ویلیام سامرست موام


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
لبه تیغ
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
لبه تیغ
  • 115,000 تومان
  • با تخفیف: 115,000 تومان
خوشی‌های زندگی
  • 55,000 تومان
  • با تخفیف: 55,000 تومان

لبه تیغ

  • 135,000 تومان

لبه تیغ داستان جوان شوریده حالی است، سرخورده از جنگ جهانی اول که پشت به بخت خویش می‌کند و قدم در سلوکی عرفانی می‌گذارد تا پاسخی برای پرسش‌هایش پیدا کند. سامرست موام، نویسنده شهیر بریتانیایی، دست خواننده را می‌گیرد و او را به اروپای دهه سی می‌برد، به خیابان‌های خیس و باران خورده لندن، به کافه شلوغ و مه گرفته از دود پاریس، و در قالب قصه‌ای دلکش و زیبا، حکایت زندگی قهرمانانش را باز می‌گوید. این کتاب بی شک یکی از خواندنی‌ترین و جذاب‌ترین آثار ادبیات انگلیسی در قرن بیستم است.این کتاب در برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز معرفی شده است.

لبه تیغ

  • 115,000 تومان

هر انسانی ترکیبی است از جایی که در آن چشم گشوده، خانه‌ای که در آن راه رفتن آموخته، بازی‌های کودکی، افسانه‌های شنیده، مدرسه کودکی، شاعرانی که خوانده و خدایی که به وی ایمان یافته است. لبه تیغ روایتی است از تجربه جستجوی لاری، جوانی که در طول جنگ و پس از آن در پی معنای زندگی است. لاری به زندگی مالوف پشت پا می‌زند و به گونه‌ای پیروزی و رستگاری، در برابر جویندگان مال و جاه و مقام، دست می‌یابد.

خوشی‌های زندگی

  • 55,000 تومان

کتاب خوشی‌های زندگی هنگامی که نخستین چاپش در 1930 به بازار آمد توفانی از بحث و جدل برپا کرد. رمان طنزی شیطنت‌آمیز درباره محافل ادبی آن زمان همراه با تاکیدی ژرف بر آزادی‌های فردی در لندن میان دو جنگ است. موآم به یاری طنز نیشدار و حالت غنایی در این رمان هنگامی که از نیک‌بختی ادوارد دریفیلد در کنار همسر خارق‌العاده‌اش رزی سخن می‌گوید خواننده به خوبی معنای این نیک‌بختی را در می‌یابد. رزی که او را جذاب‌ترین شخصیت زن در ادبیات سده بیستم و همانند شخصیت مالی بلوم در اولیس جویس می‌دانند به آلوری کی‌یر نویسنده جوان جویای نام این افتخار را می‌دهد که زندگی‌نامه رسمی ادوارد دریفیلد را همچون داستانی پر فروش بنویسد... موآم خوشی‌های زندگی را بهترین رمان خود می‌دانست. گابریل گارسیا مارکز در یکی از نویسنده‌های محبوب من وقتی از سامرست موآم حرف می‌زند چنین می‌گوید: استعداد، استعداد فراوان خیره کننده... دقت، هوشمندی، طنز و همه آن چیزهای منفی زیبا که در چنین نویسنده توانایی، مثبت می‌نماید، با حذف کامل زبان پر طمطراق، ویژگی این اثر است.
کلمات کلیدی: ادبیات و کلاسیک، داستان، ویلیام سامرست موام، زهرا تابشیان

صفحه‌ی 1