مارک داگلاس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
معامله‌گر منضبط (پرورش ذهن برای موفقیت در بازار)
مسیر موفقیت در معامله‌گری (تحلیل بنیادی تکنیکال یا ذهنی)
معامله‌گر منظم
  • 90,000 تومان
  • با تخفیف: 90,000 تومان
معامله‌گری با ضمیر ناخودآگاه
  • 98,500 تومان
  • با تخفیف: 98,500 تومان
معامله‌گر با انضباط
  • 160,000 تومان
  • با تخفیف: 160,000 تومان
معامله‌گر منظم
  • 70,000 تومان
  • با تخفیف: 70,000 تومان
معامله‌گر منضبط (پرورش ذهن برای موفقیت در بازار)

معامله‌گر منضبط (پرورش ذهن برای موفقیت در بازار)

  • 220,000 تومان

مارک داگلاس معتقد است موفقیت در معامله، هشتاد درصد به مسائل روان‌شناختی و بیست درصد به روش و شیوه انجام کار بستگی دارد. اگر اطلاعات تکنیکال و بنیادی شما در سطح متوسط باشد و به لحاظ روان‌شناختی بر خود مسلط باشید می‌توانید درآمد کسب کنید. بر عکس، حتی اگر روش معاملاتی عالی در اختیار داشته باشید، بدون کنترل مسائل روان‌شناختی بازنده خواهید شد. آن دروگر عبوسی که سهم شما را قلع و قمع می‌کند و به همراه سود شما ناپدید می‌شود یک موجود مرموز و نامرئی نیست، بلکه خود "شما"ی ساده‌ای هستید که درست راهنمایی نشده‌اید. کتاب معامله‌گر منضبط دقیقاً همان کتابی است که باید مشغول خواندنش شوید. و چه لذتی دارد خواندن این کتاب! مارک داگلاس کتابش را با دقت و به‌صورت یک گفتگوی منطقی و جامع شکل داده است. طوری که انگار کنار دستش نشسته‌اید و او مثل یک دوست برای شما توضیح می‌دهد و قطعاً لذت خواهید برد. خوش‌شانس هستید که این فرصت را دارید تا قبل از اینکه مرتکب اشتباه بزرگی شوید در مورد خودتان به شناخت بیشتری برسید و حرفه خود را عمیق‌تر مطالعه کنید. معامله‌گرانی که برای تمرین و تفکر وقت می‌گذارند ماندگار هستند و احتمالاً ثروتمند می‌شوند.

مسیر موفقیت در معامله‌گری (تحلیل بنیادی تکنیکال یا ذهنی)

  • 105,000 تومان

مارک داگلاس در این کتاب‏، مطالبی گرد‌آوری کرده است که حاصل یک عمر تحقیق و تفکر است. او برای کسانی که به معامله‌گری به چشم یک حرفه می‌نگرند‏، گوهری خلق کرده است. این کتاب به چالش‌های آغازین معامله‌گری نگاه عمیقی دارد. برای یک تازه‌کار، بزرگ‌ترین چالش یافتن راهی برای رسیدن به پول است. یک معامله‌گر هنگامی که می‌بیند نکات و توصیه‌های کارگزاران و سایر توصیه‌های خرید و فروش همیشه اثربخش نیست‏، در‌می‌یابد که یا باید سیستم معاملاتی خودش را تدوین کند یا باید آن را از دیگران اقتباس کند. بعد از آن انتظار دارد که معامله‌گری برایش آسان شود و گمان می‌کند فقط باید مراحل را یکی یکی طی کند تا دریایی از پول به سمتش سرازیر شود. در همین مرحله متوجه می‌شود که معامله‌گری یکی از سخت‌ترین و مایوس‌کننده‌ترین کارهایی است که تجربه کرده‌است. آیا معامله‌گری امری ذاتی است یا اکتسابی؟ مارک داگلاس معتقد است معامله‌گری امری اکتسابی است و لازمه‌ی آن پرورش ساختار ذهنی ویژه‌ای است. مارک داگلاس از تجربیات شخصی و دانش خود به عنوان یک معامله‌گر و مربی معامله‌گری در شیکاگو و مدرس روانشناسی معامله‌گری بهره برده است. از توصیه‌های مارک داگلاس لذت ببرید و ذهنیت یک معامله‌گر را در خودتان تقویت کنید.

