پل پلوسو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای خیانت زناشویی (با دیدگاه سامانه‌ای)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
پیمان‌شکنی (مداخلات درمانی برای بحران زناشویی)

راهنمای خیانت زناشویی (با دیدگاه سامانه‌ای)

  • 195,000 تومان

راهنمای درک، درمان و پیشگیری از خیانت زناشویی با دیدگاه سامانه‌ای یک الگوی تببینی از خیانت زناشویی است. این الگو فنونی خاص دارد که به درمانگران و مشاوران کمک می‌کند تا به جای فقط چسب زخم زدن بر مشکلات زیربنایی در رابطه زناشویی،‌ علل بنیادی آن را درمان کند. این کتاب فنون اثبات‌شده‌ای را به درمانگران ارائه می‌کند تا به زوجین کمک کند اعتماد شکسته را بازسازی کنند؛ قدرت را دوباره متعادل کنند و رضایتمندی زناشویی را افزایش دهند و از زخم‌هایی که خیانت ایجاد می‌کند بهبود یابند. این کتاب از مثال‌های موردی واقعی، شخصیت‌های مشهور تاریخی، و داستان‌هایی از فیلم‌های محبوب را برای نشان دادن مفاهیم به کار می‌برد و یک الگوی تبیینی سامانه‌ای برای درک خیانت ارائه می‌کند، الگویی که بر نارضایتمندی زناشویی، عدم تعادل قدرت و رویاهای برآورده نشده و بر کشف خیانت تمرکز دارد.

روانشناسی خیانت (بر اساس رویکرد سیستم‌های خانواده کمک به شناخت رهایی و پرهیز زوج‌ها از روابط نامشروع بعد از ازدواج)

  • 180,000 تومان

روانشناسی خیانت بر اساس سیستم‌های خانواده با ارائه الگویی توصیفی و راهکارهای علمی و عملی، به درمانگران و مشاوران این امکان را می‌دهد که به جای زدن چسب زخم به روابط زخم‌خورده، مشکلات روابط و ازدواج‌ها را از ریشه درمان کنند. در کتاب «روانشناسی خیانت» راهکارهای علمی اثبات‌شده‌ای در اختیار درمانگران قرار می‌گیرد و به زوج‌ها کمک می‌کند تا اعتماد از دست رفته‌شان را بازیابند، توازن قدرت را از نو برقرار کنند، رضایت از زندگی مشترک را افزایش دهند و زخم‌های ناشی از خیانت را التیام بخشند.

پیمان‌شکنی از منظر نظریه سیستم‌های خانواده (راهنمای زوج‌ها برای درک و التیام پیمان‌شکنی زناشویی و پیشگیری از پیمان‌شکنی‌های آتی)

  • 60,000 تومان

این کتاب راهنمایی توصیفی است و با ارائه فنون ملموس درمانگران را قادر می‌سازد مشکل ارتباطی اصلی زوج را به جای پانسمان کردنء درمان کنند.همچنین با ارائه فنون اثبات ‌شده کمک می کند درمانگران در اعتمادسازیء باز تعادل قدرتء افزایش رضایت زناشوییء و التیام از زخم‌های پیمان‌شکنی زوج را یاری دهند. به تناسب موضوعء از مورد پژوهی بالینی نیز استفاده شده است درکتاب حاضرء به درک پیمان‌شکنی کمک می کند و تمرکز آن بر نارضایتی زناشوییء عدم تعادل قدرتء رویاهای تحقق نیافتهء و افشای پیمان‌شکنی است.

پیمان‌شکنی (مداخلات درمانی برای بحران زناشویی)

  • 115,000 تومان

یکی از بنیان‌های اساسی در رابطه زناشویی، تعهد است. حفظ تعهد در تحکیم و بقای این رابطه نقش بسزایی دارد. عدم تعهد (پیمان‌‌شکنی) یکی از آسیب‌های مهم و مستلزم مداخلات روان‌شناختی است. کتاب حاضر به بررسی سبب‌شناسی‌، نقش تکامل در شکل‌گیری آن و رویکردهای درمانی مختلف می‌پردازد. پلوسو، تدوین‌گر این کتاب، با یاری گرفتن از روان‌شناسان مختلف به بررسی موضوعات گوناگون در مورد پیمان‌شکنی پرداخته است. هر یک از نویسندگان به مقوله خاصی (همچون پیمان‌شکنی و اثر آن بر روی کودکان، روابط مجازی و غیره) اشاره داشته‌اند. امید است اثر حاضر مورد استقبال و استفاده روانشناسان، روانپزشکان، مشاوران و مددکاران قرار گیرد.

صفحه‌ی 1