فرانک دیکسون


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر

راهنمای تربیت فرزندانی شاد (چگونه می‌توانیم با روش‌هایی روحیه‌بخش مهارت‌های اجتماعی فرزندانمان را پرورش دهیم و آنها را تبدیل به بزرگسالانی موفق کنیم)

  • 40,000 تومان

بسیاری از پدرها و مادرها بر این باورند که فرزند آنها از دیگر کودکان هم سن و سالش بهتر است و همین موضوع باعث شده تا با توجه کردن بیش از حد و تامین خواسته‌های او به صورت آنی، مانع از آن شوند که معنای زندگی واقعی را بفهمد. بی‌شک پیامد چنین رفتاری از جانب شما این است که فرزندتان پس از مدتی احساس می‌کند نیازی به برقراری ارتباط با دیگر همسالانش ندارد و اصلا کسی مناسب دوستی با او نیست! لذا باید به این موضوع توجه داشت که فرزندان ما به واسطه سنی که در آن قرار دارند، بیش از هر زمان دیگری به آموزش درست مهارت‌های اجتماعی بنیادین نیاز دارند و این وظیفه هر پدر و مادری است تا به فرزندانش در این مسیر کمک کند. والدین به عنوان اولین معلم فرزندانشان باید نحوه صحیح صحبت کردن، غذا خوردن، نشستن و رفتار کردن را به آنها آموزش دهند. همچنین آموزش مهارت‌های همکاری و تعامل با دیگران، برقراری یک رابطه دوستی سالم و پایدار، همدلی، انضباط، مسئولیت‌پذیری و در نهایت شناخت صحیح هنجارهای اجتماعی نیز از جمله دیگر مواردی است که شما باید آنها را به فرزندانتان آموزش دهید. اما سوال اصلی اینجاست که ما چگونه باید این مهارت‌ها را به فرزندانمان آموزش دهیم؟ مطالعات متعدد صورت گرفته در زمینه شادی همگی نشان می‌دهند که کسب مهارت‌های اجتماعی، در نهایت منجر به برقراری ارتباطات مناسب‌تر و به تبع آن احساس شادی در کودکان می‌شوند. بنابراین ما در این کتاب به معرفی فعالیت‌ها و بازی‌هایی پرداخته‌ایم که شما می‌توانید از طریق آنها نسبت به آموزش‌ مهارت‌های اجتماعی فرزندانتان اقدام نمایید. اگر شما هم از جمله والدینی به حساب می‌آیید که به دنبال روش‌هایی ساده و موثر برای تربیت فرزندانشان می‌گردند، مطالعه این کتاب را به شما توصیه می‌کنیم.

راهنمای تربیت فرزندانی راست‌گو (چگونه می‌توانیم با رویکردی موثر فرزندانی راست‌گو درستکار و به دور از پنهان‌کاری تربیت کنیم)

  • 40,000 تومان

آیا فرزندتان بی‌دلیل به شما دروغ می‌گوید؟ آیا او عادت دارد موضوعات مختلف را از شما پنهان کند و این موضوع باعث شده تا اعتماد میان‌تان آسیب ببیند؟ آیا از اینکه فرزندتان برخی موضوعات را خصوصی می‌داند و آنها را از شما مخفی می‌کند احساس بدی دارید؟ آیا شما فرزندتان را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنید تا دوستانش را بشناسید و متوجه شوید با چه کسانی وقت می‌گذراند؟ اگر چنین است، باید به شما بگوییم که اینها همگی از نشانه‌های یک رابطه غیرشفاف میان والدین و فرزندان به حساب می‌آیند و شما تنها پدر یا مادری نیستید که از چنین موضوعی رنج می‌برد. به خاطر داشته باشید که تشخیص حقیقت از دروغ در فرزندانمان، بسیار دشوارتر از آموزش اصول و ارزش‌های صحیح به آنها است. لذا این موضوع ما را بر آن داشت که در این کتاب، نکات و روش‌هایی را بیان نماییم تا شما بتوانید با اجرای به موقع آنها، فرزندانتان را به سمت صداقت و شفافیت بیشتر سوق دهید. علاوه بر این چگونگی ایجاد ارتباطی دوستانه میان والدین و فرزندان نیز بخش دیگری از کتاب حاضر است و شما می‌توانید با مطالعه آن، متوجه اشتباهات تربیتی والدین در مسیر آموزش صداقت و شفافیت به فرزندانشان شوید. سعی ما بر این بود تا این کتاب به روشی ساده، آسان و جذاب نگارش شود تا بتواند راهنمای مناسبی برای شما در مسیر تربیت فرزندانی راست‌گو و شفاف باشد و امیدواریم که با روش‌های ارائه‌شده در آن، موفق به تشخیص زودهنگام عدم شفافیت و صداقت در فرزندانتان شوید.

