غلام رضا جامعی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
21 تکنیک فروش برای درخشش در بازار ایران (تجربه‌های 1 کارآفرین)

21 تکنیک فروش برای درخشش در بازار ایران (تجربه‌های 1 کارآفرین)

  • 20,000 تومان

با توجه به استقبالی که نسبت به یادگیری کسب و کار و فروش شکل گرفته، خیلی‌ها سر و کله‌شان پیدا شده که می‌خواهند به خلق اله، تجارت و فروش را آموزش دهند؛ در حالی که در عمرشان یک چک ناقابل هم پاس نکرده‌اند و هزار نکته باریکتر از مو را نمی‌بینند تا به آن‌ها در قالب آموزش، مطرحش کنند. پیشنهادم این است که حوزه فروش و کسب و کار را از کسانی یاد بگیرید که کارنامه قابل توجهی دارند و عملکردشان را می‌توان به شکلی ملموس، تحلیل کرد، نه کسانی که کلی کسب و کار را صرفا روی تخته کلاس درس راه‌اندازی کرده‌اند و نه بیرون از آن.

رازهای موفقیت 1 کسب و کار ایرانی (یادداشت‌های غلامرضا جامعی کارآفرین و بنیانگذار برند امیران در مورد موفقیت در زندگی و کار)

  • 15,000 تومان

من در شرایطی ساخت کسب ‌و کاری به نام مجموعه فروشگاه‌های امیران را شروع کردم که شاید خیلی چیزها منطقا نشان می‌داد که نباید در کسب‌ و کارم موفق شوم؛ ولی بر این استدلال‌های به ظاهر منطقی غلبه کردم و نشان دادم که می‌توان منطق خود را پیش برد و به نتیجه رساند، حتی اگر همه چیز به ظاهر علیه شما باشد و از انرژی پیمودن مسیر، تهی‌تان کند. این کتاب، آموزه‌هایی‌ست که از پیمودن این مسیر یاد گرفته‌ام و دوست دارم آن را با هموطنان عزیزم که برایم همه ‌چیز هستند، به اشتراک بگذارم. تلاش کرده‌ام این مجموعه یادداشت‌ها بتوانند الهام‌بخش‌تان در پیمودن مسیر موفقیت و رسیدن به اهداف‌تان در زندگی باشند و امیدوارم مقبول افتد و مطلوبی حاصل کند.

صفحه‌ی 1