پما چودرون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
زیستن در روزگار سخت (نصایح  قلبی برای روزهای دشوار)
جان آزاده (گفتارهایی از په‌ما چودرون)
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
فرار از موقعیت‌های ترسناک (رهنمودهایی برای خلاص شدن از شر ترس‌ در شرایط سخت)
وقتی همه‌چیز فرو می‌پاشد (توصیه‌ای قلبی برای دوران‌های سخت)
وقتی همه چیز به هم می‌ریزد (توصیه‌ای قلبی برای دوران‌های سخت)

زیستن در روزگار سخت (نصایح قلبی برای روزهای دشوار)

  • 160,000 تومان

ماندن با احساس تزلزل - یعنی ادامه‌دادن با قلبی شکسته، با شکم گرسنه، با احساس درمانگی و میل به انتقام - مسیر بیداری حقیقی است. رها نکردن آن بلاتکلیف، یادگرفتن قلق ریلکس بودن در میان آشوب، و یادگیری نترسیدن، مسیر معنوی است. سالک مبارز بودن یعنی پیدا کردن قلق به دام انداختن خود، به دام انداختن مهربانانه و مشفقانه خود. ما هزاران بار خود را با ناخشنودی، تلخی و انزجار حق به جانب به دام می‌اندازیم و خشک و سخت می‌شویم. ما به هر طریقی خشک و سخت می‌شویم، حتی با احساس تسکین یا الهام. هر روز می‌توانیم به خشونت در جهان فکر کنیم. در سراسر جهان، همه مدام دشمن را هدف حمله قرار می‌دهند و مدام درد تشدید می شود. هر روز می‌توانیم در این‌باره بیاندیشیم و از خود بپرسیم: آیا می‌خواهم به خشونت موجود در جهان بیافزایم؟ هر روز، در هر لحظه‌ای که اوضواع وخیم می‌شود، می‌توانیم از خودمان بپرسیم: آیا می‌خواهم صلح را تمرین کنم یا جنگ؟

جان آزاده (گفتارهایی از په‌ما چودرون)

  • 60,000 تومان

وقتی همه چیز فرومی‌پاشد نوعی آزمون است و همچنین نوعی شفا. فکر می‌کنیم نکته این است که چگونه این آزمون را پشت سر بگذاریم یا از آن سربلند بیرون بیاییم، اما حقیقت این است که مسائل واقعا حل نمی‌شوند. جفت و جور می‌شوند و به هم می‌ریزند. بعد دوباره به هم می‌آیند و دوباره فرومی‌پاشند. همین‌طوری است. شفا آنجاست که اجازه دهیم فضای کافی برای همه این‌ها فراهم باشد؛ جا برای سوگواری، برای گشودگی، برای بیچارگی، برای شادابی.

فرار از موقعیت‌های ترسناک (رهنمودهایی برای خلاص شدن از شر ترس‌ در شرایط سخت)

  • 170,000 تومان

جریحه‌دار شدن قلبی شکسته، مثال خوبی از بودی چیتاست. گاهی اوقات وقتی قلب انسان می‌شکند. این شکست، اضطراب و ترس می‌آفریند و گاهی اوقات خشم نارضایتی و احساس گناه اما در زیر سختی این زره آهنین، نوعی حساسیت همراه با غمی خالص وجود دارد . این حالت است که ما را با تمام کسانی که به آنها عشق می‌ورزیم ، پیوند می‌دهد . این قلب سرشار از غم ، می‌تواند دلسوزی و شفقتی عظیم را برای ما به همراه داشته باشد. این حسی است که وقتی احساس تکبر به سراغمان می‌آید ، می‌تواند ما را به فروتنی وادار کند و زمانی که نامهربان هستیم کم‌کم ما را نرم می‌کند . وقتی ترجیح می‌دهیم خود را به خواب بزنیم و در بی‌تفاوتی خود غرق شویم. همین احساس است که مارا بیدار و آگاه نگه می‌دارد. این احساس درد مداوم در قلب یک نعمت است، نعمتی که اگر به طور کامل پذیرفته و درک شود می‌توان آن را با همگان به اشتراک گذاشت.

وقتی همه‌چیز فرو می‌پاشد (توصیه‌ای قلبی برای دوران‌های سخت)

  • 85,000 تومان

زندگی آموزگاری خوب و رفیقی شفیق است. همه چیز پیوسته در حال تغییر است. ای کاش می‌توانستیم به این واقعیت پی ببریم که اوضاع گذراست. هیچ‌چیز آن‌گونه که ما دوست داریم خیال‌پردازی کنیم اتفاق نمی‌افتد. وضعیت ایده‌آل نه این طرف و نه آن طرف بودن است، بینابین. وضعیتی که گیر نمی‌افتیم و می‌توانیم دل و جان‌مان را به بی‌کرانگی بگشاییم.

وقتی همه چیز به هم می‌ریزد (توصیه‌ای قلبی برای دوران‌های سخت)

  • 35,000 تومان

ما می‌توانیم هر روز زندگی را بر اساس رفتار‌های متفاوت در جهت حس کردن درد و رنج پیش ببریم، به جای راندن درد و رنج، می‌‌توانیم آن را با دم به درون برده و برای کل مردم دنیا دعا کنیم که ناراحتی‌شان پایان پذیرد و آن را با بازدم بیرون دهیم. آرزو کنیم مردم در اقصی نقاط دنیا رضایت، شادی، خوشبختی و آرامش را در قلب‌شان تجربه کنند. ما می‌توانیم درد را به شادی تبدیل کنیم.

صفحه‌ی 1