دیوید کریستین


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
داستان پیدایش (تاریخ عظیم همه چیز)
  • 110,000 تومان
  • با تخفیف: 110,000 تومان
این جهان گذرا (تاریخچه بشریت)
  • 86,000 تومان
  • با تخفیف: 86,000 تومان
داستان خاستگاه انسان و جهان هستی (تاریخ بزرگ همه‌چیز)

داستان پیدایش (تاریخ عظیم همه چیز)

  • 110,000 تومان

من این کتاب را با این باور خوش‌بینانه نوشتم که ما انسان‌های نوین محکوم به این نیستیم که در یک وضعیت فروپاشی و بی‌معنایی مزمن به سر ببریم. در بستر توفان آفرینش‌گر مدرنیتهء یک داستان پیدایش جهانی و تازه در حال آشکارشدن است که همچون داستان پیدایش سنتی پر از معنا و حیرت و راز استء اما براساس تحقیقات علمی نوین و با پیروی از قواعد بسیار نوشته شده است. این داستان هنوز فاصله زیادی تا کامل شدن داردء‌ شاید حتی به خاطر آن مجبور باشیم که تفکرات داستان‌های پیدایش قدیمی‌تر در مورد نحوه گذران یک زندگی خوب و قابل تحمل را هم در آن ادغام کنیم. ولی این داستان ارزش مطالعه داردء چرا که بر میراث جهانی متشکل از اطلاعات و دانش کاملا بررسی شده تکیه می‌کند و اولین داستان پیدایشی است که تمام جوامع و فرهنگ‌های انسانی سراسر جهان را در خود جای می‌دهد. این یک پروژه جمعی جهانی است.

این جهان گذرا (تاریخچه بشریت)

  • 86,000 تومان

این جهان گذرا خردترین کتاب در زمینه تاریخ کلان است، کتابی که داستان عالم و آدم را در کمترین صفحات ممکن نقل می‌کند. از پیدایش ستارگان و نخستین موجودات زنده تا شکل‌گیری مرحله به مرحله تمدن بشری، از تکوین شهرها و امپراتوری‌ها تا ظهور نظام سرمایه‌داری و شبکه جهانی اینترنت. دیوید کریسچن، نویسنده کتاب، همه این پدیده‌های پراکنده را، به ‌نحوی وحدت‌یافته، در قالب یک کتاب راهنمای موجز، قابل ‌فهم و برانگیزنده گردآورده است. یک مورخ بزرگ قادر است به نحوی تجربی پیوند‌های موجود میان نخستین انسان هوشمند و نسخه امروزی آن انسان را روشن سازد و یک قصه‌گوی بزرگ قادر است از پیوندهای پیش‌گفته تصویری زنده و جاندار به دست دهد. دیوید کریسچن، و به تبع آن کتاب حاضر، هر دو ویژگی را یکجا در خود دارد. کتاب در اصل داستان یک سفر است، شرحی دلکش از مسیری طولانی و پرفراز و نشیب که آدمی از عصر غذاجویی اولیه تا عصر مدرن امروزی پیموده است.

داستان خاستگاه انسان و جهان هستی (تاریخ بزرگ همه‌چیز)

  • 37,000 تومان

دیوید کریستین در کتاب داستان خاستگاه راهی را که عالم به گفته حافظ از سرحد عدم تا به اقلیم وجود پیموده با نگاهی دقیق و گذرا بررسی می‌کمند و در پایان ضمن برشمردن لغزش‌ها و رویکردهای نارسای کنونی بشر می‌کوشد تا راه رهایی و ببرون رفت از فاجعه جهانی آنتروپوستین یا دوره گذاری را که در آن هستیم نشان دهد. وی می‌گوید اگر بتوانیم این دوره گذرا را طی کنیم و به جهانی پایدار برسیم با نگاهی به گذشته خواهیم دید که انسان‌ها توانسته‌اند به شکل نوینی از پیچیدگی دست یابند که می‌توان آن را انقلاب انسانی نامید.

صفحه‌ی 1