کاترین می


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مادر ‌بودن (بهترین و سخت‌ترین شغل دنیا)
  • 85,500 تومان
  • با تخفیف: 85,500 تومان
گذر از زمستان (قدرت آسودن و کناره‌گیری در اوقات سخت)
گذران زمستان‌های زندگی (زندگی یخ زد ولی من شکوفا شدم)
سپری کردن زمستان (قدرت خلوت‌گزینی در روزگار سختی)

مادر ‌بودن (بهترین و سخت‌ترین شغل دنیا)

  • 85,500 تومان

مادر شدن، زندگی را تغییر می‌دهد‏‎، شادی‌آور است اما گیج‌کننده نیز هست، وظیفه‌ای دشوار در عین حال سترگ. در یک کلام مادری بهترین و بدترین شغل دنیاست. از مادری‌کردن به‌تنهایی تا فرزندخواندگی، از نامادری بچه‌های همسر بودن تا تحمل سقط جنین، روش‌های مختلفی برای مادر شدن وجود دارد. در این کتاب زنان برجسته‌ای گرد آمده‌اند تا از شکل‌های زیبا، دلخراش و باشکوه مادری صحبت کنند. این زنان با کنار زدن کلیشه‌ها و خط بطلان کشیدن روی شایعات، برداشت‌ها را از مادر بودن به چالش می‌کشند و دوست دارند شنیده شوند. این کتاب پر از تصویرهایی است که در ذهن می‌ماند و داستان‌هایی که قلبتان را می‌شکند و یا شما می‌خنداند. این کتاب در مورد عشق است. عشق در صحیح‌ترین شکلش، پیچیده، آزرده خاطر، مصالحه‌کرده و مناقشه‌گر. یک لحظه داغ داغ و لحظه‌ای دیگر به سردی یخ. واقعی‌ترین شکل عشق و همان چیزی که در مادری وجود دارد: خشم، عصبانیت، ستایش. همه در یک زمان و در مورد جاهای عجیبی است که عشق مادران را می‌برد، احساسات عجیب و غریبی که بیدار می‌کند و مسیرهای پرپیچ و خمی که مادران طی می‌کنند. چون مادری کردن همزمان همه چیز است، شادی و درد، خشم و لطافت، نور و سایه. کوتاه سخن، عشق واقعی.

گذر از زمستان (قدرت آسودن و کناره‌گیری در اوقات سخت)

  • 68,000 تومان

در کتاب گذر از زمستان، کاترین می با زبانی پرصلابت، صادق و دقیق، مسئله‌ای را بازگو می‌کند که همه ما نیاز به شنیدنش داریم؛ اما نمی‌دانیم اسم این مسئله چیست. این کتاب ثابت می کند که گاهی کناره‌گیری از جهان و عقب‌نشینی در تاریکی و زمان دادن به خویش برای تسلی دردها چه نعمت بزرگی است. کاترین می معتقد است در زندگی لحظاتی وجود دارد که در آن یک سری شرایط پیش‌بینی نشده مثل بیماری ناگهانی، مرگ یک عزیز، برهم‌زدن رابطه یا از دست دادن شغل می تواند زندگی را به ورطه نابودی نابودی بکشد؛ این دوره‌های گذار می‌توانند سرشار از تنهایی و وقایع غیرمنتظره باشند. کاتین می که در برهه‌ای از زندگی شوهرش بیمار گشت، پسرش دیگر به مدرسه نرفت و مشکلات سلامتی او را وادار به ترک موقعیت شغلی اش کرد، گذر از این شرایط سخت را به گذر از زمستان تشبیه می کند.

گذران زمستان‌های زندگی (زندگی یخ زد ولی من شکوفا شدم)

  • 60,000 تومان

گاهی حواسمان نیست و ناگهان شرایطی غیرقبل‌پیش‌بینی مثل بیماری ناگهانی، مرگ عزیزی، جدایی یا اخراج شدن از کار زندگی را از مسیر عادی خود خارج می‌کند. این دوران می‌توانند برایمان غیرمنتظره باشند و ما در تنهایی فرو برند. شوهر می‏ بیمار شد، فرزندش نمی‌خواست به مدرسه برود و مشکلات جسمانی خودش باعث شد از شغل ثابتش دست بکشد. کتاب گذران زمستان‌های زندگی نشان می‌دهد که او چطور علاوه براینکه این مشکلات را تاب آورد، با آغوش باز از فرصت‌های منحصربه‌فردی که سر راهش قرار می‌گرفت استقبال کرد.

سپری کردن زمستان (قدرت خلوت‌گزینی در روزگار سختی)

  • 58,000 تومان

چگونه می‌توانیم به زخم‌های‌مان برسیم و از خودمان مراقبت کنیم وقتی زندگی ما را از پا درآورده است؟ سپری‌کردن زمستان پاسخی صمیمانه و مکاشفه‌آمیز به این سؤال است. زندگی گاهی غیرقابل پیش‌بینی می‌شود: بیماری ناگهانی و مرگ عزیزی، ورشکستگی یا ازدست‌دادن شغل می‌تواند قطار زندگی را از ریل خارج کند. سپری‌کردن زمستان نشان می‌دهد که کاترین می چگونه حس تنهایی دردناک را تحمل می‌کند و فرصت‌های منحصربه‌فردی را که این تنهایی فراهم کرده با آغوش باز می‌پذیرد. داستانِ می روایتِ شخصيِ تکان‌دهنده‌ای است آکنده از پذیرش فعالانه‌ی احساس غم و اندوه و درس‌گرفتن از ادبیات، اسطوره‌شناسی و طبیعت. سپری‌کردن زمستان راهنمای هر کسی است که می‌خواهد با نیروی متحول‌کننده و عظیم خلوت‌گزینی آشنا شود.

صفحه‌ی 1