کارول دوک


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهنیت سالم (رویکردی نو در روانکاوی انگیزشی)
  • 230,000 تومان
  • با تخفیف: 230,000 تومان
ذهن معجزه‌گر
  • 99,000 تومان
  • با تخفیف: 99,000 تومان
شیوه تفکر (شیوه تفکر برای دستیابی به توانایی‌های بالقوه)

ذهنیت سالم (رویکردی نو در روانکاوی انگیزشی)

  • 230,000 تومان

با انتخاب طرز فکر شما جهان جدیدی را انتخاب می‌کنید. در جهانی که صفات ثابتی دارد، موفقیت یعنی اثبات هوش یا استعداد، یعنی به اثبات رساندن خودتان. در جهان دیگر که ویژگی‌هایی در حال تغییر دارد، موفقیت به معنای ارتقای خودتان برای یادگیری چیزهای جدید است. یعنی توسعه خودتان! انتخاب با شماست. طرز فکرها، تنها باورهای ما هستند. آن‌ها اعتقادات قدرتمندی هستند، اما تنها، درون ذهن شما هستند و می‌توانید ذهن خود را تغییر دهید. همان‌طور که این کتاب را می‌خوانید، به این فکر کنید که دوست دارید به کجا برسید و چه طرز فکری شما را به آن‌جا می‌رساند.

طرزفکر (روان‌شناسی نوین موفقیت فراگیری شیوه عملی ساختن ظرفیت‌های درونی در خانواده تجارت مدرسه و روابط)

  • 80,000 تومان

مفهوم طرز فکر یا ساختار فکری موضوعی ابداعی است که دووک آن را نخستین بار فرمول‌بندی کرده است. طرز فکر هر کسی از جهان‌بینی و فلسفه زندگی او ریشه می‌گیرد. نویسنده روشن می‌سازد که ساختار فکری هر کسی چگونه تاثیر عمیقی بر موفقیت و کامیابی او در مدرسه، کار، ورزش، هنر و تقریبا در هر حوزه‌ای از فعالیتش می‌گذارد. کسانی که طرز فکر رشدپذیر دارند به راحتی می‌توانند توانایی‌ها و قابلیت‌ها و استعدادهای خود را شکوفا سازند، اما افراد دارای طرز فکر بسته و ثابت فرصتی برای تعالی پیدا نمی‌کنند. کتاب طرز فکر آموزش می‌دهد که چگونه پدران و مادران، آموزگاران و استادان، مدیران و ورزشکاران می‌توانند طرز فکر رشدپذیر را برای رسیدن به دستاوردهای عظیم به کار گیرند. با خواندن این کتاب راز ظهور چهره‌های درخشان دنیای علم و هنر و ورزش و تجارت آشکار می‌شود و نیز صد البته راز شکست کسانی که می‌توانستند خوش بدرخشند اما ذهنیت بسته‌شان بال پروازشان را شکست.

ذهن معجزه‌گر

  • 99,000 تومان

کارول دِوِک روانشناس مشهور دانشگاه آکسفورد در طول دهه‌های گذشته دست به پژوهشی همه‌جانبه برای موفقیت زده است. او توانسته ایده‌ای واقعا نوین یعنی نیروی ذهنیت ما را کشف کند. دوک به توضیح این نکته می‌پردازد که چرا تنها توانایی‌ها و استعدادها نیست که ما را به موفقیت می رساند. دوک نیز این نکته را روشن می‌کند که چرا ستایش از کودکان و هوش و توانایی آن ها سبب ایجاد عزت نفس نمی شود و برای‌شان موفقیتی در پی ندارد و چه بسا موفقیت آن‌ها را نیز به خطر می‌اندازد. با استفاده از طرز فکر صحیح می‌توانیم به فرزندان‌مان انگیزه دهیم و کمک‌شان کنیم تا هم در درس و مدرسه پیشرفت کنند و هم به اهداف شخصی و حرفه‌ای دست یابند.

شیوه تفکر (شیوه تفکر برای دستیابی به توانایی‌های بالقوه)

  • 110,000 تومان

ارزش و اهمیت این کتاب از دنیای تعلیم و تربیت بسیار فراتر می‌رود و درست به همان اندازه، برای اهالی کسب و کار که می‌خواهند استعداد خود را پرورش دهند و والدینی که تمایل دارند فرزندانی تربیت کنند تا در مواجهه با چالش‌ها به رشد و پیشرفت برسند، مرتبط و مناسب است.(بیل گیتس) روانشناس و استاد برجسته‌ی دانشگاه استنفورد، دکتر کارول دوک، به دنبال پژوهش گسترده در زمینه‌ی دستاوردها و موفقیت، ایده‌ی ارزشمندی را مطرح می‌کند، قدرت شیوه‌ی تفکر. این کتاب قدرت ابتدایی‌ترین باورهای ما را نشان می‌دهد و به کسانی توصیه می‌شود که به دنبال شناخت شیوه‌ی تفکر خود و تغییر و بهبود آن هستند. تغییر ممکن است سخت باشد، اما تا به حال نشنیده‌ایم کسی بگوید ارزشش را ندارد.

صفحه‌ی 1