ریچارد تیلر کاس سانستین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سقلمه (بهبود تصمیمات درباره‌ تندرستی‏ ثروت و خوشبختی) مینی بوک
  • همراه با تخفیف
سقلمه (بهبود تصمیم‌ها پیرامون سلامتی ثروت و شادی)
سقلمه (بهبود تصمیمات درباره تندرستی ثروت و خوشبختی)

سقلمه (بهبود تصمیمات درباره‌ تندرستی‏ ثروت و خوشبختی) مینی بوک

  • 15,000 تومان

منظور از سقلمه، هر چیزی است که تصمیمات ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. تیلر و سانستین معتقدند مردم به‌صورت فکر شده و بر اساس منفعت شخصی، تصمیم‌گیری نمی‌کنند. بلکه به دلیل نداشتن آگاهی لازم و ناتوانی در کنترل رفتارهای شخصی، دست به انتخاب‌های اشتباه می‌زنند. انتخاب‌هایی که در مقیاس بزرگ به اقتصاد جامعه آسیب می‌زند. آنها در کتاب سقلمه با استفاده از علم روانشناسی، آمارهای جامعه‌شناسی وعلوم اجتماعی سعی می‌کنند تا اقتصاد رفتاری و علم انتخاب درست را میان مردم جا بیاندازند.

سقلمه (بهبود تصمیم‌ها پیرامون سلامتی ثروت و شادی)

  • 69,900 تومان

سقلمه یکی از 2 کتاب ریچارد تیلر، استاد و پژوهشگر اقتصادی دانشکده بازرگانی دانشگاه شیکاگو است. کتاب دیگر ایشان، کج‌رفتاری است. سقلمه به مفهوم ضربه آرام با آرنج به بغل دستی، برای اینکه او را متوجه چیزی کنیم، است. اقتصاددانان رفتاری، جنبه‌هایی از معماری انتخاب را سقلمه می‌نامند که رفتار مردم را بدون تغییر در محرک‌های اقتصادی و یا منع از سایر گزینه‌ها، در جهتی قابل پیش‌بینی تغییر دهد. ترجمه کتاب سقلمه نخستین بار توسط تیمی از اقتصاددانان دانشگاه شهید بهشتی در بهار 1396 آغاز و در اردیبهشت 1397 از چاپ اول این کتاب رونمایی شد. با استقبال خوب علاقه‌مندان، این کتاب در کمتر از 3 ماه به چاپ سوم رسید...این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

سقلمه (بهبود تصمیمات درباره تندرستی ثروت و خوشبختی)

  • 249,000 تومان

در کتاب سقلمه، تیلر چگونگی تصمیم‌گیری‌های غیر منطقی و انتخاب‌های غیر عقلانی را بررسی کرده است و نحوه بهبود تصمیمات روزمره سازمان‌ها را بیان می‌کند. طبق اعلام کمیته نوبل، مهم‌ترین موضوعی که نظر آنان را جلب کرد به کارگیری روانشناسی در علم اقتصاد رفتاری و بررسی نحوه تصمیم‌گیری و انتخاب افراد بود. فعالیت‌های علمی تیلر، اقتصاد رفتاری را، که از مطالعه و ترکیب علم اقتصاد و روانشناسی متولد شده بود، وارد حوزه تحقیقات دانشگاهی کرد.این کتاب در بخش بوی کاغذ در سایت متمم معرفی شده است.

صفحه‌ی 1