کوین ترودو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
آرزو‌ی تو دستور توست
  • 329,900 تومان
  • با تخفیف: 329,900 تومان
حافظه برتر
  • 399,900 تومان
  • با تخفیف: 399,900 تومان

آرزو‌ی تو دستور توست

  • 329,900 تومان

جایی که به این نتیجه می‌رسید قوانین پر‌فروش‌ترین کتاب در زمینه موفقیت فردی، یعنی کتاب راز برایتان موثر نیست، همان جایی است که باید کتاب آرزوی تو، دستور توست را بخوانید. کتاب‌هایی چون راز به شما وعده می‌دهند که می‌توانید میلیون‌ها تومان در‌آمد کسب کنید، شاد باشید و به تمام خواسته‌های خود برسید. اما باید بدانید، هیچکدام از آن‌ها به مهم‌ترین عنصر کلیدی پنهان که موجب می‌شود این اطلاعات به راستی کار کند، نمی‌پردازند؛ به همین دلیل اکثر افرادی که این کتاب‌ها را می‌خوانند به نتایج مورد نظر خود نمی‌رسند. واقعیت این است ! یک عنصر کلیدی مفقود شده وجود دارد و آن به عمد از این کتاب‌ها و کتاب‌هایی نظیر آن‌ها حذف شده‌اند! این نکته کلیدی مهم‌ ترین تفاوت را ایجاد می‌کند! این عنصر کلیدی کاری می‌کند تا به رویاهایتان، هر چیزی که می‌خواهید در زندگی به آن برسید، دست یابید! کتاب آرزوی تو دستور توست نحوه استفاده از قوانین راز را در زندگی به شما آموزش می‌دهد.

آرزوی تو دستور توست (کتاب تمرین) آرزوی تو راهبر توست چگونه می‌توان خواسته‌های خود را آشکار کرد

  • 25,000 تومان

تمرینات این کتاب به شما کمک می‌کند تا آرزوهایتان را به واقعیت تبدیل کنید. کوین مارک ترودو، مشهور به کوین ترودو، در 6 فوریه 1963 در لین واقع در ماساچوست آمریکا متولد و در همان‌جا بزرگ شد. کوین ترودو کارآفرین خودساخته و ثروتمند، نویسنده مشهور، سخنران و مشاور، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، فعال حوزه اینترنت، مدرس دوره قانون جذب و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب‌های بسیاری در زمینه‌های مختلفی مانند: موفقیت، سلامتی، تغذیه و کاهش وزن و روش‌های توسعه مالی است.

آرزوی تو دستور توست (کتاب راهنما) آرزوی تو راهبر توست چگونه می‌توان خواسته‌های خود را آشکار کرد

  • 40,000 تومان

هر خواسته‌ای حتی غیرممکن، اگر در ذهن شماست کافیست بخواهید تا د ر واقعیت نمایان شود. کوین مارک ترودو، مشهور به کوین ترودو، در 6 فوریه 1963 در لین واقع در ماساچوست آمریکا متولد و در همان‌جا بزرگ شد. کوین ترودو کارآفرین خودساخته و ثروتمند، نویسنده مشهور، سخنران و مشاور، متخصص خودیاری، چهره تلویزیونی، فعال حوزه اینترنت، مدرس دوره قانون جذب و فروشنده موفق آمریکایی و مولف کتاب‌های بسیاری در زمینه‌های مختلفی مانند: موفقیت، سلامتی، تغذیه و کاهش وزن و روش‌های توسعه مالی است.

حافظه برتر

  • 399,900 تومان

آیا می‌خواهید پول بیشتری کسب کنید ، هوش خود را افزیش دهید و هر کسی که ملاقات می‌کنید را تحت تاثیر خود قرار دهید ؟ همه این‌ها ممکن است و البته خیلی چیزهای دیگر ، تنها به این شرط که دارای یک حافظه برتر شوید . شما هم‌اکنون نیز یک حافظه بی نقص ، با قدرت یاد آوری فوری را در اختیار دارید که فقط منتظر است تا آن‌را به کار گیرید . زمانی که تکنیک‌های کوین را بیاموزید ، تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که به حافظه برتر طبیعی خود اجازه نمود بدهید . اگر توانایی به یاد آوردن چیزهایی که پیش از این شنیده و یا دیده اید و حتی چیزهایی که پیش از این به طور خلاصه درباره آن‌ها فکر کرده و سپس فراموش کرده اید ... و یا در حقیقت فکر می‌کنید فراموش کرده اید را ندارید ، تنها به این دلیل است که شاید نمی‌دانید شما حافظه‌ای عالی دارید ، حافظه‌ای که دارای ظرفیت و تنعطاف پذیری یک کامپیوتر پر قدرت است . با بیست و هفت درسی که در این کتاب خواهید آموخت ، به حافظه برتر خود دست خواهید یافت .

صفحه‌ی 1