محمد بلوریان تهرانی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
مدل‌های تبلیغاتی (تاکتیک‌های تجربه شده برای موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی)
مدیریت تجربه مشتری (سی ای ام)
  • 50,000 تومان
  • با تخفیف: 50,000 تومان
اصول بازاریابی کالاها و خدمات به زبان ساده
  • 89,000 تومان
  • با تخفیف: 89,000 تومان
بازاریابی خدمات به زبان ساده
  • 5,000 تومان
  • با تخفیف: 5,000 تومان
توزیع به زبان ساده
  • 8,000 تومان
  • با تخفیف: 8,000 تومان
تبلیغات به زبان ساده
  • 9,000 تومان
  • با تخفیف: 9,000 تومان
مشتری‌مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان

مدل‌های تبلیغاتی (تاکتیک‌های تجربه شده برای موفقیت کمپین‌های تبلیغاتی)

  • 160,000 تومان

مراد از مدل‌های تبلیغاتی فقط ارائه‌ی یک مفهوم یا یک فرآیند در قالب یک چرخه یا یک اینفوگرافی نیست. اگرچه این نوع ارائه به راحتی و به مدت طولانی در اذهان جای می‌گیرد و حتی جاودانه می‌شود. اما آنچه واقعا نمی‌تواند یک مدل باشد، علاوه بر شکل یک چرخه یا اینفوگرافی نوعی فرموله کردن یا ارائه و تثبیت مسیر منطقی عملیات برای رسیدن به یک هدف است که تعریف بسیار نزدیکی به استراتژی است و به همین علت است که ماهیت مدل‌ها نیز استراتژیک یا راهبردی است و یک آژانس تبلیغاتی، یک مدیر تبلیغات یا یک وب‌سایت در فضای مجازی باید با شناسایی مدل‌های مختلف و اثبات‌شده‌ای که اکنون حکم نظریه را دارد، مناسب‌ترین آن‌ها را در راستای اهداف برند و با توجه به پرسونای مشتری برای ترغیب و تشویق و متقاعد کردن مخاطبان به کار گیرد. هدف از تهیه و نشر کتاب مدل‌های تبلیغاتی، ارائه‌ی مدل‌های تبلیغات به منظور بهینه‌سازی فعالیت‌های فروش و تبلیغات، کمک به افزایش سهم بازار و تحقق استراتژی‌های رقابتی بنگاه‌های اقتصادی و وب‌سایت‌هاست.

مدیریت تجربه مشتری (سی ای ام)

  • 50,000 تومان

مدیریت تجربه‌ی مشتری، مجموعه‌ی روش‌های آزمون‌شده‌ای است که به عرضه‌کنندگان و فروشندگان اجازه می‌دهد با طراحی، انجام و اندازه‌گیری فعالیت‌های مشتری‌مداری، با نیازها و انتظارات به حق او آشنا و همسو شده و مدل واکنشی او را پیش‌بینی و مدیریت نمایند و از او یک مشتری دائمی، سودآور و قابل اتکا بسازند. در محیط متلاطم، پرتردید، پیچیده و رقابتی کسب ‌و کارهای امروز، CEM یک استراتژی رقابتی است که علاوه بر تعامل با مشتری و مدیریت امور مشتریان (CRM)، با ایجاد تمایز و ارزش‌آفرینی در هر نقطه تماس و اثرگذاری بر افکار، احساسات و نگرش‌های مشتری، موجبات دوام عمر سازمان و ادامه‌ی رابطه با مشتریان و وفادارسازی آن‌ها را فراهم نماید.

اصول بازاریابی کالاها و خدمات به زبان ساده

  • 89,000 تومان

بازاریابی و فروش دغدغه اصلی تمام بنگاه‌های اقتصادی است. پاسخ این دغدغه‌ها در مطالعه و بررسی رفتار و واکنش‌های مشتریان و مصرف‌کنندگان در قبال تصمیمات و کنش‌های تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان و فعالان بازار است. چهار کنش اصلی یا تصمیم مهم و حیاتی در هر بنگاه اقتصادی، انتخاب یا طراحی محصول، روش توزیع و پخش، روش تبلیغات و اطلاع‌رسانی و نهایتاً قیمت‌گذاری است که در ادبیات بازاریابی به مدل چهار پی (4Ps) یا آمیخته بازاریابی معروف است. این مدل، در شرایط بازاریابی امروز به حدود چهل پی توسعه و ارتقاء یافته و کماکان معتبر است. مؤلف، پس از چهل سال تدریس و تحقیق و مشاوره، در این کتاب و در قالب چهار پی (4Ps)، جوهره و مفهوم اصلی و بنیادی بازاریابی را با زبانی ساده و درخور استفاده تمام سطوح صنفی، صنعتی و دانشگاهی بیان نموده است.

