متیو کراتر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
راهنمای 1 مبتدی در بازار سهام
  • 25,000 تومان
  • با تخفیف: 25,000 تومان
راهکارهایی برای میلیونر شدن (داستان‌هایی واقعی از موفقیت میلیونرهای خودساخته)

راهنمای 1 مبتدی در بازار سهام

  • 25,000 تومان

تاکنون به سرمایه‌گذاری در بازار سهام و معاملات بورسی فکر کرده‌اید؟ آیا می‌توانیم با سرمایه‌گذاری در بورس ثروتمند شویم؟ بازار سهام، بزرگ‌ترین ماشین فرصت ایجاد شده در جهان است. آیا آماده‌اید سهم خود را از آن بگیرید؟ این کتاب همه چیزهایی را که این روزها باید برای پول درآوردن در بازار سهام بدانید به شما آموزش می‌دهد. اگر می‌خواهید پول زیادی به دست آورید، لازم است بدانید بازار سهام چگونه کار می‌کند. باید از خطرات غیرمنتظره و اشتباهات زیان‌باری که تازه‌واردان مرتکب می‌شوند، دوری کنید. این کتاب یک نقشه راه ساده است که هرکسی می‌تواند آن را دنبال کند. نویسنده یک مرور کلی بر چندین راهبرد را ارائه می‌دهد که یک سرمایه‌گذار تازه‌کار می‌تواند از آنها استفاده کند. این کتاب را مطالعه کنید تا از آنچه در این بازار پرماجرا می‌گذرد، آگاه شوید...

تمام آنچه باید درباره بیت کوین بدانید (الگوهای تحلیل مالی آینده قیمت بیت کوین را چگونه ارزیابی می‌کنند)

  • 125,000 تومان

هنر اقتصاد ارزش دادن به پول بود و اکنون تکنولوژی معنای ارزش را تغییر داده و اقتصاددان‌ها را به تغییر نگرش‌شان از سرمایه ‌گذاری فراخوانده است. عصری که در آن زندگی می‌کنیم عصر تکنولوژیست‌هاستء نه اقتصاددانان. اقتصاددانان یا باید تکنولوژیست و دانش تکنولوژیک خودشان را افزایش دهند یا حذف شوندء گزینه دیگری وجود ندارد!

راهکارهایی برای میلیونر شدن (داستان‌هایی واقعی از موفقیت میلیونرهای خودساخته)

  • 42,000 تومان

خواندن این کتاب دیدگاه شما را درباره زندگی، کسب و کار و پول تغییر می‌دهد؛ پس یک کاغذ و خودکار بردارید و یادداشت کنید. برنامه های روزمره صبح، روش‌های کسب و کار، استراتژی‌های سرمایه گذاری و فلسفه‌های زندگی را که با آن‌ها رو به رو خواهید شد، یادداشت و آن‌ها را درک کنید. بیش از همه الهام بگیرید. اگر بتوانید این کارها را انجام دهید، موفق خواهید شد. در قرن 21، هرکسی می‌تواند میلیونر باشد. فقط به کمی کار سخت و روش‌های درست نیاز است. حالا ورق بزنید و روش‌های میلیونر شدن را بیاموزید.

صفحه‌ی 1