نغمه نائینی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دل‌باز
  • 180,000 تومان
  • با تخفیف: 180,000 تومان
دلکوچ
  • 175,000 تومان
  • با تخفیف: 175,000 تومان
کافه ژپتو
  • 135,000 تومان
  • با تخفیف: 135,000 تومان
همسفر گریز
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

دل‌باز

  • 180,000 تومان

دلم برای برادرم تنگ شده. کاش دست می‌داد بازم با هم بریم سینما! یه بار تابستون که اومدیم، جان‌جان گفت یه فیلم هندی اومده، غوغا کرده. همون فرداش رفتیم سینما حافظ، «سنگام» رو دیدیم. تموم اون تعطیلات که این‌جا بودیم، خسرو تو بحر داستان سنگام بود. می‌گفت «اگه بزنه و جفتمون عاشق یه دختر بشیم، اگه بزنه و دختره با تو عشق کنه، من مثل رفیق راج‌کاپور، شده خودمو می‌کشم که وسط شماها نباشم…»

دلکوچ

  • 175,000 تومان

گرامافون قدیی آقا که سوغات هوشنگ از فرنگ بود، بعد از مرگش با چند صفحه آن هم به زبان خارجی، شده بود سرگرمی من و خانم‌جان. فقط یک صفحه وطنی داشتیم که همایون از تهران آورده بود و روی سطح قرمزش، نوشته بود "ملوک خانم"! آقا هر بار سر کیف بود، چای و قطاب می‌خورد و به صدای ملوک خانم گوش می‌کرد. خانم‌جان بی‌اذن آقا گرام را روشن نمی‌کرد اما هر وقت ملوک خانم می‌خواند "مرغ سحر ناله سر کن، داغ مرا تازه‌تر کن" از شوق صدای قمر یا شاید داغ دلی که تازه می‌شد، با موسیقی آرام به سرش تاب می‌داد. بعد مرگ آقام، چه همراه ملوک خانم، چه اوقات بیکاری، مثل قمر و حتی خوش‌الحان‌تر از او، می‌خواند "این قفس چون دلم تنگ و تار است"و چشمش تر می‌شد.

کافه ژپتو

  • 135,000 تومان

خیلی کارها دارم برای انجام دادن. همیشه وقتی زمان رو به اتمام است، آدم یادش می‌افتد چقدر کار نکرده دارد. مسافری هستم که دم رفتن، یادش افتاده باید روی وسایل خانه ملحفه‌ی سفید بکشد، به گلدان‌ها، سیر و پُر آب بدهد، شیر اصلی آب و گاز را ببندد، پنجره‌ها را یکی‌یکی چک کند مبادا باز مانده باشند و دست آخر باید یادش باشد کلید خانه را ببرد بدهد به همسایه‌ی مطمئنش که هر روز سر بزند، به مرغ عشق‌ها آب و دانه بدهد و هوای گلدان‌ها را داشته باشد. فکر می‌کنم این سفر، هر چقدر هم آدم آماده‌اش باشد، باز هم آماده نیست و کاری نکرده و فراموش شده دارد. از آن‌ها که وسط جاده بی‌هوا یادش می‌آید آخ! فلان کار را نکردم! عجیب هم نیست. آدم‌ها در زندگی بارها و بارها به سفر می‌روند، اما فقط یک‌بار می‌میرند. دل‌شوره دارم از مُردن. از کارهای نکرده و حسرت‌هایی که با خودم می‌برم.

همسفر گریز

  • 95,000 تومان

نفس و خانواده‌ی کوچکش، سالهاست تنهایی‌شان را با حضور خانواده‌ی ارمنی همسایه پر کرده اند. آرتین، پسر این خانواده، دل در گروی عشق نفس دارد اما از سرانجام احساسش می‌ترسد و در انتظار فرصتی مناسب است تا عشقش را ابراز کند. نفس، برای فرار از علاقه‌ی پنهانی که تصور می‌کند یک‌طرفه است، به دنبال همسفری برای گریختن از این عشق بی‌حاصل، مسیر زندگی‌اش را تغییر می‌دهد و … از متن کتاب: تمام شده بود!به همین راحتی و بدون این‌که کسی حتی بفهمد میان مهمان‌های شاد و سرخوش آن شب،کسی پشت لبخندش،برای آرزوهای دیرینش قبری می‌کند. نفس چه‌قدر زیبا شده بود…چ‌قدر آرام…چه‌قدر دست نیافتنی؛وقتی لب‌هایش تکان خورد”بله” و چه‌قدر آرام،با همان بله‌ی رضایت،برای فکر کردن و حتی خیالپردازی آرتین هم ممنوع شد! حالا باید جلو می‌رفت و زل می‌زد توی آشناترین چشم‌های زندگی‌اش و باز لبخند می‌زد؛با همه‌ی احساس خفگی و حسرت و تهی شدن وجودش از هوای نفس،لبخند می‌زد و مرگ آرزوهایش را تبریک می‌گفت. زمزمه کرد:”تو خوشبختی ،همین بسه برای من!” و گرم شد!

صفحه‌ی 1