ناصر قلم کاری


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سرو سفید یا حافظ ناصر
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
1 ساعت بعد از کسوف
  • 43,000 تومان
  • با تخفیف: 43,000 تومان
زخم بوتیمار
  • 22,500 تومان
  • با تخفیف: 22,500 تومان

سرو سفید یا حافظ ناصر

  • 54,000 تومان

طبق روایات غیر موثق کاتبان در بعدازظهر روزی معمولی، صوفیان خشک‌اندیش و قداره‌بندان و چند مامور حکومتی به خانه حافظ شیرازی یورش می‌آورند تا او را برای کیفر گناهانش با خود ببرند. نوشته‌اند حافظ با اهل خانه‌اش تنها بوده و به هیچ روی قصد فرار نداشته. در روایت‌ها آمده خواجه شیراز قصد سفر بغداد داشته و در خانه یاری یا همسری یا سروی روان داشته که باعث آرامش و راحتی خیالش بوده. اما کاتبان ننوشته‌اند چه روی می‌دهد که پس از این واقعه سرو یا همان بت لشکرشکن از زندگی شاعر می‌رود و می‌شود یار سفر کرده. چه می‌شود که تهمت تکفیر باطل می‌شود و حافظ به سرنوشت سهروردی گرفتار نمی‌آید؟ سرو سفید قصه این عشق زیر سایه وحشت و ماجرای دیوانی را روایت می‌کند که به آب شسته می‌شود اما عمری جاودانه می‌یابد.

1 ساعت بعد از کسوف

  • 43,000 تومان

در این رمان «هاله مهران» کارگردان صاحب نام متوجه می‌شود چند روزی است که از دختر دانشجویش خبر و اثری در دست نیست. هر چه پیش می‌رود، بیش‌تر می‌فهمد که کاری از کسی ساخته نیست و تنها خودش می‌تواند این جستجو را به سرانجام برساند. در این راه دشوار با توجه به موقعیت‌اش به چه کسانی می‌تواند اعتماد کند؟ او حتما در پایان این جستجو تبدیل به آدم دیگری خواهد شد و تغییر خواهد کرد؛ کسی که نمی‌شناسدش ، کسی که شاید خود واقعی‌اش باشد و...

زخم بوتیمار

  • 22,500 تومان

زخم بوتیمار دومین رمان از سه‌گانه‌ای است که ناصر قلمکاری با مضمون گم‌گشتگی نوشته است. کتاب قبلی او، دیدار در کوالالامپور، نخستین رمان از این سه‌گانه، با نگاه به مهاجران غیرقانونی مقدمه‌ای بود برای پرداختن به انسان گمشده ایرانی در مرزهای جهان و زخم بوتیمار همین انسان گمشده را در جغرافیایی بسیار محدودتر و ذهنی دنبال می‌کند. داستان‌نویس در این رمان که فضایی کابوس‌گونه و کاملا متفاوت با کار قبلی‌اش دارد، باز موفق می‌شود گمشده را پیدا کند و او را به ما بشناساند. این کشف هویت شاید مهم‌ترین دستاورد نویسنده در طی جستجویش باشد. رمان فارسی از آغاز تا این زمان نمونه‌های انگشت‌شماری را در فضای کابوسی شاهد بوده است. به نظر می‌آید این نوع داستان، یا اگر بتوان گفت ژانر، کم‌تر مورد ذوق‌آزمایی نویسندگان ایرانی قرار گرفته است، در صورتی که شاید همان موارد اندک را هم بتوان جزء برجسته‌ترین و تاثیرگذارترین آثار داستانی فارسی به حساب آورد.

صفحه‌ی 1