مارک جانسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
ذهن جسمانی معنا و خرد (چگونه بدن‌های ما به فهم منجر می‌شود)
بازآفرینی مدل کسب و کار (چگونه از فضای خالی برای رشد تحول آفرین استفاده کنیم)
بدن در ذهن (مبنای جسمانی معنا تخیل و استدلال)
  • 80,000 تومان
  • با تخفیف: 80,000 تومان

ذهن جسمانی معنا و خرد (چگونه بدن‌های ما به فهم منجر می‌شود)

  • 65,000 تومان

«این کتاب به اهمیت مرکزی بدن‌های ما در آن‌چه تجربه می‌کنیم، معنا می‌کنیم، فکر می‌کنیم، می‌گوییم، ارزیابی می‌کنیم، و انجام می‌دهیم می‌پردازیم. یک مفهوم جسمانی از ذهن را مطرح می‌سازد و سپس نشان می‌دهد که چگونه معنا و اندیشه عمیقا توسط ادراک، کنش، و احساس بدنی شکل می‌گیرند. خلاصه، استدلال می‌کند که ما هیچ کدام از موضوع‌هایی را که محبوب فلسفه هستند نخواهیم فهمید مگر این که یک فهم عمیق و مفصل از این موضوع داشته باشیم که چگونه جسمانیت ما به تجریه، معنا، و اندیشه منجر می‌شود.» «... من شرح کوتاهی از سیر و سفر فکری خوددم را به عنوان راهی برای ردیابی چیزی به کار برده‌ایم که به نظرم، با توجه به نقش بدن در ذهن، معنا، اندیشه، و زبان، مهم‌ترین کشفیات در طول چهل سال گذشته است. مقاله‌های جمع‌آوری شده در این‌جا به گونه‌ای آرایش یافته‌اند که برخی از ساختارها و فرایندهای کلیدی معنا و اندیشه جسمانی را تبیین کنند. بر روی هم استدلال لازم را برای بازگرداندن بدن به جایگاه شایسته آن در قلب معنا- سازی و فهم انسان فراهم می‌کنند.»

بازآفرینی مدل کسب و کار (چگونه از فضای خالی برای رشد تحول آفرین استفاده کنیم)

  • 39,000 تومان

جزو 10 کتاب برتر سال 2018 در زمینه استراتژی کسب و کار فناوری جدید می‌تواند نوآوری در مدل کسب ‌و کار را امکان‌پذیر کند، اما فناوری فقط یک وسیله است و هدف نیست. همان‌طور که در این کتاب خواهید دید، در آغاز قرن جدید چندین پخش کننده موسیقی MP3 با طراحی عالی و کاملاً کارآمد وجود داشت، اما هیچکدام فروش CD را تضعیف نکرد. پیدایش آی‌پاد بازار موسیقی را متحول نکرد؛ بلکه مدل کسب و کار جدیدی که اپل با آی پاد همراه کرد، موجب این تحول شد. مارک جانسون، در این کتاب نشان می‌دهد که چگونه می‌توانیم به صورت پیوسته و نظام‌مند، نوآوری را در مدل کسب و کارمان ایجاد و اجرا کنیم. کتاب «بازآفرینی مدل کسب ‌و کار»، با مطالعه‌ی جامع نمونه‌های موردی متشکل از شرکت‌هایی که به موفقیت رسیده‌اند و کالبد شکافی دلایل عدم موفقیت سایر شرکت‌ها، موارد زیر را تشریح می‌کند: -چیستی نوآوری در مدل کسب ‌و کار -ضرورت/عدم ضرورت بازآفرینی مدل کسب و کار شما -شناسایی فرصت‌های جدید برای مشتریان فعلی -ارائه محصولات نوآورانه به بازارها و مشتریان جدید -نظام‌مند کردن نوآوری در مدل کسب‌ و کارتان این کتاب ابزارهایی برای‌ ایجاد تغییر در کسب‌ و کار و دستیابی به موفقیت‌های پایدار را در اختیارتان می‌گذارد.

بدن در ذهن (مبنای جسمانی معنا تخیل و استدلال)

  • 80,000 تومان

"به ندرت کتاب‌هایی پیدا می‌شوند که بادقت، به صورتی مطبوع و دل‌پسند، و ساده محتوای داخل مغز انسان را زیرورو کنند. این کتاب یکی از آن‌هاست؛ برخی مسائل اساسی در فلسفه غرب را می‌کاود و توصیف از بیخ‌وبن جدیدی از معنی، عقلانیت و عینیت به دست می‌دهد، توصیفی که درواقع مدت‌هاست که به تاخیر افتاده‌است." ---یاکو گارب، سان‌فرانسیسکو کرونیکل "اثری چالش‌برانگیز، الهام‌بخش و تازه. محققان و مدرسان حوزه‌های زبان‌شناسی، روانشناسی و فلسفه نکات بسیار ارزش‌مندی را در آن خواهدیافت." ---جی. مارتین، چکیده‌های مربوط به رشد

صفحه‌ی 1