علی رضا عرب بیگی علی بیجاد


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
عشق ممنوع (شخصیت‌هایی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید)
روانشناسی تروریسم
  • 26,000 تومان
  • با تخفیف: 26,000 تومان
روانشناسی خرافات
  • 65,000 تومان
  • با تخفیف: 65,000 تومان

عشق ممنوع (شخصیت‌هایی که نباید با آن‌ها ازدواج کنید)

  • 140,000 تومان

عشق بنیادی‌ترین نیاز روانی انسانی است. سازمان روان انسان با عشق رشد می‌کند. این نیاز در فرآیند دلبستگی به مادر در آغاز زندگی، آغاز به کامروایی می‌کند، و تا مرگ در دلبستگی به همسر، فرزند، بستگان، دوستان، و آدم‌ها ادامه می‌یابد. در فرآیند کامروایی این نیاز، ظرفیت عشق‌ورزی به دیگری رشد می‌کند. ناکامی در ارضا این بنیادی‌ترین نیاز انسان گریزناپذیر است و اینجاست که نیاز به عشق، در اثر ارضا و ناکامی به ظهور دو هیجان بنیادی عشق و خشم می‌انجامد. در معنای دوم عشق یک هیجان است که آن روی سکه آن خشم است و در فرآیند کامیابی و ناکامی نیاز به عشق متجلی می‌شود. در منظر سوم، عشق یک خصیصه شخصیتی انسانی است که از طیف خودشیفتگی آغاز و به ظرفیت عشق‌ورزی می‌انجامد. این کتاب به موضوع عشق و تیپ‌های شخصیتی ناسازگار در رابطه عاطفی پرداخته و در نهایت راهکارهای درمانی در این زمینه را فراهم نموده است.

روانشناسی تروریسم

  • 26,000 تومان

اولین کاربرد واژه ترور در جهان مدرن از انقلاب فرانسه نشات می‌گیرد و البته برعکس امروز، بارمعنایی مثبت داشته است. در فارسی به معنای قتل سیاسی به وسیله اسلحه متداول شده است و تازیان معاصر اهراق را جای ترور به کار می‌برند؛ ترور از واژه لاتین terror به معنای عامل اضطراب گرفته شده و در لغت به معنای ترساندن است. تروریسم به ارعاب و تهدید ایجاد ترس و وحشت در مردم و تروریست به طرفدار ارعاب و تهدید و حکومت زور معنا شده است. در دو دهه اخیر تروریسم مهمترین پدیده سیاسی است که ناامنی و خشونت عریان را رقم زده است خشونتی که رسانه‌های عصر جهانی در پخش و به نمایش گذاشتن آن از هم پیشی ‌گرفته‌اند. در روزگار نوین، تروریسم یکی از عوامل اصلی تهدید جامعه به شمار می‌رود و طبق قوانین ضد تروریسم در بیشتر کشورهای جهان، بزه به حساب می‌آید و نیز چنانچه در جنگی علیه غیر جنگجویان مانند شهروندان عادی، نیروهای بیطرف یا اسیران جنگی به کار گرفته شود جنایت جنگی به حساب می‌آید. تروریسم حاصل تضاد و نابرابری در دنیایی که ناشی از رقابت است، رقابتی نابرابر که به انحصار می‌گراید، انحصاری که ناگزیر از پرخاشگری و پرخاشگری‌ای که اسم قانون را برخود می‌گذارد، قانونی که توسط قدرتمندان به ‌وجود می‌آید و هرآنچه که با آن گلاویز شود سرنوشتی جز له شدن ندارد.

روانشناسی خرافات

  • 65,000 تومان

خرافه، نوعی از باور و اعتقاد است که پایه علمی و منطقی ندارد و براساس دانسته‌های قبلی اطلاعات ثابت شده مطرح نمی‌گردد. وجود گروه‌هایی خاص با عناوین رمال، طالع بین، فال‌گیری، کف‌ بین و... که امروزه در جامعه ما اندک نیستند، دال بر رواج افکار خرافی در سطح جامعه است. وجود باورهایی مانند: فال نیک و فال شوم، تخم مرغ شکستن، قفل مراد کنار قبر باز کردن، گره زدن سبزه‌ها جهت بخت گشایی و... همه نشان از شیوع گسترده خرافات دارد که زندگی اجتماعی افراد را در برگرفته است. امروزه خرافه فقط به حوزه سنتی زندگی افراد محدود نمی‌شود بلکه به حوزه نوین زندگی افراد هم رسوخ کرده است و در زیر نقاب به ظاهر خردگرایی جامعه نوین اشتیاق گسترده و فوق‌العاده‌ای نسبت به پدیده‌های اسرارآمیز غیبی موج میزند و از خاصیت داروهای گیاهی تا احضار ارواح، طرفداران زیادی را پیرامون خود گردآورده است.

صفحه‌ی 1