ریشل مید


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
دریای زمرد (مجموعه دربار درخشان 3)
  • 357,000 تومان
  • با تخفیف: 357,000 تومان
پیمان خون (مجموعه آکادمی خون‌آشام 4)
  • 61,000 تومان
  • با تخفیف: 61,000 تومان
لمس سایه (مجموعه آکادمی خون‌آشام 3)
  • 54,000 تومان
  • با تخفیف: 54,000 تومان
سرمازدگی (مجموعه آکادمی خون‌آشام 2)
  • 52,000 تومان
  • با تخفیف: 52,000 تومان
دربار درخشان (مجموعه دربار درخشان 1)
  • 56,700 تومان
  • با تخفیف: 56,700 تومان
آکادمی خون‌آشام (مجموعه آکادمی خون‌آشام 1)
  • 58,000 تومان
  • با تخفیف: 58,000 تومان

دریای زمرد (مجموعه دربار درخشان 3)

  • 357,000 تومان

هیچ‌چیز جلودار تمسین رایت نیست. او باید رتبه‌ الماس را در دربار درخشان به دست آورد: یعنی دختری با بالاترین نمره‌ها در آزمون‌ها که صاحب لباس‌هایی مسحور‌کننده و بهترین فرصت‌ها برای ازدواج با خواستگار سرآمد در دنیای جدید است. تمسین موقع آموزش دیدن همراه بقیه‌ دخترها در دربار درخشان، به شدت سرگرم یادگیری درس‌هایی راجع به آداب معاشرت، تاریخ و موسیقی و همه‌ مهارت‌هایی می‌شود که همسر یک فرد رتبه بالا باید بداند. او وقتی ازدواج کند می‌تواند زندگی بهتر برای خانواده‌اش فراهم کند، بنابراین اگر بتواند بهترین دختر دربار درخشان شود فداکاری‌اش ارزش این همه تلاش را خواهد داشت. وقتی دوست‌هایش ادلاید و میرا را که در دربار درخشان هم‌اتاقی‌هایش هستند، تهدیدی برای موقعیت برترش در آینده می‌بیند، برای ثابت‌قدم ماندن در مسیر موفقیت با آن‌ها قطع رابطه می‌کند. در سفر دریایی کشتی‌شان از مسیر اصلی خارج می‌شود و تمسین باید شهامت و اراده‌ راسخش را به امید رسیدن به موقع به دربار درخشان به کار ببرد تا بتواند ازدواج کند و زندگی مرفهی برای خانواده‌اش فراهم کند.

پیمان خون (مجموعه آکادمی خون‌آشام 4)

  • 61,000 تومان

زندگی رز هاتاوی دیگر هرگز همانند قبل نخواهد بود. حمله‌ اخیر به آکادمی سنت ولادیمیر جهان موروی‌ها را ویران کرده است. بسیاری کشته شده‌اند و سرنوشت آنانی که استریگوی‌ها با خود برده‌اند، بسیار بدتر از آن‌هاست. اکنون، خالکوبی‌ نادری بر گردن رز نقش بسته است؛ نشانی که می‌گوید شمار استریگوی‌هایی که به دستش کشته شده‌اند، از دستش در رفته، اما تنها یک قربانی مهم است: دیمیتری بلیکوف. حالا رز باید یکی از دو راه پیش رویش را انتخاب کند: به سوگندی که بر سر زندگی‌اش خورده است وفادار بماند و از بهترین دوست و آخرین شاهدخت بازمانده‌ دراگومیر محافظت کند؛ یا با رها کردن آکادمی به ‌تنهایی رهسپار شکار و کشتن مردی شود که عاشقش است. رز باید برای یافتن دیمیتری به آخر دنیا سفر کند و به عهدی که با التماس‌های دیمیتری بسته است، جامه‌ عمل بپوشاند. اما سوال اینجاست: وقتی زمانش فرا برسد، دیمیتری تمایلی به نجات خواهد داشت؟ اکنون، وقتی همه‌چیز در خطر است، آیا رز در نقطه‌ای یک ‌دنیا دورتر از سنت ولادیمیر و بهترین دوست بدون نگهبان، آسیب‌پذیر و به ‌تازگی سرکشش، توان نابود کردن دیمیتری را خواهد داشت؟ یا خود را در ازای عشقی ابدی فدا می‌کند؟

