ست گودین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تیم ارزش است (مانیفستی برای تیم‌ها و رهبران)
  • 105,000 تومان
  • با تخفیف: 105,000 تومان
مهره حیاتی (تمرین غیرقابل جایگزین شدن)
  • 195,000 تومان
  • با تخفیف: 195,000 تومان
تمرین (با اشتراک‌گذاری ایده‌ای خلاقانه هم زندگی خود و هم جهان را تغییر دهید)
با جعبه بازی کن
  • همراه با تخفیف
  • 44,000 تومان
  • با تخفیف: 39,600 تومان
گاو بنفش (تجارتتان را با بی‌همتا‌ بودن دگرگون کنید)
دره موفقیت (یه کتابچه که بهتون یاد میده کی کنار بکشین و کی بچسبین به کار)
شیب (کتاب کوچکی که به ما یاد می‌دهد چه زمانی از کار انصراف دهید و چه‌موقع به آن بچسبید)

تیم ارزش است (مانیفستی برای تیم‌ها و رهبران)

  • 105,000 تومان

در مدرسه گاهی برای اطاعت صرف به ما پاداش می‌دادند. مثلا در ازای بی‌سروصدا ایستادن روی نقطه قرمز در صف جایزه می‌گرفتیم. این یکی از راه‌های تلقین اطاعت و مصرف است که به کمک سیستم آموزشی به افراد القا می‌شود؛ دقیقا همان چیزی که صنعت‌گرایی به دنبال آن است. امروزه شرکت‌‌ها دریافته‌اند که با امتیازدهی و بازی‌وارسازی رفتارها می‌توان به سود کلان رسید. این بازی‌وارسازی، که در واقع قرار است به ما این احساس را بدهد که داریم کار مهمی انجام می‌دهیم، باعث می‌شود توسط اربابان اعطای امتیاز اداره شویم. این راه میان‌بری برای کسب سود، سلطه، و مهم‌تر از همه، اجتناب از شکل‌‌گیری ارتباطات انسانی واقعی است، آن هم با اعطای جوایزی کوچک در ازای رفتارهایی که به شرکت‌ها خوراک می‌دهند، نه به روح ما. تعداد دنبال‌کننده‌ها در شبکه‌های اجتماعی، همرنگ جماعت بودن و مواردی از این دست همان نقطه قرمز سر صف هستند... روی آن بایستید و جایزه بگیرید! ست گودین در «تیم ارزش است» به اهمین مهیا کردن شرایط بهترین شغل ممکن و افزایش انگیزه، همدلی، تیم‌سازی و از همه مهم‌تر، ارزش نیروی انسانی، تاکید می‌کند.

مهره حیاتی (تمرین غیرقابل جایگزین شدن)

  • 195,000 تومان

فرقی نمی‌کند که کارگری روزمزد باشید یا مدیر بازاریابیِ شرکتی بزرگ؛ بازار کار، کارمندان سربه‌زیر، و صرفا فرمان‌بردار را به راحتی کنار می‌گذارد؛ مانند چرخ‌دنده‌های یک ماشین که مشابه آنها را به وفور در بازار پیدا می‌کنیم. در نقطۀ مقابل «مهرۀ حیاتی» قرار دارد. مهرۀ حیاتی، نیرویی غیرقابل‌جایگزین است که با ذهن پویای خود، خارج از چارچوب‌ها فکر می‌کند؛ در مقابل آنچه غلط می‌پندارد، واکنش نشان می‌دهد و به دنبال بدعت و بهبود کار است. شغلش را تنها وسیله‌ای برای گذران زندگی نمی‌داند و از روح و قریحۀ خود، برای پیشرفت کار مایه می‌گذارد، حتی در جایگاه یک خدمتکار ساده. «ست گودین» نویسنده آمریکایی، کارآفرین و سخنران برتر در زمینۀ کسب و کار، طی دوازده بخش و با مثال‌های کاربردی و ملموس، سرنخ‌های لازم را برای تبدیل شما به نیرویی برجسته و غیر‌قابل جایگزین، در اختیارتان قرار می‌دهد. او از هفت ویژگی اصلی مهره‌های حیاتی پرده برمی‌دارد، از اهمیت برقراری ارتباطات در محیط کار سخن می‌گوید و حتی برای مواقعی که تلاشتان در مسیر غیرقابل جایگزین شدن ناکام مانده، راه‌حل ارائه می‌دهد.

