سانجی گوپتا


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
تیزذهن بمانید (در هر سنی مغز بهتری بسازید تیزهوش‌تر باشید و به زوال عقل دچار نشوید)
تیزذهن بمانید (در هر سنی مغزی بهتر بسازید)
  • 219,000 تومان
  • با تخفیف: 219,000 تومان
ذهن زیرک (پرورش مغز و مبارزه با زوال عقل)
  • 195,500 تومان
  • با تخفیف: 195,500 تومان

تیزذهن بمانید (در هر سنی مغز بهتری بسازید تیزهوش‌تر باشید و به زوال عقل دچار نشوید)

  • 339,900 تومان

دکتر سانجی گوپتا دارای این قابلیت منحصربه‌فرد است که می‌تواند جدیدترین تحقیقات علمی را به زبانی ساده توضیح دهد، به‌گونه‌ای که کاملا قابل فهم باشد. خواه شما نگران از دست دادن حافظه‌تان باشید یا فقط می‌خواهید تیزذهنی و تیزهوشی خود را تقویت کنید، «تیزذهن بمانید» یک راهنمای کلیدی در این حوزه است. - گری اسمال: روان‌پزشک، استاد روان‌پزشکی و مدیر مرکز پیری دانشگاه UCLA و نویسنده کتاب حافظه. «تیزذهن بمانید» طرز فکر شما را درباره مغزتان، نحوه مراقب از آن و چگونگی تقویت و پشتیبانی از ظرفیت مغزتان به‌کلی تغییر می‌دهد. - دیوید بی.اگاس: پزشک، نویسنده کتاب پرفروش پایان بیماری. ای کاش آن زمان که داشتم از پدرم که از آلزایمر رنج می‌برد، مراقبت می‌کردم کتاب «تیزذهن بمانید» منتشر شده و در اختیارم بود. - ماریا شریور: بنیان‌گذار مرکز جنبش آلزایمر زنان. این کتابی است لازم برای همه؛ جوان و پیر. - والتر ایزاکسان، نویسنده، مجری، سردبیر مجله نیویورک تایمز و نویسنده کتاب پرفروش استیو جابز و کتاب ایلان ماسک.

تیزذهن بمانید (در هر سنی مغزی بهتر بسازید)

  • 219,000 تومان

تیزذهن بمانید قرار است به شما کمک کند برای خودتان برنامه‌ی ذهن تیز تنظیم کنید، برنامه‌ای که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره‌تان بگنجانید. خود من قبلا آن را انجام داده‌ام و مشتاقم این کار را به شما هم یاد بدهم. من خبرنگار و جراح مغز و اهل علم هستم و بخش عمده‌ای از شغلم تعلیم و توضیح دادن است.من یاد گرفته‌ام برای این که پیام‌هایم جا بیفتند، توضیح دادن دلیل یک پدیده به اندازه‌ی چیستی و چگونگی آن اهمیت دارد. بنابراین از اول تا آخر این کتاب توضیح می‌دهم که چرا مغزتان این چنین کار می‌کند و چرا گاهی نمی‌تواند منظورتان را برساند. وقتی این کارکرده‌های درونی را بفهمید، عادت‌های خاصی که من شما را به نهادینه کردن آن‌ها ترغیب می‌کنم معقول به نظر خواهند رسید و به احتمال زیاد بخشی جدا نشدنی از برنامه‌ی روزانه‌تان خواهند شد.

ذهن زیرک (پرورش مغز و مبارزه با زوال عقل)

  • 195,500 تومان

3در زندگی از چه بیماری‌ای بیش از همه می‌ترسید؟ نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند پاسخ اکثریت شرکت‌کنندگان این است: زوال عقل و فراموشی. آیا با افزایش سن، قوای شناختی و قدرت حافظه به ناچار کاهش پیدا می‌کند؟ متخصصان برتر حوزه‌ی مغز و اعصاب یک صدا بر این نظرند که چنین نیست؛ مغز را می‌توان مانند هر عضله دیگری در بدن تمرین داد و تقویت کرد. در این کتاب دکتر سانجی گوپتا شما را با پدیده «نوروجنسیس» آشنا خواهد کرد، بهترین سن برای شروع تمرینات مغزی، رژیم غذایی مناسب و مورد تایید متخصصان برتر برای سلامت مغز و حفاظت از نیروی شناختی را در اختیارتان قرار خواهد داد و در کنار بسیاری نکات مفید و مهم دیگر، برنامه‌ای دوازده هفته‌ای به شما پیشنهاد خواهد کرد که به کمک آن می‌توانید کار روی سلامت مغزتان را از همین امروز شروع کنید. در این کتاب با نظرات گوناگون درباره منشا زوال عقل آشنا می‌شوید و حتی توصیه‌ها و راهکارهایی عملی برای مراقبت از عزیزانتان که مبتلا به این بیماری هستند دریافت خواهید کرد...

صفحه‌ی 1