مصطفی ملکیان


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
شکوه جان آدمی (شرحی اجمالی و کلی از عدالت اجتماعی)
عمر دوباره (درس‌گفتارهای در باب اخلاق کاربستی)
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
زمین از دریچه آسمان
  • 28,000 تومان
  • با تخفیف: 28,000 تومان

شکوه جان آدمی (شرحی اجمالی و کلی از عدالت اجتماعی)

  • 80,000 تومان

به گمان نویسنده، شکوه جان آدمی به عدالت است و زیبایی جان آدمی به شفقت. انسان با عدالت‌ورزی جلال و شکوه می‌یابد، و با شفقت‌ورزی جمال و زیبایی. در این وجیزه، با عدالت اجتماعی، که یکی از مصادیق عدالت است، سروکار داریم.

عمر دوباره (درس‌گفتارهای در باب اخلاق کاربستی)

  • 160,000 تومان

چرا حال‌ بسیاری از ما خوب نیست؟ چرا با وضعیت مطلوب به معنای برخورداری از آرامش و خوشی فاصله داریم؟ چرا با وجودی که می‌دانیم از وضعی که داریم رضایت نداریم و خوش نیستیم به ایجاد تغییر در زندگی‌مان فکر نمی‌کنیم؟ چرا در محاصره اضطراب و ناآرامی قرار می‌‌گیریم و چگونه می‌توانیم از آن رها شویم؟ چرا از تنهایی گریزان هستیم و گاهی با خود به خلوت نمی‌رویم؟ چرا از عشق و زیست عاشقانه فاصله داریم؟ و... حالا اگر به گذر عمر و سال‌هایی بیندیشیم که پشت سر گذاشته‌ایم اینگونه پرسش‌ها و دغدغه‌ها، سهمگین‌تر هم می‌شوند. زیرا پی بردن به حجمی از زندگی نزیسته و حسرت سال‌هایی که طی شد و می‌توانستیم برای بهسازی خود از آنها بهره ببریم چنان رنج‌آور می‌شود که بسیار پریشان و درمانده می‌شویم و اگر درست نیندیشیم در مرزهای ویرانی متوقف می‌شویم!

زمین از دریچه آسمان

  • 28,000 تومان

برای تشخیص میزان احتمال پیش‌رفت یا رشد یا توسعه‌ی یک کشور یا جامعه، معمولأ، به سه عامل توجه می‌شود: منابع و مواهب طبیعی، صحت و اتفان برنامه‌ریزی‌های اقتصادی کلان، و سلامت نظام سیاسی. مدعای این کتاب این است که به عامل چهارم‌ای نیز باید توجه کرد که اگر از هر یک از سه عامل پیش گفته مهم‌تر نباشد، باری، بی‌اهمیت‌تر نیست، و آن فرهنگ درونی شهروندان آن کشور یا جامعه است، یعنی باورها، احساسات و عواطف، و خواسته‌ها و آرمان‌های آنان.

صفحه‌ی 1