کارلوس روییس سافون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زندانی آسمان (مجموعه گورستان کتاب‌های فراموش‌شده 3)
تماشاگر در سایه (3 گانه مه 3)
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
قصر نیمه‌شب (3 گانه مه 2)
  • 40,000 تومان
  • با تخفیف: 40,000 تومان
بازی فرشته
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان
شاهزاده مه (3 گانه مه 1)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان
3 گانه مه (شاهزاده مه قصر نیمه‌شب تماشاگر در سایه)
سایه باد
  • 260,000 تومان
  • با تخفیف: 260,000 تومان

زندانی آسمان (مجموعه گورستان کتاب‌های فراموش‌شده 3)

  • 180,000 تومان

بارسلون سال 1957، حدود دو سال پس از وقایع کتاب «سایه‌ی باد» ایام کریسمس است و خانواده‌ی سمپره با وجود رونق کم بازار فروش کتاب و فضای بی‌روح جامعه‌ی فرانکوزده‌ی اسپانیا دلایل خود را برای شاد بودن در آغاز سال نو دارند: اضافه شدن کودکی به نام خوليَن به جمع کوچک خانوادگی آنان و نیز ازدواج قریب‌الوقوع دوست و همکارشان رومِرو دِتورس. اما در این میان ورود مردی غریبه و مرموز به کتاب‌فروشی و تقاضای عجیب او و فاش شدن رازهایی مهیب که به‌مدت دو دهه در گذشته‌ی تاریک شهر خفته‌اند، همه‌چیز را تحت‌الشعاع خود قرار می‌دهد. حضور مرد غریبه دانيِل و فِرمین را درون ماجرایی می‌کشاند. ماجرایی که سرآغاز آن به ابتدای دهه‌ی چهل میلادی و ماه‌های ابتدایی حکومت دیکتاتوری فرانکو برمی‌گردد. به حقایقی مخوف که بناست رمان‌های «سایه‌ی باد»، «بازی فرشته» را در یک نقطه به هم برساند و مسیر زندگی آنان را برای همیشه دچار تغییر کند.

تماشاگر در سایه (3 گانه مه 3)

  • 36,000 تومان

مردمرموزی که کارش ساختن اسباب بازی است و بین موجوداتی جادویی در عمارتی قدیمی زندگی می کند... سایه ی ترسناکی که پشت پرده به تماشا ایستاده و رازی هولناک با خود دارد... موجود سیاهی که در اعماق جنگل پنهان شده و تا اینجا جان یک نفر را هم گرفته است... این‌ها عناصر داستانی اسرارآمیزند که اسماعیل را به ایران چهارده ساله وصل می کنند، آن هم وقتی که مادر ایران پیشخدمت اسباب‌بازی‌ساز می‌شود. سه گانه ی مه مجموعه ای است رازآمیز از رمان نویس اسپانیایی، کارلوس روییز زفون. این سه داستان پرتعلیق که از ادبیات فانتزی و گوتیک و مانگا تاثیر گرفته اند، شروع خوبی برای ورود خوانندگان نوجوان به جهان کتابخوانی اند. خوانندگان بزرگسال هم می توانند با خواندن آن ها جادوی اولین کتاب های تاثیرگذار زندگی شان را از نو تجربه کنند.

قصر نیمه‌شب (3 گانه مه 2)

  • 40,000 تومان

بن در شب تولد شانزده سالگی‌اش آماده می‌شود تا همراه دوستانش با یتیم خانه‌ی سنت پاتریک خداحافظی کند. آن‌ها هر هفته در عمارت متروکه‌ای که نامش را قصر نیمه‌شب گذاشته‌اند، همدیگر را می بینند. ولی این بار در آخرین لحظه سر و کله ی پیرزنی پیدا می شود و بن را با شیر، خواهری که هنگام تولد او از هم جدایشان کرده بودند، آشنا می کند. اما خطری در کمین آن‌هاست و برای زنده ماندن باید با مرگبارترین معماها مواجه شوند...

