رحیم بدرفام عاطفه زندی فر


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
سه‌شنبه‌های روزبه (گزارش‌های موردی بالینی بیمارستان روزبه)
کودکان خیابان سیزدهم (رویکردی چندجانبه به آسیب‌شناسی کودکان کار)
سوالات بورد و ارتقا روانپزشکی 1398
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان

سه‌شنبه‌های روزبه (گزارش‌های موردی بالینی بیمارستان روزبه)

  • 150,000 تومان

"سه‌شنبه‌های روزبه"ء برای بسیاری از دانش آموختگان مکتب روزبهء اعم از دانشجوء انترنء دستیار و اعضا هیات علمی و حتی آن‌هایی که گذری به بیمارستان روزبه داشته‌اندء نامی آشناستء سنتی دیرینه که سال‌هاست در "روزبه" برقرار است و همچنانء استمرار دارد. "سه‌شنبه‌های روزیه"ء روز case report یا همان معرفی بیمار است. روال کارء بر این است که یک مورد خاص روانپزشکیء توسط دستیار مربوطء معرفی و سپس مورد مصاحبه و ارزشیابی روانپزشکی قرار می‌گیرد. سپسء موضوع موردنظرء به بحث گذاشته می‌شودء به نحوی که همه حاضرین می‌توانند در آن شرکت نمایند و به اظهار نظر بپردازند. پس از آنء صورت‌بندی کلی از نظر علامت‌شناسیء تشخیص و درمانء توسط گرداننده جلسه انجام می‌شود. در طول این سال‌هاء موارد مطرح شده از تنوع زیادی برخوردار بوده است که از جمله آن‌ها می‌توان موارد زیر را نام برد: - مواردی که از نظر علامت‌شناسیء جنبه‌های آموزشی مهمی داشته‌اند - سندرم‌های نادر روانپزشکی - موارد مشترک بین روانپزشکی و نورولوژی - موارد ارجاع شده از طرف قوه قضائیه و پزشکی قانونی جهت اظهار نظر و تصمیم‌گیری - موارد مقاوم به درمان -و...

کودکان خیابان سیزدهم (رویکردی چندجانبه به آسیب‌شناسی کودکان کار)

  • 60,000 تومان

معضل دیرپای سو استفاده از کودک و کودک کار ، فرآیند پیچیده‌ای است که پرداختن به آن و بررسی ابعاد مختلف مرتبط با آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. بر اساس برآورد سازمان بهداشت جهانی حدود یک چهارم بالغین گزارش مورد سوء استفاده فیزیکی قرار گرفتن در دوران کودکی خود را عنوان می‌کنند.

سوالات بورد و ارتقا روانپزشکی 1398

  • 95,000 تومان

به دلیل اختلافات بیولوژیکی بی‌شماری که در بعضی بیماران وجود دارد، تفاوت در پیش آگهی آن‌ها وجود دارد. حتی پس از جراحی تومور مغزی کودکان، ممکن است تا ده‌ها سال نیاز به پیگیری علایم و عوارض احتمالی وجود داشته باشد.

وقتی فرزندانم به خواب رفتند (گزارش بحث و تحلیل 1 مورد بالینی آسیب به فرزندان همراه با یادداشت‌ها و تحلیل‌های اساتید بیمارستان روزبه)

  • 70,000 تومان

آسیب شدید به فرزند، پدیده‌ای ویژه از نظر روان‌شناختی است که از جنبه‌های گوناگون می‌توان به آن پرداخت. سبب‌شناسی آن را می‌توان با رویکردهای زیست‌شناختی، از منظر انواع مکاتب روان‌شناختی و همچنین دیدگاه اجتماعی اقتصادی مورد بررسی و تحلیل قرار داد. همچنین می‌تواند به عنوان تظاهر یا علامتی از طیف گسترده‌ای از انواع اختلالات مختلف روانی مورد مطالعه قرار گیرد...

صفحه‌ی 1