پل مک گی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
چگونه حرف بزنیم تا دیگران واقعا گوش کنند
  • 60,000 تومان
  • با تخفیف: 60,000 تومان
همدلانه گوش بده راه حل نمی‌خواهد (6 راهکار عملی برای حل مشکل دیگران و بهبود روابط شما)
شاهکار زندگی خود باش ( مجموعه نق نزن بجنب 6)
  • 34,000 تومان
  • با تخفیف: 34,000 تومان
روابط موفق با دیگران ( مجموعه نق نزن بجنب 5)
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
نگران نباش ( مجموعه نق نزن بجنب 4)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
اعتماد به نفس داشته باش ( مجموعه نق نزن بجنب 3)
  • 32,000 تومان
  • با تخفیف: 32,000 تومان
با دیگران کنار بیا ( مجموعه نق نزن بجنب 2)
  • 38,000 تومان
  • با تخفیف: 38,000 تومان
زندگی کن ( مجموعه نق نزن بجنب 1)
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
سومو (جای حرف زدن تکانی به خودتان بدهید)
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

چگونه حرف بزنیم تا دیگران واقعا گوش کنند

  • 60,000 تومان

. در هر ارتباط طوری با دیگران صحبت کنید گویی که دیگر این فرصت را به‌دست نخواهید آورد. . افراد وقتی می‌خندند یعنی دارند گوش می‌دهند. . هنگام برقراری ارتباط با دیگران اینگونه فکر کنید که می‌خواهید یک تابلو نقاشی کنید. باید تلاش کنید تابلوی زیبایی را نقاشی کنید. کلماتی که در ارتباط به‌کار می‌گیرید مانند رنگ‌هایی هستند که در نقاشی استفاده می‌کنید. . برقراری ارتباط با دیگران مانند مسابقه‌ دو صد متر سرعت است. . اگر شروع خوبی نداشته باشید در معرض شکست قرار می‌گیرید. . این خوش‌خیالی است که بخواهید درباره‌ مهارت‌های ارتباطی صحبت کنید اما به اهمیت هنر گوش کردن،‌ اشاره نکنید. . شک نکنید کلمات شما می‌تواند بر کیفیت زندگی دیگران تاثیر‌گذار باشد. کلمات شما شاید نتواند دنیا را تغییر دهد اما به‌طور یقین می‌تواند دنیای یک فرد را تغییر دهد .

همدلانه گوش بده راه حل نمی‌خواهد (6 راهکار عملی برای حل مشکل دیگران و بهبود روابط شما)

  • 167,500 تومان

نویسندگان کتاب گری لوندبرگ، متخصص روان‌درمانی خانواده، و همسرش جوی، نویسنده و سخنران، هستند که چندین کتاب موفق در باب بهبود روابط و توانمندسازی افراد نوشته‌اند. آنها در برنامه‌های رادیویی و کارگاه‌هایشان به افراد و خانواده‌های بسیاری کمک کرده‌اند ارتباط بهتر و موثر‌تری با یکدیگر برقرار کنند. در این کتاب کاربردی با استفاده از تمام تجربیاتشان به موضوع مهمی پرداخته‌اند که همگی درچارش هستیم: دیگران سراغ شما می‌آیند و توقع دارند در نقش ناجی مشکلات زندگی آنها را حل کنید! حال چه باید کرد؟ در این اثر شش تمرین کاربردی توضیح داده شده تا ما یاد بگیریم با همدلی و همدردی به دیگران گوش کنیم و آنها را ترغیب کنیم خودشان مشکلاتشان را حل کنند. اما چگونه می‌توان مشکلات را حل کرد؟ برای ایجاد روابط موثر‌تر چه توانمندی‌ای باید داشته باشیم؟ پیشنهاد کتاب این است که با روشی خلاقانه به نام ((اعتبار‌بخشی)) می‌توانیم روابط بهتر و سالم‌تری هم برای خودمان هم برای دیگران بسازیم. این اثر در نهایت تبدیل به کتاب راهنمای مرجعی می‌شود برای هر کسی که مشتاق باشد روابط خود با همسر، فرزندان، همکاران و دوستان و... را بهبود ببخشد. کتابی از جنس نسخه‌های پیچیده ‌شده‌ی بازاری نیست که با انبوهی از جملات انگیزشی به ما وعده‌ی درست شدن همه‌چیز را بدهد، بلکه راه‌حل تازه‌ای برای ارائه دارد و ما را به تفکر و تجدید‌نظر در چگونگی برخورد و تعامل با دیگران و ساختن روابطی همدلانه وا می‌دارد.

شاهکار زندگی خود باش ( مجموعه نق نزن بجنب 6)

  • 34,000 تومان

این کتاب به شما کمک می‌کند که در هیاهوی زندگی کنونی، اعتیاد به عادت های مخرب را کنار بگذارید و زندگی هدفمندی در پیش بگیرید. شما یاد می‌گیرید که: گریبان خود را از چنگال گذشته رها کنید و آینده را در آغوش بگیرید. نگرانی‌های خود را مدیریت کنید و بر تردیدهای خود غلبه نمایید. مراقبت از خود را تمرین کنید و رژیم ذهنی خود را بهبود ببخشید. روابطی را که سلامت روانی شما را تقویت می‌کنند تجدید کنید. شکر هر آنچه که هستید را به جای آورید و بر آنچه که نیستید افسوس نخورید. یگ گام عقب بروید و درباره هر آنچه که دارید به دقت فکر کنید. شما می‌توانید دیدگاه خود را تغییر دهید و زندگی خود را بر اساس چیزهایی که برای شما ارزمندند بنا نهید.

