فریدا مک فادن


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
همکار
  • 269,000 تومان
  • با تخفیف: 269,000 تومان
یادت هست
  • 239,000 تومان
  • با تخفیف: 239,000 تومان
هرگز دروغ نگو
  • 199,000 تومان
  • با تخفیف: 199,000 تومان
بخش دی
  • 219,000 تومان
  • با تخفیف: 219,000 تومان
راز خدمتکار
  • 237,000 تومان
  • با تخفیف: 237,000 تومان
بخش دی
  • 239,000 تومان
  • با تخفیف: 239,000 تومان
خدمتکار
  • 259,000 تومان
  • با تخفیف: 259,000 تومان
هیچ‌وقت دروغ نگو
  • 225,000 تومان
  • با تخفیف: 225,000 تومان
زندانی
  • 165,000 تومان
  • با تخفیف: 165,000 تومان
بانوی طبقه بالا
  • 93,000 تومان
  • با تخفیف: 93,000 تومان

همکار

  • 269,000 تومان

دو زن، دفتری پر از اسرار و جنایت وحشتناکی که نمی‌توان پسش گرفت. داون شف عجیب است. دست‌کم همه در ویکسد، شرکت مکمل‌های غذایی که داون آنجا حسابدار است، این‌طوری فکر می‌کنند. او هیچ‌وقت حرف درست را نمی‌زند، هیچ دوستی ندارد و همیشه دقیقاً رأس ساعت 8:45 صبح پشت میز کارش است. به همین دلیل وقتی یک روز صبح داون در دفتر حاضر نمی‌شود، همکارش ناتالی فارل زیبا‌ و محبوب، مسئول فروش برتر پنج سال متوالی، تعجب می‌کند. بعد هم تماس تلفنی بی‌نام‌ونشان نگران‌کننده‌ای دریافت می‌کند که همه‌چیز را تغییر می‌دهد… معلوم می‌شود که داون فقط یک غریبۀ بی‌دست‌وپا نبوده و فرد نزدیکی او را هدف گرفته است. حالا هم ناتالی به‌ناچار به داون گره خورده و خودش را گرفتار بازی موش و گربه‌ای می‌بیند که او را به فکر وامی‌دارد: قربانی واقعی کیست؟ اما یک چیز به‌غایت روشن است: کسی از داون شف متنفر بود، آن‌قدری که برای کشتنش کافی باشد. همکار داستان مهیج، مسحورکننده و پرتنشی است از فریدا مک فادن، نویسندۀ پرفروش نیویورک تایمز، که پژواک رفتارهای از سرِ نادانی گذشته و پیامدهای مرگ‌بارشان را در زمان حال را نشان می‌دهد.

یادت هست

  • 239,000 تومان

تس استربل چهره خود را تشخیص نمی‌دهد. نمی‌تواند خانه‌اش را بشناسد. اتاق خوابش ناآشناست و نمی‌تواند غریبه خوش‌تیپی را که کنارش است به خاطر بیاورد. غریبه‌ای که ادعا می‌کند شوهرش است. تس نامه‌ای را می‌خواند که با دستخط خودش و در یکی از معدود روزهای خوبش نوشته شده بود و زندگی فعلی‌اش را برایش توضیح می‌دهد: یک سال پیش یک تصادف رانندگی وحشتناک کرده بود. حالا هر روز صبح بیدار می‌شود و نمی‌تواند تا حدود ده سال پیشش را به یاد بیاورد. که این زمان شامل مراسم عروسی‌اش هم می‌شود. چاره‌ای ندارد جز اینکه زندگی جدیدش را بپذیرد و امیدوار باشد که حافظه‌اش را به دست بیاورد. آخر چرا باید به نامه‌ای که برای خودش نوشته شک کند؟ یا به مرد مهربانی که توی عکس عروسی و عکس‌های روی کمدش هست و به نظر می‌رسد که حقیقتا به سلامت و رفاهش اهمیت می‌دهد؟ سپس پیامکی در تلفن همراهش دریافت می‌کند. پیامی که همه‌چیز را تغییر می‌دهد: «به مردی که خودش را شوهرت معرفی می‌کند، اعتماد نکن.»

هرگز دروغ نگو

  • 199,000 تومان

تازه‌عروس و دامادی به نام‌های تریشا و ایثن، به دنبال خرید خانه رویایی‌شان هستند. اما وقتی برای بازدید از عمارت دورافتاده‌ای می‌روند که زمانی به دکتر آدرین هیل، روانشناس نامداری که چهار سال قبل مفقود شده،‌ تعلق داشته،‌ به دلیل بارش برف و بوران در عمارت گیر می‌افتند و حالا باید تا پایان بوران در این خانه مرموز سر کنند. اما دیری نمی‌گذرد که اتفاقات عجیبی شروع به رخ دادن می‌کنند.

