پاتریک کینگ


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هنر شفاف‌اندیشی
  • 75,000 تومان
  • با تخفیف: 75,000 تومان
هنر قاطع بودن
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
هنر حاضر‌جوابی و طنازی (چگونه در گفت و گو با دیگران کم نیاوریم)

هنر شفاف‌اندیشی

  • 75,000 تومان

هنر شفاف‌اندیشی در کنار دیگر هنرهای انسان از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است. به این ترتیب می‌توانیم هوشمندانه‌تر، بهتر و سریع‌تر فکر کنیم چرا که شفاف‌اندیشی راهی است به سوی دستیابی حقیقت، خرد و آگاهی. ما به ندرت جهان را آن‌گونه که واقعا وجود دارد، می‌‌بینیم. قادر نیستیم شفاف بیندیشیم. و باورهای‌مان را بر پایه دروغ و فرضیاتی نامعتبر بنا می‌کنیم. اما با مطالعه این کتاب و توجه به نکات ظریف و دقیقش، قادر خواهیم بود به این نابسامانی‌های ذهنی پایان دهیم. با روش‌هایی عملی آشنا می‌شویم تا دیگر گمراه نشویم، فریب نخوریم و از تله‌ها بگریزیم. این کتاب نگاهی ژرف به تمام خیالات واهی ما می‌اندازد و در نهایت قادر خواهیم بود برای همیشه از شر آن‌ها خلاص شویم. چه چیزی موجب می‌شود سریع نتیجه‌گیری کنیم، به غلط ارزیابی کنیم و در حالی که باید بر همه چیز اشراف داشته باشیم، مدام خطا کنیم؟ چرا اغلب اوقات برخلاف علایق‌مان عمل می‌کنیم؟ دلیلش این است که ذهن‌مان این‌گونه برنامه‌ریزی شده است. اما قرار نیست همیشه این‌طور باشد. این کتاب ابزارهایی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا پرده از چشمان‌تان کنار بزنید و هوشمندانه‌تر بیندیشید....

هنر قاطع بودن

  • 70,000 تومان

هنگامی که درباره مهارت نه گفتن بحث می‌شود، اغلب اشخاص تصور می‌کنند که نه گفتن در واقع رفتاری قاطعانه در برابر خواسته‌های منفی و نادرست است. اما علی‌رغم تفکر این افراد، همیشه اینطور نیست زیرا درخواست‌ها ممکن است مثبت، منفی، معقول، نامعقول و... باشند. به غیر از درخواست‌هایی که عرف جامعه آنها را منفی یا معقول می‌داند، این طرز تلقی ماست که مشخص می‌کند درخواستی منفی است یا مثبت، معقول است یا نامعقول. این کتاب، راهنمایی است که به ما کمک می‌کند هنر قاطع بودن را در زندگی‌مان به کار گیریم و از مزایای آن بهره‌مند شویم. چه چیزی شما را خشنود می‌سازد؟ انجامش دهید. چه چیزی ناراحت‌تان می‌کند؟ از آن دوری کنید. اگر کسی مانع می‌شود تا این الگوی ساده را در زندگی‌تان پیاده کنید، قاطعیت راهکاری است که می‌توانید با آن خودتان را نجات دهید.

هنر حاضر‌جوابی و طنازی (چگونه در گفت و گو با دیگران کم نیاوریم)

  • 155,000 تومان

به سرعت و با اتکا به خود شروع به فکر کنید: در یک لحظه هم ملایم باشید،هم هوشمند و هم بامزه. با سکوت‌های ناشیانه وداع کرده و به چالاکی و حاضر جوابی در گفت‌و‌گو‌ها سلامی دوباره کنید. تقریبا در هر بده و بستان کلامی میان دو یا چند نفر آن‌چه که بسیار اهمیت دارد، بذله گویی و حاضر‌جوابی است. این همیشه باعث می‌شود تا هر کسی را از لحاظ کلامی خلع سلاح کرده و سپس با وی ارتباط خوبی برقرار کنید. به این ترتیب گفت و گوی شما دیگر رنگ و بوی کهنگی نداده و یک سازگاری میان شما و طرف مقابل ایجاد می‌شود، به گونه‌ای که انگار سال‌ها است همدیگر را می‌شناسید.هنر حاضر جوابی و طنازی کاری می‌کند که بین دوستان و آشنایان به فردی بدل شوید که می‌داند چگونه دل هر کسی را با چند گفت‌و‌گوی ساده به دست بیاورد. با استفاده از تکنیک‌هایی که در سرتاسر کتاب ارائه شده اند، خوانندگان کتاب می‌توانند با اعتماد به نفس و با راحتی هر گفت‌و‌گویی را به تجربه ای پر احساس بدل کند. پاتریک کینگ، یکی از نویسندگان پر‌فروش آثاری در سطح بین‌المللی،مربی مهارت‌های اجتماعی و گفت‌ و‌گو ها است. طنازی و حاضر جوابی را به یک علم بدل ساخته است.

صفحه‌ی 1