راهنمای مقابله با افکار منفی (چگونه می‌توانیم فرزندانمان را از افکار منفی تردید و اضطراب به سمت تصمیماتی روشن عزمی راسخ و تاب‌آوری سوق دهیم)

  • 40,000 تومان

آیا شما هم تاکنون چنین تجربه‌ای داشته‌اید که از مدت‌ها قبل خودتان را برای یک رویداد خاص آماده کرده باشید، اما وقتی زمان آن فرا می‌رسد، صدایی به شما می‌گوید که آماده انجام دادنش نیستید؟ در بیرون از خودتان دنبال منشا صدا نگردید! این نجوای منتقد درونی شماست که در حال پرورش افکار منفی در ذهنتان است. حقیقت آن است که ما در چنین لحظاتی، با خود واقعی‌مان روبه‌رو می‌شویم و اگر فردی ضعیف باشیم، بی‌شک دلمان می‌خواهد به هر طریق ممکن از موقعیت پیش‌رویمان فرار کنیم. همه ما تاکنون چنین تجربه‌هایی داشته‌ایم و به خوبی می‌دانیم که ساکت کردن این منتقد درونی تا چه اندازه دشوار است؛ اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که وقتی این احساس شما را به عنوان یک بزرگسال چنین مستاصل می‌کند، می‌تواند چه رنجی را برای فرزندانتان به همراه داشته باشد؟ این موضوع ما را بر آن داشت تا در این کتاب نسبت به بررسی پیامدهای منفی اضطراب بر روی فرزندانمان اقدام نماییم و به شما کمک کنیم تا راه درست کنار آمدن با مشکلات را به آنها آموزش دهید. ما در این کتاب به بررسی عوامل مختلفی که باعث ایجاد افکار منفی در فرزندانمان می‌شوند پرداخته‌ایم و از ابزارهایی مانند قدرت اراده، هوش هیجانی، عزت نفس و تاب‌آوری، برای غلبه بر این احساس قدرتمند یاری گرفته‌ایم. این کتاب با کمک شیوه‌ها و نکاتی که با پشتوانه علمی و به روشی ساده نوشته شده‌اند، به شما کمک می‌کند تا فرزندانتان را در جنگ با نگرش‌های منفی همراهی کنید و آنها را در این مسیر به بهترین شکل ممکن راهنمایی نمایید.

راهنمای پرورش مهارت دوستی (چگونه می‌توانیم بدون درگیری با فرزندانمان رابطه‌ای سازنده برقرار کنیم و دوست آنها باشیم)