معامله‌گر منظم

  • 90,000 تومان

ما برای ماندن در حالتی پایدار از آموختن نیازمندیم که خودمان را وفق دهیم. برای این انطباق نیازمند یادگیری برخی روش‌های ذهنی خاص در مورد نحوه درخواست آگاهانه افکارمان به رشد تغییر و جایگزینی داریم. برای انطباق لازم است مقاومت خود را در برابر آموختن و تغییر را کنار بگذاریم.

معامله‌گری با ضمیر ناخودآگاه

  • 98,500 تومان

معامله‌گری با ضمیر ناخودآگاه، نگاهی عمیق به چالش‌هایی دارد که هنگام دست و پنجه نرم کردن با معامله‌گری با آن‌ها مواجه می‌شویم. مبتدی‌ها، تنها چالش معامله‌گری را آموختن راه‌هایی برای کسب درآمد می‌دانند.هنگامی که معامله‌گر مبتدی می‌اموزد که نکات‏، مشاوره‌های کارگزاران و راه‌های دیگر تحلیل برای خرید یا فروش همواره کارآمد نیستند، درمی‌یاد که باید خودش یک استراتژی قابل اعتماد برای معامله بسازد یا این استراتژی را از دیگران بخرد. به احتمال زیاد، پس از آن معماله‌گری آسان می‌شود. باید از قوانین پیروی کنید تا پول به جیب‌تان سرازیر شود.

معامله‌گر با انضباط

  • 160,000 تومان

داشتن نظم، تسلط بر خویش و کنترل عواطف، شاه کلید‌های کسب موفقیت هستند. اما صفاتی مادرزادی نیستند، بلکه بر خلاف آن، صفاتی اکتسابی هستند که تنها با فراگیری تمرین‌های ذهنی مشخص، آن‌ها را کسب می‌کنیم. فراگرفتن این تمرین‌های ذهنی معمولا به روش آزمون و خطا انجام می‌شود که می‌تواند بسیار هزینه‌بر و القا کننده‌ درد و رنج‌های روانی باشد. مهم‌ترین مشکل روش آزمون و خطا در بازار آن است که بیشتر مردم، قبل از به اتمام رساندن بازه‌های یادگیری، تمام سرمایه‌ خود را دو دستی به باد فنا می‌دهند. معامله‌گرانی هم که پول کافی برای ادامه‌ راه و معاملات خود را دارند، هیچوقت از اثرات درازمدت و مخرب روانی این مرحله رها نمی‌شوند. با تمام این تفاسیر فقط تعداد انگشت‌شماری می‌توانند از این مرحله به سلامت عبور کنند.

معامله‌گر منظم

  • 70,000 تومان

چه لذت خوبی است خواندن این کتاب. بدست آوردن تجارب برای من بسیار سنگین تمام شد راه سختی بود. من می‌توانم خودم را در هر یک از این صفحات پیدا کنم این من هستم این من هستم! مارک با دقت کتاب خود را به شکل یک گفتگوی منطقی جامع منتشر کرده است. طوری می‌خواند که گویی شما در کنار او هستید و آن را به عنوان یک دوست توضیح می‌دهد که می‌دانم از ان لذت خواهید برد.

معامله‌گر منضبط (پرورش ذهن برای موفقیت در بازار)

  • 120,000 تومان

دنیای معامله‌گری محیطی است که اساسا متفاوت با تمام محیط‌های اجتماعی است که در آن بزرگ می‌شویم. به همین جهت است که مهارت‌ها و تربیت مبتنی بر زندگی اجتماعی نه تنها در بازار کارآیی ندارند، بلکه خود به عنوان موانعی بزرگ در برابر موفقیت محسوب می‌شوند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا به‌صورت ریشه‌ای و گام‌به‌گام خود را از لحاظ روان‌شناختی با شرایط خاص بازارهای مالی تطبیق دهید و با کسب مهارت های ذهنی لازم و به‌کار گرفتن آن‌ها، راه خود را برای موفقیت در بازار هموار سازید.

صفحه‌ی 1