کلاریس لیسپکتور


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مصائب جی اچ
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
ساعت ستاره
  • 14,000 تومان
  • با تخفیف: 14,000 تومان
دختری از شمال شرقی
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان

مصائب جی اچ

  • 43,000 تومان

دلم می‌خواهد ببینم آیا حالا می‌توانم از اسب‌هایی که دارند آب می‌نوشند و خیلی هم زیبا هستند بگذرم. قوه درکم را هم دیگر نمی‌خواهم زیرا زیبایی را می‌سازد و آیا می‌توانم از آسمانی که در ابرها تکان می‌خورد بگذرم؟ و از گل‌ها؟ عشق زیبا را نمی‌خواهم. نوری نیمه‌شده را نمی‌خواهم، یک صورت خوش‌ریخت نمی‌خواهم، امر بیان‌شدنی را نمی‌خواهم. امر ناگفتنی را می‌خواهم. امر ناانسانی موجود در انسان را می‌خواهم؛ نه، خطرناک نیست، چرا که آدم در هر حال آدم است، لازم نیست برایش تقلا کند: این که بخواهم انسان باشم به نظرم بیش از اندازه زیبا است.

ساعت ستاره

  • 14,000 تومان

کلاریس لیسپکتور، نویسنده نامدار برزیلی، در دهم دسامبر 1920 در اوکراین متولد شد. تنها دو ماه داشت که خانواده‌اش به خاطر جنگ جهانی اول مجبور به مهاجرت به برزیل شدند. در سال 1940، در خبر گذاری برزیل مشغول به کار شد و در سال 1934 اولین رمانش با نام نزدیک به قلب وحشی را منتشر کرد. سبک این رمان بسیار نوآورانه و لیسپکتور جوایز زیادی را به خود اختصاص داد، از جمله جایزه گارسیا آرانخا. بسیاری از منتقدان معتقد بودند که صدایی منحصر به فرد در ادبیات پرتغالی پا به عرصه وجود گذاشته است. لیسپکتور را اکنون مهم‌ترین نویسنده یهودی پس از فرانتس کافکا می‌دانند و الیزابت بیشاپ، شاعر و نویسنده آمریکایی که تعدادی از داستان‌های او را به انگلیسی ترجمه کرده است، می‌گوید: «فکر می‌کنم او از خورخه لوییس بور خس هم بهتر است.» ساعت ستاره آخرین اثری است که از لیسپکتور در زمان حیاتش منتشر شده است. این رمان ماجرای دختری اهل شمال شرقی است که به تنهاییی زندگی می کند، دختری چنان در حاشیه که تقریبا نادیدنی است. این دختر به رغم محرومیت از همه آن‌چه زندگی می نامیم، به طرز آزادهنده‌ای شیفته زیستن است.

دختری از شمال شرقی

  • 18,000 تومان

کلاریس لیسپکتور نویسنده و روزنامه‌نگار برزیلی بود. او در سال 1966 دچار سانحه‌ای شد که در اثر آن دهه آخر زندگی‌اش را در درد و بیماری سپری کرد و کمی پس از تالیف کتاب پیش رو درگذشت. او و نوشته‌هایش همواره الهام‌بخش ادبیات، مقالات و حتی ترانه‌های برزیلی بودند. او را مهم‌ترین نویسنده یهودی پس از فرانتس کافکا می‌دانند. دختری از شمال شرقی آخرین کتاب و شاهکار کلاریس لیسپکتور محسوب می‌شود. این داستان، موجز، عجیب و فراموش‌نشدنی، داستان مکابئا، دختری از شمال شرق ریودوژانیرو است.

صفحه‌ی 1