط را ایجاد کنیم. در این کتاب، کیتی میلکمن موانع کلیدی تغییر را معرفی می‌کند و استراتژی‌های خاصی را که می‌توانید برای مقابله با هر مانع استفاده کنید، در اختیار شما می‌گذارد. برای موفقیت می‌توانید عادات جدیدی بسازید و با تطبیق استراتژی‌های این کتاب با شرایط خود به اهداف‌تان برسید. در کتاب «چگونه متحول شویم»، کیتی میلکمن آموزش‌های مهندسی‌شدۀ خود را با بینش‌هایی از اقتصاد رفتاری ترکیب می‌کند و با معرفی هفت مانع کلیدی تغییر شما را برای متحول شدن آماده می‌کند. منتها یادتان باشد تنها راه دستیابی به تحول دائمی و دگرگون‌کننده، به کارگیری مداوم تکنیک‌های تغییر است.

چگونه تغییر کنیم (رسیدن از جایی که هستید به جایی که می‌خواهید باشید)

  • 140,000 تومان

زمانی که بفهمید بین شما و موفقیت چه موانعی وجود دارد و راه‌حل شخصی خود را برای رفع آنها ایجاد کنید، تغییر به آسانی رخ می‌دهد. اگر می‌خواهید بیشتر ورزش کنید، اما آن را کاری سخت و کسل‌کننده می‌دانید، احتمالاً دانلود کردن برنامه‌های هدف‌گذاری در این زمینه کمکتان نخواهد کرد. اما اگر تمرینات خود را طوری تغییر دهید که به جای کاری طاقت‌فرسا به منبعی از لذت تبدیل شوند، چطور؟ تبدیل نبردی در سربالایی به نبردی در سراشیبی کلید موفقیت است. «چگونه تغییر کنیم»، با تکیه بر تحقیقات گستردۀ دکتر میلکمن و همکارانش، روش‌های راهبردی و مؤثری را برای شناسایی و غلبه بر موانع رایج در تغییر ارائه می‌دهد؛ موانعی همچون تکانشگری، تعلل و فراموشی. در این کتاب از طریق مطالعات موردی و داستان‌های جذاب یاد خواهید گرفت: - چرا زمان‌بندی ایجاد تغییر بسیار مهم است؛ - چگونه وسوسه‌ها و تمایل‌هایتان را به سرمایه تبدیل کنید؛ - و مشورت‌رسانی، حتی دربارۀ چیزهایی که خودتان با آنها درگیرید، دستاوردهایتان را افزایش خواهد داد. اگر مدیر، مربی یا معلمی هستید که می‌خواهید به دیگران برای بهبود کمک کنید یا در تلاش برای ایجاد تغییر درخودتان هستید، کتاب «چگونه تغییر کنیم» الگویی ارزشمند و علمی برای دستیابی به اهدافتان ارائه می‌دهد؛ یک بار برای همیشه.

چگونه تغییر کنیم (علم رسیدن از آنچه هستیم به آنچه می‌خواهیم باشیم)

  • 180,000 تومان

هر سال حجم عظیمی از کتاب‌های خودیاری نوشته می‌شوند تا راه و چاه تغییر کردن را توضیح دهند، کتاب‌هایی که معمولا به دستورالعمل‌هایی تقریبا مشابه می‌رسند: اهداف بزرگی برای خودت ترسیم کن، آن‌ها را به گام‌های کوچک‌تر تقسیم کن، برنامه‌ریزی کن، خوش‌بین باش و از نرم‌افزارهای یاد‌آوری استفاده کن. اما چرا همچنان تغییر نمی‌کنیم؟ چرا این راهکارها به شکست می‌انجامد؟ کیتی میلکمن، استاد علوم رفتاری در دانشگاه پنسیلوانیا،‌ معتقد است باید، به جای توصیه‌های کلی، به موانع درونی خودمان برای تغییر بیندیشیم و مطابق الگویی علمی راه خاص خود را پیدا کنیم. او در این کتاب، بر پایه تحقیق گسترده‌ای که طی یک دهه به انجام رسانده است، موانع اصلی تغییر را بررسی می‌کند و مجموعه متنوعی از راهکارهای غلبه بر آن‌ها را ارائه می‌دهد.

صفحه‌ی 1