  • 60,000 تومان

قطعا شما هم به عنوان یک پدر یا مادر اگر ببینید فرزندتان با دوستانش ارتباط برقرار نمی‌کند، نگرانش می‌شوید و به دنبال راهی برای کمک به او خواهید گشت. همه ما به خوبی می‌دانیم که «دوستی» در فرآیند رشد فرزندانمان نقشی کلیدی داشته و به آنها کمک می‌کند تا سایر مهارت‌های ضروری زندگی نظیر برقراری ارتباط، همدلی و حمایت اجتماعی را در خود تقویت کنند؛ اما سوال اصلی اینجاست که والدین برای پرورش این مهارت کلیدی در فرزندانشان چه باید بکنند؟ این موضوع ما را بر آن داشت تا در این کتاب به بررسی نقش روابط دوستانه در زندگی بپردازیم و به والدین توصیه‌هایی برای کمک به فرزندانشان در مسیر ایجاد روابط دوستانه سالم ارائه نماییم. علاوه بر این روابط میان والدین و فرزندان نیز بخش دیگری از کتاب حاضر است و شما می‌توانید با مطالعه آن مشخصا متوجه شوید که چه عواملی موجب تقویت رابطه دوستانه میان شما و فرزندانتان می‌شوند. بی‌شک هر پدر یا مادری، به دنبال آموزش چگونگی برقراری ارتباط سالم به فرزندانش است و بدین وسیله تلاش می‌کند تا جوی همدلانه در محیط خانه خلق کند. بر همین اساس ما نیز در این کتاب ضمن بررسی راهکاری لازم برای ایجاد چنین جوی در محیط خانه، نکاتی را برای تعمیم آن به سایر محیط‌های اجتماعی بیان نموده‌ایم و سعی کرده‌ایم تا به شما نشان دهیم چگونه می‌توانید بدون جنگ بر سر قدرت، خواسته‌هایتان را با فرزندانتان در میان بگذارید. امیدواریم پس از مطالعه این کتاب از احساس خوب حاصل از تربیت مناسب فرزندانتان لذت ببرید.

راهنمای تربیت فرزندانی تاب‌آور (چگونه فرزندانمان را با استفاده از مهارت‌های عشق‌ورزی انضباط فردی و تفکر مستقل برای دشواری‌های دوران بزرگ‌سالی آماده کنیم)

  • 60,000 تومان

آیا وقتی فرزندتان را به دلیل رفتار نامناسبش سرزنش می‌کنید، اوقات‌تلخی می‌کند و به سمت اتاقش می‌دود؟ آیا فرزند شما هم به دلیل ترس از شکست و عدم توانایی در کنترل احساسات و عواطفش، فرصت کسب تجربه‌هایی جدید را از خود دریغ می‌کند؟ آیا شما از اینکه سختی‌ها و اتفاقات دنیای خارج، قلب فرزندتان را درهم بشکنند و او را سرخورده کنند می ترسید؟ اگر جوابتان به این پرسش‌ها مثبت است، پس این همان کتابی است که باید هم‌اکنون خواندنش را شروع کنید! باید به این موضوع توجه داشت که انسان‌ها عموما از تغییر و کشف موضوعات جدید گریزان‌اند و هیچ فرقی نمی‌کند که شما یک کودک باشید یا یک فرد بزرگسال. بنابراین اگر شما با نگرانی و کنترل بیش از حدتان، باعث شده‌اید تا فرزندانتان فرصت کسب تجربه‌های جدید را از خود دریغ کنند، باید بگوییم که بروز چنین رفتارهایی از آنان کاملا طبیعی است، فراموش نکنید که در درجه اول، وظیفه هر پدر یا مادری این است که فرصت رشد و کسب تجربه‌هایی جدید را برای فرزندانشان فراهم کند و به آن‌ها یاد دهد چگونه در مقابل احساسات و نداهای منفی درونی‌شان بایستند. در این کتاب، ما به دنبال معرفی روش‌ها و مهارت‌های ساده‌ای هستیم که با پشتوانه‌ای علمی به شما کمک می‌کنند تا فرزندانتان را از نظر ذهنی، تاب‌آور و متکی به خود پرورش دهید. از چگونگی کمک به آن‌ها برای کنارآمدن با عدم قطعیت‌های زندگی‌شان تا نحوه مواجهه با شکست و غلبه بر غم و اندوه ناشی از آن، همگی از جمله مواردی هستند که در این کتاب مورد بررسی قرار گرفته‌اند. سعی ما بر این بوده تا این کتاب شامل روش‌هایی عملی برای ایجاد و رشد مهارت‌هایی نظیر اعتماد و عزت نفس، جرات‌ورزی و از همه مهم‌تر، تاب‌آوری باشد تا فرزندان شما بتوانند با استفاده از آن‌ها به جنگ شرایط سخت بروند.

صفحه‌ی 1