مارک جوینر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فرمول جادویی
  • 18,000 تومان
  • با تخفیف: 18,000 تومان
ساده‌شناسی (علم ساده رسیدن به آنچه می‌خواهید)
پیشنهاد ردنشدنی فروش محصولات و خدمات در 3 ثانیه یا کمتر

فرمول جادویی

  • 18,000 تومان

جهان را آن‌گونه که هست مردم نمی‌بینند، آن‌گونه می‌بینند که به آن‌ها گفته شده. بازاریابان همانند شعبده‌بازان هستند. آن‌ها باید گونه‌ای شعبده بازی کنند تا مخاطب جهان را به گونه‌ای ببینید که بازاریاب می‌خواهد. اگر بازاریاب بتواند با ترفندهایش گونه‌ای رفتار کند که خریدار مغلوب حرکات و بیان بازاریاب شود، آنگاه باید گفت آن بازاریاب از هر شعبده‌بازی ماهرتر است. آیا می‌دانستید عملکردهای منطقی و نظارتی تجارت شما همگی باید در زیر شاخه فرمول جادویی تعریف شود؟ بنابراین فرمول جادویی به این علت کارآمد است که ذهن شما را همچون یک لیزر بر موضوعاتی که واقعا اثرگذار است متمرکز می‌کند. و هر چیز دیگری را به کنار می‌نهد. همچنین این فرمول به شما زرادخانه‌ای از ایده‌های جدید تجاری می‌دهد ایده‌های معناداری که تنها در راستای فرمول جادویی امکان‌پذیر است.

ساده‌شناسی (علم ساده رسیدن به آنچه می‌خواهید)

  • 9,000 تومان

قانون خط مستقیم در هندسه می‌گوید که کوتاه‌ترین مسیر بین 2 نقطه، یک خط مستقیم است، برای رسیدن به اهداف در زندگی، فقط کافیست از این قانون پیروی کرد، و سریع‌ترین و مستقیم‌ترین راه را یافت. اما رفتار واقعی ما کاملا برعکس این قانون است، بیشتر اوقات در مسیر رسیدن به هدف، از راه مستقیم منحرف می‌شویم، یا کارهایمان خطوط منحنی از آب درمی‌آیند. کتاب ساده‌شناسی دلیل آن را به شما می‌گوید و به شما نشان می‌دهد:دیوارهای نامرئی چگونه پیرامون شما و زندگی شما کشیده شده‌اند. دولت‌ها، فروشندگان، بازاری‌ها یا حتی دوستان شما چگونه ذهن یا رفتار شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند. در روابط انسانی چگونه می‌توان از بروز سوءتفاهمات پیشگیری کرد (زبان) چگونه چهارچوب ذهن ما را دست‌کاری می‌کند. (تاثیر) چیست و چگونه گرفتارش می‌شویم. با خواندن قوانین ساده‌شناسی، به یاری علم منطق سریع‌ترین و ساده‌ترین راه را برای رسیدن به هدف خود پیدا کنیم. ساده‌شناسی، به تعبیری دینامیت ذهن شماست و آن را زیر و رو خواهد کرد.

پیشنهاد ردنشدنی فروش محصولات و خدمات در 3 ثانیه یا کمتر

  • 75,000 تومان

با بمباران شدن مصرف‌کننده‌ها توسط هزاران پیام بازرگانی و تبلیغات بازاریابی در طول روز، آنها مجبور هستند در مورد خریدهای خود به سرعت تصمیم‌گیری کنند که معنایش این است که شما هم باید فروش خود را با همان سرعت به انجام برسانید. به این ترتیب، تقریبا هیچ زمانی در اختیار ندارید تا بتوانید پیشنهادی بهتر و سریع‌تر از یک پیشنهاد ردنشدنی به مشتری‌هایتان ارائه دهید. با افزایش هوش خریداران و کمتر شدن زمان آنها، متدها و شیوه‌های بازاریابی قدیمی در حال از دست دادن اثربخشی خود هستند. چیزی که امروز به آن نیاز داریم، روشی جدید در انجام کسب و کار است- روشی که هم از نظر اجتماعی مزیت بیشتری داشته باشد و هم بسیار مؤثرتر باشد. این روش جدید چیزی نیست جز پیشنهاد رد نشدنی.

صفحه‌ی 1