بازی فرشته

  • 260,000 تومان

رمان «بازيِ فرشته» قسمت دوم از چهارگانه‌ی «گورستان کتاب‌های فراموش‌شده» است: (جلد دوم کتاب سایه‌ی باد»)، اثر کارلوس روییث ثافون. «بازی فرشته» به بارسلونِ دهه‌ی 1920 رفته است، در دل عمارتی رهاشده. و مردی جوان از راه نوشتن داستان‌های دلهره‌آور روزگار می‌گذراند. او به جهان کتاب‌ها پناه آورده تا انسان‌ها گذشته‌ دردناکشان را به فراموشی بسپارند اما ظهور ناشری ناشناس، یافتن کتابی مرموز در دل هزارتوی گورستان، سایه‌ی عشقی آتشین، سر باز کردن پیشینه‌ی عمارتی که در آن به‌سر می‌برد و پیوند خوردن همه‌ این‌ها به یکدیگر، نویسنده را به گرداب ماجرایی نفس‌گیر می‌کشاند تا روایتی دیگر از رازهای شهر بارسلون و اسراری ناگفته از رُمان «سایه‌ی باد» را بازگو کند… ثافون بار دیگر خواننده را به فضایی جادویی و گوتیک هدایت می‌کند تا داستانی سرشار از دسیسه، عشق و تراژدی را در هزارتویی که گاه به تاریخ، اسطوره و روان‌شناسی راه می‌برد روایت کند. علاوه بر مارکز، اکو و بورخس که در رمان «سایه‌ی باد» با یکدیگر تلاقی می‌کردند در «بازيِ فرشته» باید ضلع چهارمی به آن‌ها افزود: چارلز دیکنز. «بازيِ فرشته» سال 2008 یعنی هفت سال بعد از «سایه‌ی باد» منتشر شد و موفقیتِ بزرگ‌تری برای نویسنده به ارمغان آورد. در نخستین هفته‌ی انتشار کتاب، فقط بیش از دویست‌وپنجاه‌هزار نسخه در ایالت کاتالونیای اسپانیا به فروش رسید. کارلوس روییث ثافون، 30 خردادماه امسال به‌علت ابتلا به بیماری سرطان در اسپانیا در گذشت.

شاهزاده مه (3 گانه مه 1)

  • 28,000 تومان

پدر مکس کارور در سال‌های جنگ خانواده‌اش را از شهر دور می‌کند و به یک خانه چوبی قدیمی در کنار ساحل می‌برد. مکس باغی پر از مجسمه‌های عجیب پیدا می‌کند و خواهرهایش گرفتار خواب‌ها و صداهایی ترسناک می‌شوند. از همه نگران‌کننده‌تر شایعاتی درباره مالکان قبلی خانه و ناپدید شدن اسرارآمیز پسرشان است. مکس با کندوکاو در گذشته، با داستان وحشتناک شاهزاده مه مواجه می‌شود؛ سایه‌ای شوم که شب‌هنگام بیرون می‌آید و با اولین مه سحرگاهی ناپدید می‌شود...

3 گانه مه (شاهزاده مه قصر نیمه‌شب تماشاگر در سایه)

  • 104,000 تومان

سه‌گانه مه مجموعه‌ای است رازآمیز از رمان‌نویس اسپانیایی، کارلوس روییز زفون. این سه داستان پرتعلیق که از ادبیات فانتزی و گوتیک و مانگا تاثیر گرفته‌اند، شروع خوبی برای ورود خوانندگان نوجوان به جهان کتاب‌خوانی‌اند. خوانندگان بزرگسال هم می‌توانند با خواندن آن‌ها جادوی اولین کتاب‌های تاثیرگذار زندگی‌شان را از نو تجربه کنند.

سایه باد

  • 260,000 تومان

هرگز نام این کتاب را نشنیده بودم و نویسنده‌اش را هم نمی‌شناختم اما هیچ اهمیتی نداشت. تصمیم خودم را گرفته بودم. با دقت کتاب را از درون قفسه بیرون کشیدم و با سرعت ورق زدم. صفحات، درست مثل این که از قفس آزاد شده باشند زیرا انگشتانم بال‌بال می‌زدند و همراه با جابه‌جا شدن‌شان طوفانی به پا می‌کردند و گرد و غبار سالیان دست‌نخورده ماندن‌شان را از دل خود بیرون می‌ریختند. من، شادمان از انتخابی که کرده بودم، لبخند بر لب، کتاب را زیر بغلم گذاشتم و از همان مسیری که آمده بودم برگشتم تا از هزارتوی کتابخانه خارج شوم. شاید فضای افسونگر آن کتابخانه همواره پذیرای افرادی بسیار لایق‌تر و بهتر از من بود، اما در آن لحظات کاملا اطمینان داشتم که سایه باد سال‌ها انتظارم را می‌کشیده تا به سراغش بروم، شاید حتی مدت‌ها پیش از آن متولد شده باشم.

صفحه‌ی 1