مرتضی رجب نیا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
افکار منفی‌ات را دور نریز (دعوتی برای درمان قطعی دردها به جای سرکوب آن‌ها)
نقشه ساخت پازل عزت‌نفس
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان
7 سرنخ اشتباه‌های ما در زندگی
  • 29,000 تومان
  • با تخفیف: 29,000 تومان

افکار منفی‌ات را دور نریز (دعوتی برای درمان قطعی دردها به جای سرکوب آن‌ها)

  • 29,000 تومان

ما متاسفانه عادت کرده‌ایم مسائل روحی‌مان را به جای درمان، فقط سرکوب یا راحت‌تر بگویم ماست مالی کنیم! با ندیدن یک مسئله، آیا آن مسئله حل می‌شود؟! قطعا نه. فقط ته‌نشین می‌شود. مثل خاکی که ته بطری آب ته‌نشین شده. در ظاهر، آب تمیز است. اما یک تکان کافی است تا خاک به تمام نقاط آب برسد و آن را گل کند. اما اگر آب را تصفیه کنیم چه؟ آبی که تصفیه شده و تمیز است هم با تکان دادن گل می‌شود؟! مسلما نه. این کتاب دعوتی است برای حرکت به سمت «تصفیه» و «درمان» قطعی، نه «ته‌نشین» کردن و «سرکوب» کردن مسائل.

نقشه ساخت پازل عزت‌نفس

  • 29,000 تومان

آیا مدام به سرزنش و انتقاد از خود می‌پردازید؟ آیا با بدغذایی و مواد مخدر یا الکل با جسم خود بدرفتاری می‌کنید؟ آیا این اعتقادرا انتخاب کرده‌اید که دوست‌داشتنی نیستید؟ آیا جرئت نمی‌کنید برای کار و خدمت خود اجرت و دستمزد مناسب طلب کنید؟ آیا بیماری و درد تن در خود می‌آفرینید؟ آیا درباره چیزهایی که به‌خیر و صلاح شما هستند مسامحه و اهمال‌کاری کنید؟ آیا در آشفتگی و بی‌نظمی زندگی می‌کنید؟ آیا مدام قرض و فشار برای خود ایجاد می‌:نید؟ آیا یارو همسری برگزیدید که شما را تحقیر کند؟ آیا خود را بی‌ارزش یا کم‌ارزش می‌پندارید؟ و... اگر به هر روش خیر و صلاح خود را انکار کنیم عملی ناشی از دوست نداشتن خویش و عزت‌نفس پایین است. عزت‌نفس مانند یک پازل است. این کتاب نقشه ساخت این پازل را در اختیارتان قرار می‌دهد.

7 سرنخ اشتباه‌های ما در زندگی

  • 29,000 تومان

همه ما مشکلات در زندگی را به‌نحوی تجربه کرده‌ایم. کارهایی کرده‌ایم که بر زندگی‌مان تاثیر منفی داشته است. اما چگونه از دام اشتباهاتمان در زندگی خلاص شویم؟ خوشبختانه این رفتارها اکثرا الگوهای مشخصی و تکراری دارند که با پی بردن به آن‌ها می‌توانیم از اتلاف وقت پول و سرمایه احساسی خود جلوگیری و در زمان صرفه‌جویی کنیم. این 7 الگوی غلط را بشناسید. این‌ها سرنخ اشتباهات شما در زندگی هستند. این 7 الگوی اشتباه را انجام ندهید تا به قله‌های موفقیت برسید.

صفحه‌ی 1