کارول تراور کنت لادون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تجارت الکترونیک بی تو  بی (مدیریت زنجیره تامین)
مقدمه‌ای بر تجارت الکترونیک
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
مقدمه‌ای بر بازاریابی الکترونیک
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان

تجارت الکترونیک بی تو بی (مدیریت زنجیره تامین)

  • 13,000 تومان

کتاب تجارت الکترونیک تراور و لادون دارای 12 فصل است. کتاب حاضر ترجمه فصل 12 کتاب، با عنوان مدیریت زنجیره تامین و تجارت مشارکتی است که به لحاظ اهمیت موضوع به صورت مستقل چاپ شده است. موضوعات کتاب عبارتند از مروری بر مدل‌های تجارت الکترونیک B2B، تحولات و رشد تجارت B2B، انواع زنجیره‌های تامین، تحولات مدیریت زنجیره تامین و تجارت مشارکتی، سیستم‌های مدیریت زنجیره تامین، نواع بازارهای شبکه و شبکه‌های صنعتی خصوصی.

مقدمه‌ای بر تجارت الکترونیک

  • 25,000 تومان

کتاب تجارت الکترونیک کنت لاودن و کارول تراور دارای 4 بخش و 12 فصل است. کتاب از معتبرترین و پرفروش‌ترین‌ها در این حوزه بوده و از اولین سال چاپ تاکنون 9 بار ویرایش و بارها تجدید چاپ شده است. تجارت الکترونیک از بدو تولد خود در سه دوره تاریخی ابداع و رشد نوآوری‌های جدید (2000 - 19950)، دوره تقویت و تثبیت تجارت الکترونیک (2007 - 2000) و دوره نوآوری‌های مجدد از سال 2007 تاکنون را طی کرده است. کتاب پیش رو شامل ترجمه 2 فصل از 12 فصل با عناوین «ظهور و تجول تجارت الکترونیک» و «الگوهای کسب و کار در تجارت الکترونیک» است.

مقدمه‌ای بر بازاریابی الکترونیک

  • 32,000 تومان

کتاب تجارت الکترونیک تراور و لادون از مطرح‌ترین کتاب‌های درسی دانشگاهی در رشته‌های اقتصاد و تجارت الکترونیک است. کتاب حاضر ترجمه دو فصل از کتاب یاد شده با عناوین «مبانی بازاریابی الکترونیک، بازاریابی اجتماعی و بازاریابی سیار و محلی»، و «روش‌های ارتباط با مشتری در بازاریابی الکترونیک» است. برخی موضوعات اصلی و مهم کتاب عبارتند از: الگوهای رفتار مصرف‌کننده آن‌لاین، فناوری‌های بازاریابی آن‌لاین، مدیریت ارتباط با مشتری، روش‌های ارتباط با مشتری، انواع تبلیغات آن‌لاین، هزینه‌ها و منافع ارتباطات بازاریابی، شاخص‌های بازاریابی الکترونیک.

صفحه‌ی 1