رنه کارلینو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
قسم به این زندگی
  • 41,000 تومان
  • با تخفیف: 41,000 تومان
کاش کنارم بودی
  • 49,500 تومان
  • با تخفیف: 49,500 تومان
به زندگی قسم
  • 47,000 تومان
  • با تخفیف: 47,000 تومان

قسم به این زندگی

  • 41,000 تومان

وقتی اولین رمان نویسنده‌ی مرموز «جی کالبی»، با فروش خیره‌کننده‌اش تبدیل به رخداد ادبی سال می‌شود، امیلین با بی‌رغبتی آن را می‌خواند. او به‌عنوان مدرس مدعو نویسندگی در دانشگاه UC که با ناکامی‌های شغلی و رابطه‌ی طولانی و پرفراز و نشیبش درگیر است، علاقه‌ای به تحسین موفقیت نویسنده‌ای جوان و با استعداد ندارد. بااین‌حال، امیلین از همان صفحه‌ی اول مدهوش داستان امرسون و جکسون می‌شود، دو دوست دوران کودکی که عاشق هم می‌شوند و رویای زندگی بهتری دور از آن جاده‌ی طولانی خاکی را که در تمام روستای فقیرشان پیچیده، در سر می‌بافند. دلیلش این است که این رمان بر اساس کودکی تلخ و تیره‌ی خود امیلین نوشته شده است، که یعنی «جی کالبی» باید «جیس» باشد: بهترین دوست دوران کودکی و اولین عشق امیلین که بیشتر از ده سال است او را ندیده. امیلین نه‌تنها اصلا از این موضوع که جیس رمان را از دید او روایت کرده، خوشحال نیست، بلکه از اینکه جیس گذشته‌ی دردناک او را انتخاب کرده و آخرش را آزادانه تغییر داده و پایانی دراماتیک خلق کرده، خیلی خشمگین است. تنها راهی که می‌تواند فکرش را آزاد کند این است که جی کالبی را پیدا کند و با او روبه‌رو شود. اما آیا امیلین آماده است حقیقت پشت رمان را بداند؟

کاش کنارم بودی

  • 49,500 تومان

زندگی «شارلوت» با بی‌هدفی سپری می‌شود؛ در انتظار یک جرقه یا شاید الهام است تا به او انگیزه‌ای بدهد و زندگی‌اش را بسازد. شارلوت شغل‌ها و دوستی‌های ناموفق زیادی را تجربه کرده و حالا حس می‌کند در کار نه چندان جالبش در کافه‌ای در لس آنجلس تباه شده است. در چنین شرایطی است که به «آدام» برمی‌خورد؛ نقاشی جوان، خوش‌تیپ و مرموز، ملاقات ناگهانی آن‌ها، تبدیل می‌شود به قراری شبانه، غذای چینی و گپ و گفتی که فقط در رمان‌های عاشقانه می‌شود خواند. شارلوت مجذوب در لحظه بودن آدام و اشتیاق او برای زندگی می‌شود. ماه‌ها پس از آن ماجرا، او متوجه می‌شود که هنوز قادر نیست از فکر آدام بیرون بیاید...

به زندگی قسم

  • 47,000 تومان

«به زندگی قسم» رمانی پرکشش و زیرکانه درباره نویسنده‌ای است که وقتی می‌فهمد داستان زندگی‌اش الهام‌بخش نویسنده دیگری شده، تصمیم می‌گیرد با گذشته‌اش کنار بیاید... کتاب نویسنده‌ای به نام جی کلبی، به عنوان برترین کتاب سال انتخاب می‌شود. امیلین وقتی داستان را می‌خواند، متوجه می‌شود که خط به خط آن، ماجرای زندگی خود اوست؛ داستان دو کودکی که در انتهای جاده‌ای خاکی زندگی می‌کردند و بهترین دوستان دوران کودکی هم بودند و بعد عاشق می‌شوند و به رویایی ورای زندگی در آن جاده خاکی فکر می‌کنند... جی کلبی نویسنده، همه این‌ها را پیش چشم امیلین می‌آورد که سال‌هاست از دوست دوران کودکی‌اش خبری ندارد.

صفحه‌ی 1