پیتر هالینز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درون‌گرا یا برون‌گرا (نگاهی به دنیای متفاوت درون‌گرایان خاموش و برون‌گرایان ماجراجو)
هنر به سرانجام رساندن (اقدام‌کردن اجراکردن و داشتن انضباط فردی)
مدل‌های ذهنی (30 ابزار تفکر که معمولی‌ها را از خاص‌ها متمایز می‌کند)
علم تمرکز قوی (23 روش برای بهره‌وری و نظم بیشتر اهمال‌کاری و استرس کمتر)

تصمیم‌گیری هوشمندانه (چگونه شفاف‌تر بیندیشیم در وقت صرفه‌جویی کنیم بیشترین شادی را داشته باشیم و خودمان را از بلاتکلیفی برهانیم)

  • 120,000 تومان

تصمیم‌گیری اصطلاحی است که برای افراد گوناگون معانی متفاوتی دارد. صحبتم فقط بر سر این نیست که افراد این اصطلاح را ممکن است چگونه تعریف کنند بلکه افراد به‌راستی تصمیم‌های خودشان را بر اساس دلایل و عوامل از بن متفاوتی استوار می‌کنند. آنچه باعث می‌شود شما تصمیم الف را بگیرید باعث می‌شود فرد دیگر تصمیم ب را بگیرد. شما باید عامل الف را به‌عنوان نخستین اولویت و عامل تعیین‌کننده تصمیم‌تان در نظر بگیرید ولی مادر شما همان عامل الف را دلیل بر آن می‌داند که تصمیمی مخالف تصمیم شما بگیرد...

درون‌گرا یا برون‌گرا (نگاهی به دنیای متفاوت درون‌گرایان خاموش و برون‌گرایان ماجراجو)

  • 112,000 تومان

بیایید جهان را به‌عنوان یک مهمانی تصور کنیم. در این مهمانی، درون‌گرایان به دیوارهای اتاق‌ها تکیه داده‌اند و برون‌گرایان در مرکز هر یک از اتاق‌ها قرار گرفته‌اند. جزئیات تفاوت‌های بین‌فردی آنقدر زیاد است که به سادگی نمی‌توان آنها را در دو دستۀ سفید و سیاه قرار داد. مهم نیست که خود را چطور شناخته‌اید یا گفته‌اند که چطور بشناسید، بیایید پرده‌ها را کنار بزنیم و به کندوکاو شباهت‌ها و تفاوت‌های واقعی ذاتی خلق وخوی منحصربه‌فردمان بپردازیم. در این کتاب، مباحث گسترده‌ای مطرح می‌شوند که حاصل چندین دهه تحقیقات روانشناسان پیرامون نحوۀ تعیین رفتار افراد هستند. درون‌گرا، برون‌گرا، میان‌گرا؛ در کجای این طیف قرار می‌گیرید و این چه معنایی برای شما دارد؟ آیا تمام مدت به دنبال چیز اشتباهی در زندگی خود بوده‌اید؟ «درون‌گرایان یا برون‌گرایان» در واقع علم هویت و شخصیت شماست و اینکه چه کسی هستید؟ بیایید نخستین گام را برای کشف دوبارۀ خود برداریم و ببینیم که واقعاً چه کسی هستیم.

هنر به سرانجام رساندن (اقدام‌کردن اجراکردن و داشتن انضباط فردی)

  • 125,000 تومان

دنبال‌کردن و به سرانجام رساندن کاری که شروع می‌کندی، یک مهارت است و بسیار ارزشمندتر و مهم تر از چیزی است که فکرش را می‌کنید. این مهارت‌ها، ترکیب صفت‌هایی هستند که بدون نیاز به صبر طولانی و طاقت فرسا، به شما توانایی تغییر زندگی را می‌دهند. آیا زندگی شما هم پر است از کارها و پروژه‌های نیمه‌تمام؟ با خواندن کتاب «هنر به سرانجام رساندن» این مسئله به‌طور کامل حل می‌شود. با مطالعه‌ی کتاب «هنر به سرانجام رساندن» در مسائل روانشناسی، علم رسیدن به موفقیت و افزایش بازدهی غرق می‌شوید و همین موضوع به شما کمک می‌کند تا کارهای‌تان را کامل انجام دهید. این کتاب نگاهی عمیق به دلایل ناتمام ماندن کارهای ما دارد و توضیح می دهد که چرا ما وسط پروژه‌ها گیر می‌افتیم و نمی‌توانیم آن‌ها را تمام کنیم. نویسنده پس از توضیح دلایل این مسئله، راهکارهای کاربردی و جدیدی را ارائه می‌دهد که با انجام گام به گام آن‌ها می‌توانیم تغییر بزرگی در زندگی‌مان ایجاد کنیم. بیش از هر چیزی، این کتاب یک راهنما برای درک بهتر عملکرد مغز و احساسات، برای کسب نتایج دلخواه است.