تمرین (با اشتراک‌گذاری ایده‌ای خلاقانه هم زندگی خود و هم جهان را تغییر دهید)

  • 220,000 تومان

ست گودین را به تفاوت بودن و متفاوت اندیشیدن می‌شناسند. او معمولا ساده حرف می‌زند و ساده می‌نویسدء اما نباید این سادگی را با نوشته‌ها و سخنرانی‌های انگیزشی اشتباه گرفت. نوشته‌های او در مطرح‌ترین نشریات مدیریتی جهان خوانده می‌شوند و برخی کتاب‌هایش مانند گاو بنفش جریان‌ساز بوده‌اند. گودین در این کتاب سعی دارد ما را به تلاش برای ایجاد اثری خلاقانهء انجام دادن کاری که به آن عشق می‌ورزیم و اشتراک گذاشتن آن با دنیا ترغیب کند.

با جعبه بازی کن

  • 44,000 تومان

لازم است به شما بقبولانم که دوری از شکست نتیجه‌ی خوبی در پی نخواهد داشت. اگر جسارت کشیدن نقشه‌ای را داشته باشید، مردم دنبال شما راه خواهند افتاد. ما به افرادی که نقشه می‌کشند جایزه می‌دهیم و نه به دنباله‌روها. این کتاب به شما خواهد آموخت که برای رسیدن به موفقیت واقعی لازم است که آغازگر مسیری نو باشید. مسیری که نقشه‌ای ندارد و شما باید نقشه اش را تهیه کنید.

گاو بنفش (تجارتتان را با بی‌همتا‌ بودن دگرگون کنید)

  • 119,900 تومان

شیوه‌های قدیمی بازاریابی دیگر مرده‌اند و ایمن بودن اکنون خطر بسیار زیادی دارد. تنها راه نجات محصولتان در بازار شلوغ این است که تبلیغات را تمام و نوآوری را شروع کنید. ست گودین، رهبر بازاریابی، در کتاب «گاو بنفش» برای همه دست‌اندرکاران ایجاد، طراحی یا فروش الزام می‌کند که به شیوه‌های جدید به بازارشان فکر کنند. با تطبیق شیوه‌های جایگزین در تجارتتان، شما و شرکتتان نجات می‌یابید و یک روز دیگر فرصت نوآوری خواهید داشت. شما باید بی‌همتا باشید، شما باید گاو بنفش باشید. این کتاب با ده‌ها مثال برای درک بحث گودین، مناسب مطالعه برای زندگی تجاری‌تان است. گودین تجارتتان را تشویق می‌کند تا با شجاعت تمام از سلسله تبلیغات چند میلیون دلاری خلاص شوید!

دره موفقیت (یه کتابچه که بهتون یاد میده کی کنار بکشین و کی بچسبین به کار)

  • 21,000 تومان

این یه کتاب درباره یه موضوع خیلی مهمه: جا زدن. باور داشته باشین یا نه جا زدن گاهی یه استراتژی خوبه یه راه هوشمندانه برای مدیریت زندگی و کارتون. هر چند گاهی جا زدن می تونه دقیقا بدترین کار ممکن باشه. یه راه ساده برای گفتن تفاوت برنده‌ها و بازنده‌ها وجود داره. برنده‌ها علاوه بر باهوش متمرکز و سخت‌کوش بودن یک جازننده خوب هم هستن. اونا خیلی زیاد جا می‌زنن با این تفاوت که درست در زمان و مکان مناسب این کارو می‌کنن....

شیب (کتاب کوچکی که به ما یاد می‌دهد چه زمانی از کار انصراف دهید و چه‌موقع به آن بچسبید)

  • 17,000 تومان

شیب راز موفقیت شما است. کسانی که می‌خواهند موفقیت را از طریق شیب بسازند - آ‌ن‌هایی که زمان و انرژی و تلاش خود را جهت عبور از شیب سرمایه‌گذاری می‌کنند - بهترین در جهان می‌شوند. آن‌ها سیستم را به چالش می‌کشند و به جای تغییر مسیر، به جای رضایت به کمی بهتر بودن از حد متوسط، و قانع شدن به آن‌چه بدست آورده‌اند، چالش‌ها را در آغوش می‌گیرند . آن‌ها به هیچ ‌وجه اهداف خود را رها نکرده و جهت ارتقا به سطح بعدی، مسیر شیب را با قدرت طی می‌کنند. پشت سر گذاشتن شیب هم به تنهایی کافی نیست. تنها زمانی به آن‌چه سزاوارش هستید می‌رسید که شیب را با تمام وجود بپذیرید و آن را مثل یک فرصت ببینید. فرصتی که واقعا فرصت است.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1