بخش دی

  • 219,000 تومان

امی برنر دانشجوی پزشکی است که شب را در بخش قفل‌شدۀ بیماران روانی می‌گذراند. امی همیشه از کار شبانه در بخش ‌D، واحد بستری بیماران روانی بیمارستان، وحشت داشته است. او به دلایل خیلی خاصی هیچ‌وقت نمی‌خواسته این نوبت کاری شبانۀ الزامی را بگذراند؛ دلایلی که هیچ‌کس از آنها خبر ندارد. با گذشت هر ساعت، امی بیش از پیش متقاعد می‌شود که چیز وحشتناکی در پس دیوارهای حفاظت‌شدۀ آنجا در جریان است. با شروع ناپدید شدن پرسنل بخش و بیماران بدون هیچ ردی، مشخص می‌شود که تک‌تک افراد بخش در خطر جدی هستند. بدترین کابوس امی گذراندن شب در بخش D بود. و حالا احتمالاً هرگز از آن جان به در نمی‌برد.

راز خدمتکار

  • 237,000 تومان

پیدا کردن کارفرمایی که خیلی از گذشته‌ام نپرسد اصلاً آسان نیست؛ به همین دلیل، ممنون شانسم هستم که گاریک‌ها به‌طور معجزه‌آسایی شغلی به من می‌دهند، کار نظافت پنت‌هاوس خیره‌کننده‌شان که چشم‌انداز شهر را دارد و آماده کردن غذاهای شیک‌وپیک در آشپزخانه پرزرق و برقشان. می‌توانم مدتی اینجا کار کنم و تا به دست آوردن چیزی که می‌خواهم ساکت بمانم. این کار تقریباً عالی است، اما هنوز خانم گاریک را ندیده‌ام، داخل اتاق مهمان را هم همین‌طور. مطمئنم صدای گریه‌اش را می‌شنوم. وقتی می‌خواهم لباس‌ها را بشویم متوجه لکه‌های خون دور یقۀ لباس‌خواب‌های سفیدش می‌شوم. بعد یک روز نمی‌توانم جلوی خودم را بگیرم و در اتاق‌خوابش را می‌زنم. لای در که به آرامی باز می‌شود، چیزی در اتاق می‌بینم که همه‌چیز را تغییر می‌دهد… آن‌موقع است که قولی می‌دهم. به‌هرحال قبلاً هم این کار را کرده‌ام. می‌توانم در عین حفظ اسرار خودم از خانم گاریک هم محافظت کنم. داگلاس گاریک اشتباه کرده است و باید بهایش را بپردازد، اما سؤال این است که تا کجا می‌خواهم پیش بروم…

بخش دی

  • 239,000 تومان

ایمی برنر، دانشجوی سال سوم پزشکی، قرار است شب را در بخش روان‌پزشکی بیمارستان سپری کند، بخشی که ورود و خروج به آن ممنوع است. ایمی از شیفت شبانه‌اش در بخش دی، که بخش بیماری‌های روانی بیمارستان است، وحشت دارد. به‌دلایلی، اصلا دلش نمی‌خواهد در آن بخش شیفت شبانه داشته باشد، دلایلی که هیچ‌کس نباید بفهمد. با گذشت ساعت‌ها، ایمی بیشتر متقاعد می‌شود که اتفاق وحشتناکی میان آن دیوار‌های شدیدا امنیتی در حال وقوع است. وقتی بیمارها و کارکنان بخش یکی‌یکی بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند، مشخص می‌شود که جان تمام افراد حاضر در آن بخش در خطر است. بدترین کابوس ایمی گذراندن یک شب در بخش دی است. و حالا ممکن است هیچ‌وقت نتواند از آن بخش فرار کند. «فریدا مک‌فادن»، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، آمازون، یو‌اس‌ای تودی، وال‌استریت ژورنال و پابلیشرز ویکلی، پزشک متخصص آسیب مغزی است. آثار او بارها در فهرست بهترین کتاب‌های ویراستاران آمازون قرار گرفته و برنده جایزه بین‌المللی نویسندگان ژانر تریلر برای بهترین کتاب شده‌اند. «بخش دی» تازه‌ترین اثر «فریدا مک‌فادن» در سال 2023 است که در زمانی کوتاه با استقبال زیادی رو‌به‌رو شده است.

