موریل جیمز


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
هیچ‌وقت برای خوشبختی دیر نیست (بازسازی والد خود برای رسیدن به شادی)
برای شاد بودن هیچ‌وقت دیر نیست (والد درون خود را از نو بسازیم)
تحلیل رفتار متقابل برای پدرها و مادرها (برای فرزندان‌تان چه برنامه‌ای دارید)

هیچ‌وقت برای خوشبختی دیر نیست (بازسازی والد خود برای رسیدن به شادی)

  • 299,900 تومان

برای خوشبختی و شادی از طرف نظریه‌پردازان و مکاتب متفاوتِ علوم انسانی تعریف‌های گوناگونی ارائه شده است و وحدت اندیشه در آنها مشکل یافت می‌شود. عده‌ای عوامل بیرونی و شماری دیگر احساس‌های درونی را عامل خوشبختی انسان می‌دانند. به یقین نیک‌بختی و بدبختی و شادی و اندوه دو روی یک سکه‌اند که زیاده‌روی و کوتاهی در هر کدام موجب افسردگی و شیدایی در روان انسان خواهد بود. یک بعدی نگریستن بخش خالی یا پر لیوان موجب بدبینی یا خوش‌بینی افراطی خواهد شد که عامل ایجاد اختلال از راه حالت‌های تلقینی و اثرات آن در احساس و هیجانات انسان است. این دیدگاه ریشه در باورها و پیام‌های دریافتی در دوران کودکی ما دارد. در نگرش واقع‌بینانه به میزان پر و خالی بودن لیوان و نقاط ضعف و قوت خود پی برده و خواسته‌ها و داشته‌هایمان را به تعادل بالغانه و منطقی می‌رسانیم. در این کتاب به صورت علمی، کاربردی و موشکافانه با بازسازی روش‌های قدیم، باورهای غلط و نامتعادل، اصلاح پیام‌های مخرب بخش «والد»، برای خود «والد حمایت‌گر» می‌سازیم که عاشقانه ما را در برابر اتفاق‌های زندگی راهنمایی خواهد کرد. در ادامه چگونگی دست‌یابی به روان سالم و تصمیم‌گیری مجدد برای خوشبخت زندگی کردن آموزش داده خواهد شد.

برای شاد بودن هیچ‌وقت دیر نیست (والد درون خود را از نو بسازیم)

  • 86,000 تومان

بیشتر افراد براساس شرایط و حوادث دوران کودکی، آگاهانه یا ناآگاهانه تصمیم می‌گیرند تا زندگی‌شان را با شادی و یا اندوه سپری کنند. با این که تصمیمات دوران کودکی واقعی نیست، اما اثرات بجا مانده از آن سال‌ها باقی می‌ماند مگر این که فرد بخواهد آن تصمیمات را مورد بازنگری قرار داده، کنترل احساسات، افکار و رفتار خود را به دست گیرد. این کتاب فرصت دیگری است برای شما، تا در هر سنی که هستید، شادی را به زندگی خود بازگردانید. زیرا برای شاد بودن هیچ وقت دیر نیست.

تحلیل رفتار متقابل برای پدرها و مادرها (برای فرزندان‌تان چه برنامه‌ای دارید)

  • 55,000 تومان

نویسنده کتاب با استفاده از رویکرد تحلیل رفتار متقابل روش‌هایی ساده و قابل فهم را برای والدین و خانواده‌هایی که می‌خواهند روابط سالم‌تری را که مبتنی بر درک متقابل طرفین رابطه باشد، ارائه می‌دهد. همچنین به ما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم از آن ذات و فطرت پاک خداوندی که در وجود هر پسر و دختر کوچک قرار دارد، حفاظت کنیم.

صفحه‌ی 1