پیتر سینگر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قحطی فراوانی و اخلاق
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
دیگر‌دوستی موثر(رساندن بیشترین خیر چگونه فهم ما را از زندگی اخلاقی تغییر می‌دهد)
اخلاق در دنیای واقعی
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان
مارکس درآمدی بسیار کوتاه
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان

قحطی فراوانی و اخلاق

  • 60,000 تومان

درست یا غلط، اکثر ما خیلی بیشتر به خود، خانواده و دوستانمان اهمیت می‌دهیم تا دیگران، هرقدر که آن دیگران از ما دورتر باشند و هرقدر که تفاوت بیشتری با ما داشته باشند، رنجی که می‌برند برایمان اهمیت کمتری خواهد داشت. با این‌حال، آستانه و خطی وجود دارد که در آن، نادیده گرفتن رنج دیگران چنان بزرگ است که باید بگوییم: نه، این دیگر زیادی است. «قحطی‏ فراوانی و اخلاق» در جان‌مایه خود به این اشاره دارد که چرا برای داشتن یک زندگی اخلاقی‏، ما «وظیفه داریم» از رنچ و مرارت همنوعانمان بکاهیم. استدلال‌های اقناع‌کننده سینگر، الهام‌بخش بسیاری از افراد در سراسر جهان شده تا برای کاستن از رنج دیگران «اقدام» کنند. همچنان که مصطفی ملکیان می‌گوید: «اگر آثار سینگر را بخوانید، کم‌کم از زندگی خودتان احساس شرم می‌کنید. چقدر خوب است کتاب‌‌هایی در دسترس ما قرار بگیرد که وقتی آن‌ها را تمام می‌کنیم، کمی از زندگی کنونی خودمان احساس تهوع کنیم، بلکه به‌سوی یک تحول پیش برویم. تا تهوعی نباشد، به نظر من تحولی نیست. کتاب‌های پیتر سینگر همین‌طور است. وقتی انسان آن‌ها را می‌خواند از خودش بدش می‌آید و با خودش می‌گوید، اگر این‌ها آدم هستند، پس ما چه هستیم؟»

دیگر‌دوستی موثر(رساندن بیشترین خیر چگونه فهم ما را از زندگی اخلاقی تغییر می‌دهد)

  • 160,000 تومان

دیگردوستی موثر هم یک ایده است ‏‏هم سبکی از زندگی که در حال رایج شدن در سراسر دنیاست. گاهی اوقات می‌پنداریم هیچ قدرتی نداریم اما این طورنیست.حقیقتا میتوانیم دنیا را تغییردهیم گرچه دنیا دفعتا در حد مطلوب ما تغییرنخواهد کرد. برخیری که که شخصا می توانید برسانید تمرکز کنید نه بر مسائلی که باقی می‌ماند یا حلشان دست شما نیست.کاهش دادن رنج چه در انسان چه در حیوانات مطلوب است حتی اگر از بین بردن برخی رنج ها فعلا ممکن نباشد. سعی کنید با بهره گیری از روش هایی که در این کتاب معرفی شده است بیشترین خیر ممکن را برسانید و تغییری در دنیا حاصل کنید و به بقیه بقیه فعالان عرصه دیگردوستی موثر بپیوندید. رفتار و ارزش های مطلوب فعالان جنبش دیگردوستی موثر در هماهنگی با یکدیگرند که این هماهنگی سبب شده زندگی پربار تر و کامیاب تری داشته باشند.

اخلاق در دنیای واقعی

  • 58,000 تومان

کتاب اخلاق در دنیای واقعی نوشته پیتر سینگر که انتشارات دانشگاه پرینستون آن را در سال 2016 منتشر کرده. مجموعه‌ای از مقاله‌های کوتاه است. سینگر در این کتاب در قالب متن‌هایی کوتاه به موضوعاتی چون فقر شدید تغییرات آب و هوایی حیوانات سقط جنین اتانازی (مرگ خودخواسته)، گزینش ژنتیک انسانی فروش کلیه قیمت اخلاقی هنر گران‌قیمت و راه‌های افزایش شادی پرداخته است. او در هر مقاله به سوالی جنجال‌برانگیز پاسخ داده و کوشیده است تا جواب‌های فیلسوفانه اما ساده‌تری برای طیف گسترده‌ای از مخاطبان به‌دست دهد.

مارکس درآمدی بسیار کوتاه

  • 32,000 تومان

کتاب‌های بسیاری درباره مارکس وجود دارد، اما همچنان یافتن کتابی مختصر و مفید در این زمینه دشوار است. مارکس آن‌قدر زیاد نوشت و به موضوع‌های گوناگون پرداخت که به آسانی نمی‌توان به کلیت افکارش پی برد. به نظر من اندیشه‌ای بنیادی، یا بینشی از عالم وجود، به اجزای تفکر مارکس وحدت می‌بخشد و جنبه‌های گیج‌کننده آن را تبیین می‌کند. در این کتاب می‌کوشم به زبانی فهم‌پذیر، برای کسانی که با آثار مارکس از پیش آشنا نبوده‌اند یا شناخت کمی دارند، بگویم که این اندیشه بنیادی چیست. اگر در این کار توفیق یابم، توجیهم برای افزودن کتابی دیگر به بی‌شمار کتاب‌هایی که تا کنون درباره مارکس و مارکسیسم منتشر شده، پذیرفتنی است.

صفحه‌ی 1