لمس سایه (مجموعه آکادمی خون‌آشام 3)

  • 54,000 تومان

حرکت‌ها و ابزارهای زیبای احساساتش مرا به وجد آورده بود... احساسات‌مان یک‌سو و یک‌دست شده بود. در این لحظه بیشتر از هر زمانی احساس سرزندگی می‌کردم. من دوستش داشتم. آن‌قدر کریستین را دوست داشتم که... کریستین؟ اوه، نه!

سرمازدگی (مجموعه آکادمی خون‌آشام 2)

  • 52,000 تومان

هر چیزی می‌میرد، اما همیشه مرده باقی نمی‌ماند. حرفم را باور کنید، می‌دانم چه می‌گویم. در این دنیا نژادی از خون‌آشامان هست که به معنای واقعی کلمه مرده متحرک‌اند. به آن‌ها استریگوی می‌گویند، و اگر تا به حال کابوس‌شان را ندیده‌اید، از این به بعد باید ببینید. آن‌ها قوی هستند، سریع‌اند و بدون هیچ رحم و تردیدی می‌کشند. به علاوه، نامیرا هستند که از بین بردن‌شان را به شدت سخت می‌کند. تنها سه راه برای نابود کردن‌شان هست: کاشتن چوبه نقره‌ای در قلب‌شان، جدا کردن سر و به آتش کشاندن‌شان. هیچ کدام از این راه‌ها آسان نیست، اما از هیچ‌چیز بهتر است.

دربار درخشان (مجموعه دربار درخشان 1)

  • 56,700 تومان

دربار درخشان فرصتی در اختیار گروهی از دختران منتخب قرار می‌دهد تا وارد زندگی مجلل، پرزرق و برق و مرفهی شوند که فقط در رویاهایشان دیده‌اند. دربار درخشان برای ادلاید اشراف‌زاده که خانواده ثروتمندش او را مجبور به ازدواجی بدون عشق می‌کنند، مفهومی دیگر دارد. فرصتی که او می‌تواند سرنوشت خودش را رقم بزند و به ماجراجویی در سرزمینی جدید، ناشناخته و پررونق در آن سوی دریا قدم بگذارد...

آکادمی خون‌آشام (مجموعه آکادمی خون‌آشام 1)

  • 58,000 تومان

فقط یک دوست واقعی می‌تواند از شما در برابر دشمنان نامیرای‌تان محافظت کند... «لیزا دراگومیر» یک شاهدخت موروی است، خون‌آشامی میرا با استعدادی نایاب در مهار جادوی خاک. ترکیب قدرتمند خون انسان و خون‌آشام که در رگ‌های رز هاتاوی، بهترین دوست لیزا، جاری است، از او یک دمپایر ساخته است. رز خودش را وقف زندگی خطرناک محافظت از لیزا در برابر استریگوی‌ها کرده است، کسانی که مصمم بودند لیزا را تبدیل به یه یکی از خودشان کنند. پس از دوسال آزادی، رز و لیزا گیر افتاده و به آکادمی سنت ولادمیر برگردانده می‌شوند. آکادمی مدرسه‌ی موروی‌های خانواده‌ی سلطنتی و نگهبانان آینده‌ی آن‌هاست که در جنگل‌های انبوه مونتانا مخفی شده است. اما در میان دوازه‌های آهنی، زندگی آمیخته با خطرهای بیشتری است... و استریگوی‌ها همیشه در همان نزدیکی‌اند. رز و لیزا باید در جهان خطرناک‌شان رهسپار هدف خود شوند، با وسوسه‌های عشقی ممنوعه مقابله کنند و هرگز، نه حتی یک‌بار، نباید از پوسته‌ی محافطتی خود درآیند؛ تا مبادا شیاطین نامیرا لیزا را تا ابد تبدیل به یکی از خودشان کنند...

صفحه‌ی 1