مدل‌های ذهنی (30 ابزار تفکر که معمولی‌ها را از خاص‌ها متمایز می‌کند)

  • 60,000 تومان

مدل های ذهنی به نقشه‌ی گنج برای کسی که در دل جنگل گم شده است می‌مانند آن‌ها باعث ایجاد یک درک فوری از شرایط شده و از آن مهمتر اینکه راهی برای رسیدن به مقصد نهایی فراهم می‌کنند حال تصور کنید که نقشهای کمکی برای حل مشکلات و تصمیم گیریهای زندگی‌تان داشته باشید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا با بمباران اطلاعات مبارزه کنید، روی آنچه که واقعا اهمیت دارد متمرکز شوید و تصمیم‌های مهم و پیچیده را با سرعت و اعتماد به نفس بگیرید. هر مدل ذهنی یک ابزار ویژه است که کمک می‌کند هوشمندانه‌تر و با فراست بیشتر بیندیشیم. با خواندن این کتاب یاد می‌گیریم میلیاردرها، مدیران موفق، ورزشکاران المپیکی و دانشمندان چطور متفاوت فکر می‌کنند و میزان خطا را به حداقل می‌رسانند نویسنده‌ی این کتاب، پیتر هالینز دانش آموخته‌ی رشته‌ی روانشناسی است. او سال‌ها رفتارهای انسانی را مورد مطالعه قرار داده و نویسنده‌ای موفق و پرفروش است. او همچنین با افراد زیادی کار کرده تا پتانسیل و مسیرشان را به سمت موفقیت شکوفا کند نوشته های او با تکیه بر تجارب، آکادمیک مربی‌گری و تحقیقات او طی سالیان است.

علم تمرکز قوی (23 روش برای بهره‌وری و نظم بیشتر اهمال‌کاری و استرس کمتر)

  • 95,000 تومان

ممکن است همین حالا هم تمرکز و بهره‌وری‌مان «کافی» باشد، اما تا زمانی که نفهمیم روانشناسی و فیزیولوژی چگونه بر تمرکز ما تأثیر می‌گذارند، هرگز عملکردی عالی نخواهیم داشت و به حداکثر توان خود دست نخواهیم یافت. کتاب علم تمرکز قوی (The Science of Powerful Focus)، با روشی تازه، قدرت تمرکز را بررسی می‌کند و با نگاهی کل‌نگرانه تأثیر تمرکز را بر تمامی ابعاد زندگی انسان می‌سنجد. برخلاف سایر کتاب‌های این حوزه، پیتر هالینز (Peter Hollins) به ما نمی‌گوید که تلفن خود را کنار بگذاریم، انجام چند کار هم‌زمان را متوقف کنیم یا بیشتر بخوابیم. بلکه او تمرکز را مجدداً تعریف می‌کند و روش‌هایی ساده و کاربردی معرفی می‌کند که می‌توانیم آنها را در زندگی هر روزه خود به کار ببندیم. در این کتاب مفید و کاربردی ما می‌آموزیم که نظم و اراده قوی لزوماً کلید تمرکز و موفقیت نیستند اما در طول زمان مورد نیازند؛ مدیریت انرژی اهمیت دارد زیرا منبعی محدود است؛ قدرت طبیعت برای تمرکز ما بسیار مؤثر است؛ و دقیقاً مانند بدن، مغز هم به شرایط ایده‌آلی برای تمرکز نیاز دارد. هالینز در کتاب علم تمرکز قوی 23 روشی را معرفی می‌کند که با به کار بستن آنها می‌توانیم تمرکز و یادگیری بیشتری داشته باشیم، زندگی خود را منظم کنیم، و استرس خودمان را تحت کنترل بگیریم.

مثل انیشتین بیاموزید (تسلط بر حفظیات بیشتر تند‌خوانی تمرکز بالا سهولت در کسب مهارت و یادگیری در کوتاه‌ترین زمان ممکن)

  • 38,000 تومان

پیتر هالینز نویسنده‌ی معاصر؟ روان‌شناس و پژوهشگر در زمینه‌ی انسان‌شناسی است. او کتاب‌های پر‌فروش بسیاری در زمینه‌ی روان‌شناسی یادگیری و تقویت ذهن به رشته‌ی تحریر در آورده‌است. وی برای خود‌آموزی ، انضباط شخصی، تفکر خلاق، استفاده‌ی حداکثر از کارایی مغز و کسب مهارت‌های مختلف ، تکنیک‌های ویژه‌ای دارد که در کتاب‌های متعدد خود به آن‌ها پرداخته است. کتاب «مثل انیشتین بیاموزید» برای کسانی نوشته شده است که قصد دارند سرعت ، کارایی و دقت در یادگیری را به طور همزمان بیاموزند. افزایش قدرت تمرکز، ارتقاء ظرفیت حافظه، انتخاب تکنیک‌های برتر، هدف گذاری هوشمندانه ، تند‌خوانی موثر و همه‌ی نکاتی که برای آموختن لازم دارید ، به تفضیل در این کتاب آمده‌است. آیا حافظه‌ای می‌خواهید که مانند اسفنج اطلاعات را جذب کند؟ میخواهید سرعت یادگیری خود را بالا ببرید؟ حافظه‌ای قوی داشته‌باشد؟ به راحتی مهارت‌های جدید یاد بگیرید؟ از آزمون‌های درسی سر‌بلند بیرون بیایید؟ در کتاب «مثل انیشتین بیاموزید» برای همه‌ی این موارد راه‌حل‌های بی نظیری ارائه شده است. تخصص او یاد دادن شیوه‌های تقویت حافظه برای یادگیری حداکثر در کوتاه‌ترین زمان است.

صفحه‌ی 1