خدمتکار

  • 259,000 تومان

همان‌طور که دست ظریف و مانیکورشدۀ نینا وینچستر را می‌فشارم، می‌گوید: «به خونواده خوش اومدی.» لبخند مؤدبانه‌ای می‌زنم و با کنجکاوی دوروبر دالان ورودی مرمرین را از نظر می‌گذارنم. اینجا کار کردن آخرین فرصتم برای شروعی تازه است. می‌توانم خودم را هرکسی که دوست دارم نشان دهم. اما به‌زودی خواهم فهمید که رازهای وینچسترها خیلی خیلی خطرناک‌تر از رازهای من‌اند… هر روز خانۀ زیبای وینچسترها را از بالا تا پایین تمیز می‌کنم، دخترشان را از مدرسه می‌آورم، برای کل خانواده غذایی خوشمزه درست می‌کنم و بعد به اتاق کوچکم در آخرین طبقۀ ساختمان می‌روم تا تنها غذا بخورم. سعی می‌کنم نادیده بگیرم که نینا صرفاً برای تماشای تمیزکاری‌ام همه‌چیز را به هم می‌ریزد، دربارۀ دختر خودش دروغ‌های عجیب‌وغریب می‌گوید و شوهرش اندرو هر روز شکسته‌تر به نظر می‌رسد. اما وقتی به چشمان قهوه‌ای زیبا و پر از اندوه اندرو نگاه می‌کنم، برایم سخت است که زندگی کردن به‌جای نینا را تصور نکنم؛ کمد بزرگ لباس، ماشین شیک، شوهر عالی. فقط یک بار یکی از لباس‌های سفید نینا را امتحان می‌کنم، تنها برای اینکه ببینم چطور است؛ اما او خیلی زود متوجه می‌شود و… تا بفهمم، درِ اتاق زیر شیروانی‌ام از بیرون قفل می‌شود. دیگر خیلی دیر شده است. اما به خودم قوت‌قلب می‌دهم: وینچسترها نمی‌دانند من واقعاً چه کسی هستم و چه توانایی‌هایی دارم…

هیچ‌وقت دروغ نگو

  • 225,000 تومان

تریشیا و ایتن، زوج تازه ازدواج کرده دنبال خانه رویاهایشان می‌گردند. ولی وقتی به عمارتی متروکه می‌رسند که زمانی متعلق به دکتر ادرین هیل بود _ روان‌پزشک مشهوری که چهار سال پیش بدون هیچ ردی ناپدید شده بود _ طوفانی شدید آنها را در خانه گیر می‌اندازد. تریشیا در جستجوی کتابی که تا پایان بارش برف سرگرمش کند، اتاقی مخفی را پیدا می‌کند که رونوشت صوتی مصاحبه‌های دکتر هیل با تک تک بیمارانش در آن است. تریشیا با گوش کردن به نوارها، متوجه زنجیره‌ای مخوف از حوادثی می‌شود که منجر به ناپدید شدن مرموز دکتر هیل شده‌اند. تریشیا آخرشب نوارها را یکی‌یکی گوش می‌دهد. با هر نوار، یک قطعه شوکه‌کننده دیگر از پازل سر جایش قرار می‌گیرد و دروغ‌های دکتر هیل کم کم برملا می‌شوند؛ وقتی تریشیا به نوار آخر می‌رسد، نواری که تمام حقیقت وحشتناک را فاش می‌کند... فریدا مک‌فادن، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، آمازون، یو‌اس‌ای تودی، وال استریت ژورنال و پابلیشرز ویکلی، پزشک متخصص آسیب مغزی است. آثار او بارها به‌عنوان یکی از بهترین کتاب‌های ویراستاران آمازون انتخاب و برنده جایزه بین‌المللی نویسندگان ژانر تریلر برای بهترین کتاب شده‌اند. هیچ‌وقت دروغ نگو تازه‌ترین اثر فریدا مک‌فادن است که در مدتی کوتاه با استقبال زیادی روبرو شده است.

زندانی

  • 165,000 تومان

سه قانون وجود دارد که خانم بروک سالیوان، پرستار جدید زندان مردان با تدابیر شدید امنیتی، رعایت کند: 1-با تمام زندانی‌ها با احترام رفتار کن. 2-هرگز اطلاعات شخصی خود را با زندانی‌ها در میان نگذار. 3-هرگز، هرگز و هرگز با زندانی‌ها صمیمی نشو. اما هیچ‌یک از کارکنان زندان نمی‌دانند که بروک از همان ابتدا، با استخدام شدن در این زندان، مقررات را زیر پا گذاشته است. هیچ‌کس از رابطه نزدیک او با شین‌نلسون، یکی از خطرناک‌ترین و بدنام‌ترین زندانی‌ها خبر ندارد.

بانوی طبقه بالا

  • 93,000 تومان

من سیلویا رابینسون هستم. مرد جوان و جذابی مرا استخدام کرده است تا از همسر معلولش، ویکتوریا، پرستاری کنم، اما خیلی زود به رازی پی می‌برم. این زن آن‌قدرها که شوهرش می‌گوید معلول نیست. ویکتوریا دیوانه‌وار تلاش می‌کند قصه‌ای را برای من نقل کند، اما ... اگر فقط بتواند حرف بزند. و بعد، یک روز دفتر خاطرات ویکتوریا را پیدا می‌کنم. آن‌چه در این دفتر نوشته شده است، شوک‌آور است.

صفحه‌ی 1