فیلیپ راث


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
میراث
  • 36,000 تومان
  • با تخفیف: 36,000 تومان
شب‌نشینی در پراگ
  • 19,000 تومان
  • با تخفیف: 19,000 تومان
خداحافظ کلمبوس (مجموعه داستان)
  • 39,000 تومان
  • با تخفیف: 39,000 تومان
رئیس جمهور ما (هنرپیشه دغل و دوستانش)
  • 12,000 تومان
  • با تخفیف: 12,000 تومان
حقارت
  • 30,000 تومان
  • با تخفیف: 30,000 تومان
شوهر کمونیست من
  • 68,000 تومان
  • با تخفیف: 68,000 تومان
یکی مثل همه
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان

میراث

  • 36,000 تومان

«نه، نمی‌شه. تو باید بیشتر با مردم معاشرت کنی. این‌جا کلی زن هست که می‌میرن برای مصاحبت. زن‌هایی رو نمی‌گم که هر لحظه عاشق یکی می‌شن. یا اونایی که فورا می‌خوان صاحب آدم بشن. یا اونایی که می‌خوان دندوناشون رو در گوشتت فرو کنن.»

شب‌نشینی در پراگ

  • 19,000 تومان

«و آن دختر دهاتی پیر را هم دیدی؟ آیا برایت تعریف کرد مردان چه بلاهایی به سرش آورده‌اند؟ و آیا مردک به تو گفت که عشق‌ورزی با آن دختر هیچ‌گاه برای او خسته‌کننده نبوده است؟ پس به این دلیل است که اینجا هستی، نه به خاطر کافکا، بلکه به خاطر آن مردک.»

خداحافظ کلمبوس (مجموعه داستان)

  • 39,000 تومان

این مجموعه داستان شامل داستان‌های «خداحافظ کلمبوس»، «تغییر دین یهودیان»، «مدافع ایمان»، «اپستین»، «نمی‌شود کسی را از روی آوازی که می‌خواند بشناسیم» و «الی متعصب» است و همان‌طور که از نام برخی داستان‌ها برمی‌آید،‌ راث در آثار خود توجه ویژه‌ای به زندگی یهودیان داشته است و این توجه تقریبا تمام حوزه‌های زندگی یهودیان اعم از مسائل عقیدتی، مذهبی و سیاس را پوشش می‌دهد. راث شخصیت‌هایش را از خلال رفتار و دیالوگ‌ها به خواننده می‌نمایاند. به عنوان مثال راوی او در اولین داستان این مجموعه اول شخصی است که خواننده از طریق همراهی با او به اطلاعات و پیشینه دیگر کاراکترهای کلیدی داستان دست پیدا می‌کند. راث در این کتاب کاراکترهایی را به ما نشان می‌دهد که هر کدام نگرش خاص خود را به مسائلی از قبیل دین، سنت و زندگی دارند و تنها وجه مشترک‌شان یهودی بودن‌شان است. در عین توجه ویژه‌ای که راث به مساله یهودی بودن به ویژه در داستان‌های ابتدایی این کتاب دارد، داستان‌های او به دور از هرگونه تعصب و جانبداری روایت می‌شوند. «خداحافظ کلمبوس» روایت آدم‌هایی است که به دنبال راهی برای نجات از ورطه‌ای هستند که گرفتارش شده‌اند، ورطه‌ای به نام تقابل سنت و مدرنیته. «خداحافظ کلمبوس» در کل کتابی است که نگاهی طنزآمیز و شوخ‌طبعانه به زندگی یهودیان در آمریکای پس از جنگ دارد. این کتاب جایزه کتاب ملی برای داستان را برای راث به همراه داشت و مطابق معمول اتفاقی که برای اینگونه داستان‌ها می‌افتد برای راث هم رخ داد و برخی از درون جامعه یهودیان به خاطر آنچه که او از این جامعه و مذهب تصویر کرده بود، وی را محکوم کردند.

رئیس جمهور ما (هنرپیشه دغل و دوستانش)

  • 12,000 تومان

دوستان گمراه من: ... می‌دانم که شیطان نیز مانند من از شرارتی که می‌توان و باید در دنیا به کار بست عمیقا آگاه است. برای این که اشتباهی پیش نیاید باید بگویم ما در رقابتی مرگبار با پادشاهی نیکی هستیم. شکی ندارم که خداوند صلح به قول خودش قیام کرده تا «ما را زیر پای خویش له کند» و هیچ مانعی او و گروه فرشتگانش را از رسیدن به این هدف باز نخواهد داشت. شیطان می‌گوید هدف ما فقط نگاه داشتن شرارت برای خود نیست، بلکه باید آن را به تمامی هستی گسترش داد، زیرا تقدیر دوزخ این است. باید آن را گسترش داد، زیرا آرمان نیکی نیز تنها حفظ موجودیت خود نیست بلکه در تلاش برای انتشار نیکوکاری است... مخالفت من با شیطان در اهداف جهنم نیست بلکه در ابزارهای رسیدن به این اهداف است.

حقارت

  • 30,000 تومان

سایمون اکسلر، بازیگر پا به سن گذاشته تئاتر که سالیان درازی در صحنه‌های نمایش خوش درخشیده، ناگهان با خلا مطلق مواجه می‌شود. اکسلر تمام استعدادش را از دست داده. «حقارت» داستان تلاش اکسلر برای فرار از سرنوشت شوم خویش است، سرنوشتی که با تقدیر یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌ها در نمایش چخوف هم‌گون می‌شود.

شوهر کمونیست من

  • 68,000 تومان

شوهر کمونیست من که بالاترین شمارگان فروش کتاب را کسب کرده اثری بسیار سیاسی است. راث در این اثر رخداد فاشیستی تصفیه بزرگ کمیته فعالیت‌های ضد آمریکایی کنگره آمریکا را در نیمه قرن بیستم مطرح می‌کند که نشان می‌دهد چگونه اخلاق‌مداری‌های محافظه‌کارانه در آن حرکت فاشیستی که به رهبری کسانی مانند جو مک کارتی و ریچارد نیکسون انجام شد بهانه‌ای بر سرکوبی گسترده‌ای با کمونیسم و عناصر نفوذی آن در میان محافل روشنفکری و هنری آمریکا شد.

یکی مثل همه

  • 54,000 تومان

آسانسور آن‌قدر پایین رفت تا این‌که درش به راهرویی بی‌نهایت زشت و منزجر کننده باز شد که در انتهایش اتاق عمل قرار داشت، و دکتر اسمیت با روپوش جراحی و ماسک سفید در آن ایستاده بود و در آن لباس دیگر شباهتی به دکتر اسمیتی که قبلا دیده بود نداشت ـ می‌توانست دکتر اسمیت نباشد، می‌توانست کاملا آدم دیگری باشد، کسی که در خانواده‌ای مهاجر و فقیر به نام اسمولویتز بزرگ نشده بود، کسی که پدرش چیزی از او نمی‌دانست، کسی که هیچ‌کس نمی‌شناختش، کسی که اتفاقی سر از اتاق عمل درآورده بود و یک چاقو به دست گرفته بود. در آن لحظه‌ وحشتناکی که ماسک بی‌هوشی را نزدیک صورتش می‌‌آوردند، حاضر بود قسم بخورد که جراح، هر کس که بود، زیر لب گفت: «الان تبدیلت می‌کنم به یه دختر. »

صفحه‌ی 1