روابط موفق با دیگران ( مجموعه نق نزن بجنب 5)

  • 25,000 تومان

آیا به راحتی می‌توانید دیگران را به انجام کاری تشویق کنید و گفتگویی سازنده با آنها داشته باشید؟ مهارت‌های فردی ایجاد ارتباط مناسب با دیگران، امتیازات زیادی را برای شما به ارمغان می‌اورد. ولی کنار آمدن با دیگران همیشه کار ساده‌ای نیست. با مطالعه این کتاب یاد می‌گیرید که: چرا خوب بودن، همیشه جواب نمی‌دهد؟ چگونه سخن بگویید که دیگران گوش بدهند؟ چه کار کنید که دیگران را به بهترین نحو ممکن رفتار و کار کنند؟ چرا همیشه هم درست نیست که با دیگران همان‌گونه رفتار کنید که دوست دارید با شما رفتار شود؟ با آموختن مهارت‌های ارتباط‌گیری، می‌توانید با اعضای خانواده و دوستان خود رابطه بهتری داشته باشید، در کارتان پیشرفت کنید و تیم کاری خود را در صدر بنشانید.

نگران نباش ( مجموعه نق نزن بجنب 4)

  • 32,000 تومان

ما شاید ثروتمندترین و سالم‌ترین نسلی باشیم که تا امروز روی کره خاکی زندگی کرده باشد ، ولی در عین حال نگران‌ترین نسل هم هستیم . نگرانی و اضطراب پیامدهای نامطلوب زیادی دارد که نه تنها بر زندگی خودمان بلکه روی زندگی اطرافیانمان هم تاثیر سوء می‌گذارد. شما تنها نیستید نگرانی فراگیرترین مشکل روانی انسان است. ولی آسوده باشید ، چون راه موثری برای مواجهه با این چالش وجود دارد. این راه استفاده ازمیزان معینی نگرانی و اضطراب برای برخورداری از تفکر مثبت و پشت سر نهادن نگرانی‌های بیهوده است.

اعتماد به نفس داشته باش ( مجموعه نق نزن بجنب 3)

  • 32,000 تومان

اعتماد به نفس برای انسان اهمیت حیاتی دارد و همچون معجون معجزه‌گری است که شما را ازتماشاگر به بازیگر تبدیل می‌کند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید: از منطقه امن ذهنی خود بیرون بیایید و در زندگی خود تغییر ایجاد کنید. با اموری که شما را نگران و مضطرب می‌کنند مواجه شوید. در باورهای‌تان نسبت به خود تجدید نظر کنید و نورافکن را روی توانایی‌های خود بیندازید. با کسانی که اعتماد به نفس شما را تضعیف می‌کنند مقابله کنید. پشت فرمان اتومبیل زندگی خود بنشینید و اختیار آن را به دست بگیرید.

با دیگران کنار بیا ( مجموعه نق نزن بجنب 2)

  • 38,000 تومان

همه ما دوست داریم فکر کنیم بهترین دوست دیگران هستیم ، ولی حقیقت چیست؟ آیا واقعا خودتان را همان‌گونه می‌بینید که دیگران می‌بینند؟ چگونه آدم‌های مهم زندگی خود را بهتر درک کنید؟ آیا برای روابط خود با دیگران وقت می‌گذارید ؟ چگونه می‌توانید عادت‌های مخرب در ارتباط با دیگران را تغییر دهید؟ اصول نق نزن بجنب به شما ایده‌ها و بینش‌هایی می‌دهد که کیفیت روابط خود با دیگران را بالا ببرید. فقط کافی است که بخواهید.

زندگی کن ( مجموعه نق نزن بجنب 1)

  • 29,000 تومان

این کتاب به هزاران نفر در سراسر دنیا کمک کرده تا برای تغییر، انگیزه پیدا کنند. شما در‌می‌یابید که : افکار شما تاثیر عمیقی بر روی زندگی‌تان دارد. نباید با تسلیم در مقابل افکار منفی ، لباس قربانی را بپوشید. یک انسان قربانی رشد نمی‌کند و درجا می‌زند. مسئولیت انتخاب واکنش شما در برابر اتفاقات با خود شماست. اگر می‌خواهید بدانید چه کسی مسئول چیزی است که در حال حاضر هستید به آینه نگاهی بیندازید. نق نزن بجنب شما را تشویق می‌کند که صادقانه به خود و نگرشتان نگاه کنید و با تغییر باورهای معیوب خود زندگی شادتری را تجربه کنید.

سومو (جای حرف زدن تکانی به خودتان بدهید)

  • 28,000 تومان

طرز فکر شما عامل اصلی در تعیین سرنوشت شماست سومو نشان می‌دهد چگونه علیرغم پذیرش مسئولیت می‌توانید استعدادهای‌تان را شکوفا کنید از فرصت‌ها استفاده کنید از رابطه‌تان لذت ببرید در حرفه‌تان موفق شوید و در موفقیت‌های ناگوار با نگرشی مثبت پاسخ دهید. سومو شما را تشویق می‌کند تا صادقانه خودتان و نگرشتان را بررسی کنید پیراهن 1 قربانی بودن را از تن در بیاورید و ایده‌ای هر چه باداباد را بر باد دهید چرا هر وقت که ماهی را از آب بگیرید تازه است و هیچ‌ وقت برای تغییر و لذت از یک زندگی موفق دیر نیست.

صفحه‌ی 1