دیوید فاستر والاس


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
فلسفه فیزیک (درآمدی بسیار کوتاه)
  • 95,000 تومان
  • با تخفیف: 95,000 تومان
مصاحبه‌های کوتاه با مردان کریه (مجموعه داستان)
  • 125,000 تومان
  • با تخفیف: 125,000 تومان
یاد نئون بخیر
  • 35,000 تومان
  • با تخفیف: 35,000 تومان
فراموشی (چند داستان)
  • 49,000 تومان
  • با تخفیف: 49,000 تومان
این هم مثالی دیگر (4 جستار از حقایق زندگی روزمره)

فلسفه فیزیک (درآمدی بسیار کوتاه)

  • 95,000 تومان

کتاب «فلسفه فیزیک»، به سنت تمام کتاب‌های سری «درآمدی بسیار کوتاه» انتشارات آکسفورد، مروری کوتاه و مفید از فلسفه فیزیک ارائه می‌دهد. در این کتاب، دیوید والاس که خود یکی از صاحب‌نظران این حوزه است، سعی می‌کند ابتدا با ارائه مقدماتی درباره فلسفه علم، ذهن خوانندگان را آماده سازد. سپس از مقیاس بزرگ به کوچک، شروع به کاوش در فلسفه فیزیک می‌کند. بنابراین در فصول ابتدایی به فلسفه فیزیک مقیاس‌های بزرگ‌تر، یعنی مکانیک نیوتونی و نسبیت پرداخته شده و پس از آن با عبور از پل مکانیک نیوتونی و نسبیت پرداخته شده و پس از آن با عبور از پل مکانیک آماری، فلسفه مرموز چگونگی ظهور پدیده‌های بزرگ‌مقیاس از دل جهان کوچک‌مقیاس واکاوی می‌شود. در نهایت، رفتار اعجاب‌انگیز ذرات ریزاتمی، دنیای مکانیک کوانتومی و تفسیر‌های هیجان‌انگیز آن مورد بررسی قرار می‌گیرند. بدین ترتیب خواننده با مطالعه این کتاب کوچک می‌تواند دید نسبتا جامعی درباره فلسفه فیزیک کسب کرده و برای مطالعات پیشرفته‌تر در این حوزه آماده شود.

مصاحبه‌های کوتاه با مردان کریه (مجموعه داستان)

  • 125,000 تومان

مصاحبه‌های کوتاه با مردان کریه مجموعه داستانی است از او که حالا یک اثر کلاسیک محسوب می‌شود در ادبیات آمریکا. داستان‌های این کتاب از هر جنسی هستند: از رهاشدگان، از بی‌چیزها، از ولگردها و از انبوهی آدم که می‌خواهند بزنند زیر میز روزمرگی و البته نظم جهان.

یاد نئون بخیر

  • 35,000 تومان

تمام عمرم ریاکار بوده‌ام. مبالغه نمی‌کنم. تقریبا هر کاری در زندگی کرده‌ام برای این بوده است که چهره خاصی از خودم به دیگران نشان دهم. اغلب برای این که دوستم داشته باشند یا ستایشم کنند. شاید پیچیده‌تر از این است. اما وقتی خوب نگاه می‌کنی می‌بینی دلیلش دقیقا همین است که می‌خواهی دوستت داشته باشند، ستایشت کنند، تاییدت کنند، تحسینت کنند، هر چه. دیوید فاستر والاس برنده جایزه پولتزر سال 2012، نویسنده برجسته آمریکایی در داستان‌هایش موشکافانه زندگی را با همه دشواری‌ها و شادروزی‌هایش به تصویر می‌کشد؛ شادی‌ها و غم‌ها. همان‌ها که بزرگی و کوچکیشان را نه پدیده فیزیکی که ذهن آدمی اندازه می‌گیرد.

فراموشی (چند داستان)

  • 49,000 تومان

داستان‌های این کتاب آخرین آثار داستانی تکمیل و چاپ شده پیش از مرگ والاس هستند. از پخته‌ترین، تلخ‌ترین و دشوارترین داستان‌های اویند و به تعبیری خواندنشان کار «نارک‌نارنجی‌ها» نیست. مانند تمام آثار بزرگ هنری منشوروارند، یعنی می‌توان از آن‌ها تفاسیر چندگانه داشت و فروغ اندیشه را برای هرکس به رنگی بازتاب می‌دهند. والاس در این شش داستان با پرداختن به ملال زندگی ماشینی امروز، شگفتی‌های روان انسان، پیشامدهای محتمل که نمی‌خواهیم فکرشان را هم بکنیم، فناوری، نخبگان و جایگاه آن‌ها در جامعه، چیستی و چرایی مرگ و خودکشی، و آنچه در درون انسان می‌گذرد در برابر ظواهر امور، بار دیگر شناخت ژرف خود را از زندگی انسان به تصویر می‌کشد...

این هم مثالی دیگر (4 جستار از حقایق زندگی روزمره)

  • 69,000 تومان

هشتم سپتامبر 2008 خبری جهان ادبی را لرزاند. دیوید فاستر والاس، نویسنده آمریکایی، در 46 سالگی خودکشی کرد. خبر بهت‌آور بود چون تمام آثار والاس تاملاتی هستند برای یافتن معنای زندگی. مردی از نسل تلویزیون و عصر هجوم داده‌ها که می‌خواست بداند چطور به کمک ادبیات و با خودآگاهی و مشاهده دقیق می‌توان به لایه‌هایی از زندگی معنا بخشید که در دنیای سرگرمی، پول و قدرت نادیدده می‌مانند. جستارهای او، فارغ از مضمون‌شان، بخشی از این تلاش‌اند: تلاش برای وصل شدن به لایه‌های زیرین آدم‌ها و جهان، نه با ساده‌انگاری، که با دیدن تام و تمام هیاهوی جهان؛ با بندبازی بر فراز مغاک سکون پرآشوب اشیاء و تجربه‌ها؛ با آشتی دادن آدم‌ها با حقایق پنهان زندگی روزمره، حقایقی که آن‌قدر به حضورشان عادت کرده‌ایم که یادمان می‌رود آن‌ها را ببینیم.

صفحه‌ی 1