علی خاکزادی


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
محاکمه عادت‌ها (تحلیل عادت‌ها و چگونگی شناسایی عادت‌های‌ برنده)
محاکمه عادت‌ها
  • 88,000 تومان
  • با تخفیف: 88,000 تومان

محاکمه عادت‌ها (تحلیل عادت‌ها و چگونگی شناسایی عادت‌های‌ برنده)

  • 118,000 تومان

بیش از صدها کتاب درباره عادت ها و ماهیت پیدایش آن ها در دنیا ترجمه و تالیف شده و به این مقوله از نگاه علمی پرداخته است اما کتاب محاکمه عادت ها با همه آنچه تا امروز خوانده اید کاملا متفاوت است این کتاب با ارائه سبکی داستان‌گونه در آموزش رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته است هدف اصلی کتاب هدایت خواننده به سوی شناخت عادت های برنده اوست کمااینکه خود این کتاب نیز ماحصل همین شناخت است عادت های برنده نویسنده آن می باشد

محاکمه عادت‌ها

  • 88,000 تومان

با استندا به رای صادره از دادگاه عالی جمهوری دموکراتیک برینلندء مورخه شانزدهم آوریل سال 2020 میلادیء به ریاست و قضاوت عالیجناب سباستینء تعداد دوازده جلد از کتاب «محاکمه عادت‌ها» که متهم پرونده (مغز آقای اورهان) به دستور قاضی تالیف کرده استء چاپ شده و بنابر حکم دادگاهء به صورت انتخابی بین دوازده نفر کتابخوان توزیع می‌شود. کتب حاضر که در دستان شماستء آخرین نسخه از 12 جلد کتاب مذکور است. بدین ترتیب شما و یازده خواننده دیگرء اعضای هیئت منصفه (هیئت ژوری) دادگاه محاکمه عادت‌ها خواهید بود که به صورت غیر حضوری برزگزار می‌شود. خواننده این کتابء در هر جای دنیا که باشدء می‌باید در مهلت قانونی 10 روز پس از دریافت کتابء برای مطالعهء صدور رای و ارسال آن به دادگاه برینلند اقدام کند.

راهکارهای اصولی تاسیس باشگاه مشتریان (نگاهی اصولی و فنی به راه‌اندازی باشگاه وفاداری مشتریان)

  • 25,000 تومان

اکثر مدیران بنگاه‌های اقتصادی برای جلب مشتری و افزایش فروش به ابزار تبلیغات متوسل می‌شوند و یگانه راه کسب درآمد بیش‌تر را فروش بیش‌تر از این راه می‌دانند. در حالی که باشگاه مشتریان و تبلیغات دو بال پرواز یک کسب و کار هستند و هر کدام بدون دیگری مفهوم خود را از دست می‌دهند. در واقع، تبلیغات افزایش فروش را از راه جذب مشتری جدید دنبال می‌کند. و باشگاه مشتریان با وفادارسازی مشتری به تکرار خرید در جستجوی دست‌یابی به فروش بیش‌تر از این راه خواهد بود. در این کتاب سعی شده است به کلیه علاقه‌مندان، جهت نحوه تاسیس و اداره باشگاه مشتریان راهکارهای اصولی آموزش داده شود. چاپ اول کتاب اصول مقدماتی فن تاسیس باشگاه مشتریان با استقبال خوب علاقه‌مندان به اتمام رسید و با تلخیص و تغییر عنوان کتاب به راهکار اصولی تاسیس باشگاه مشتریان، اکنون در چاپ دوم در خدمت شما خواهیم بود. تعریف مفاهیم و مزایای تاسیس باشگاه مشتریان، گام‌های تاسیس باشگاه مشتریان با آموزش نحوه تنظیم سناریوهای ریاضی و رفتاری، معرفی ابزارهای تاسیس باشگاه مشتریان، ارائه نمونه‌های عملیاتی و مثال‌های واقعی و توصیه‌هایی جهت نگهداری و مراقبت از دست‌آوردهای باشگاه مشتریان، عناوین و سرفصل‌های کتابی‌ست که پیش‌رو دارید.

صفحه‌ی 1