بازاریابی خدمات به زبان ساده

  • 5,000 تومان

بازاریابی و فروش کالاها، به دلیل سابقه طولانی خیلی بیشتر از بازاریابی و فروش خدمات مورد توجه قرار گرفته است. حتی در مورد بازاریابی کالاها نیز بیشتر به بحث‌های تبلیغات و پیشبرد فروش توجه شده و به سایر عناصر مانند ماهیت کالا، کیفیت و قیمت‌گذاری کمتر عنایت شده است. یک مؤسسه خدماتی برای این‌که نسبت به سایر مؤسسات مشابه تفاوت داشته باشد و مورد ترجیح و انتخاب قرار گیرد، باید با شناسایی مشتریان، رقبا، فرصت‌های بازار، کمبودها و نیازها و... و تمرکز بر فلسفه مشتری‌مداری و مشتری‌گرایی و خلق مستمر ارزش‌های مورد انتظار مشتری، برای خود جایگاهی در ذهن مشتری بنا کند که نسبت به جایگاه سایر رقبا، رفیع‌تر و متمایزتر باشد.

توزیع به زبان ساده

  • 8,000 تومان

بازاریابی علمی است که گاهی اوقات جنبه‌های عملیاتی آن غالب است و عملیاتی است که همیشه جنبه علمی دارد. از پنجاه سال پیش که مدل معروف چهار پی (4P) «جروم مک کارتی» به اهالی این علم معرفی شده، هنوز ترکیب کالا، قیمت، توزیع و تبلیغ مطرح و مورد قبول و استناد است؛ اما دو جنبه عملیاتی آن یعنی توزیع و تبلیغ همیشه بیشتر مورد اعتنا و توجه بوده است. توزیع یا پخش در شرایط پیچیده رقابتی امروز که فاصله مراکز تولید تا اماکن مصرف نهایی بسیار طولانی شده و حتی از این سوی دنیا تا آن سو یعنی در حدود شانزده هزار مایل می‌رسد، یکی از حساس‌ترین مراحل در مدیریت بازاریابی و کالارسانی است.

تبلیغات به زبان ساده

  • 9,000 تومان

در این کتاب سعی شده است با زبانی روان و ساده و درخور استفاده عموم دست‌اندر کاران کسب و کار و تجارت، مفاهیم اصلی و پایه‌ای تبلیغات تشریح و به مفاهیم برنامه ریزی و مدیریت تبلیغاتی نیز اشاراتی صورت گیرد. نگارنده امیدوار است صاحبان مشاغل و مدیران تبلیغاتی و سایر علامندان با استفاده ازاین کتاب بتوانند گام‌های اولیه در مورد تبلیغات محصول خود را بردارند یا اینکه بتوانند برنامه‌‌های مشاوران و پیشنهاد دهنگان را بهتر از پیش ارزیابی نمایند.

مشتری‌مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری

  • 70,000 تومان

بازاریابی امروز، بازاریابی رابطه‌ای یا تعاملی است و این تعامل بین سازمان و مدیران از یک طرف و مشتری و ارباب رجوع از سوی دیگر است. بنابراین موضوع مشتری و مشتری‌مداری بر مبنای علوم انسانی، روانشناسی، مردم‌شناسی و جامعه‌شناسی است. بر اساس دیدگاه و فلسفه مشتری‌مداری، در بسیاری از سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ و موفق دنیا، واحد CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) به وجود آمده است. مدیریت ارتباط با مشتری به عنوان یک فلسفه، یک هدف، یک واحد اجرایی، یک توانمدی و مزیت و بالاخره به عنوان تکنولوژی در سازمان‌ها مطرح شده است؛ اما در بسیاری از سازمان‌ها به علل مختلف ساختاری یا رفتاری با شکست مواجه گردیده. در کتاب مشتری مداری و تکنیک‌های رفتار با مشتری، طی دوازده فصل به‌گونه‌ای بسیار ساده و روان، سعی شده است مفاهیم مرتبط با مشتری برای دانشجویان و علاقه‌مندان مطرح شود.

صفحه‌ی 1