دیوید بارلو


تولیدکننده

بازه‌ی قیمت (تومان)

از

تا

مرتب‌سازی
تعداد تصاویر
درمان فراتشخیصی یکپارچه برای اختلالات هیجانی (کتاب کار)
راهنمای گام به گام درمان اختلالات روان‌شناختی
  • 590,000 تومان
  • با تخفیف: 590,000 تومان
رفتاردرمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی
ناکارآمدی جنسی
  • 20,000 تومان
  • با تخفیف: 20,000 تومان

درمان فراتشخیصی یکپارچه برای اختلالات هیجانی (کتاب کار)

  • 95,000 تومان

اکثر افراد مبتلا به یک اختلال یا مشکل، به‌طور هم‌زمان، مسئله یا اختلال دیگری نیز دارند. مثلا افرادی که اختلال پانیک دارند، ممکن است اختلال اضطراب اجتماعی و هم‌چنین افسردگی نیز داشته باشند. نرخ همبودی اختلالات هیجانی بالا است، از همین‌رو استفاده از یک راهنمای درمانی خاص برای اینکه بتواند هم‌زمان موجب بهبود علائم چند اختلال شود دستاورد مهمی است. آخرین پیشرفت‌ها در برنامه‌های درمانی مبتنی بر شواهد که بر پایه به‌روزترین پژوهش‌ها و بررسی‌های بالینی است، در مداخلات فراتشخیصی یک‌پارچه مشاهده می‌شود. دیوید بارلو به همراه گروه پژوهشی خود بر مبنای اشتراکات و مشابهت‌های موجود بین اختلالات هیجانی و بر اساس نرخ همبودی بالای این اختلالات، درمانی را تحت عنوان درمان فراتشخیصی یک‌پارچه طراحی کرده‌اند که قابل کاربرد برای همه اختلالات اضطرابی و خلقی تک‌قطبی و احتمالا اختلالات دارای مؤلفه هیجانی است. کتاب کار حاضر به منظور بهبود اختلالات هیجانی در افرادی که هم‌زمان مبتلا به چند اختلال هیجانی هستند طراحی شده است. این کتاب با آموزش‌دهی نحوه مقابله با هیجانات ناخوشایند و آزاردهنده، به کاهش شدت و بروز تجربه هیجانی ناسازگارانه کمک می‌کند و موجب بهبود کارکرد بیماران می‌شود.

راهنمای گام به گام درمان اختلالات روان‌شناختی

  • 590,000 تومان

شیوع مشکلات و اختلالات روانی در جهان و در کشور ما، و بار بالای ناشی از آن باعث می‌شود که سلامت روان جزو اولویت‌های نخست نظام سلامت باشد، و بخش‌های مختلف جامعه، هر کدام به نحوی، در پیش‌گیری، تشخیص، درمان و بازتوانی افراد در معرض یا مبتلا به این مشکلات و اختلالات نقش و سهم داشته باشند...

رفتاردرمانی دیالکتیکی برای اختلال شخصیت مرزی

  • 79,000 تومان

دست‌اندرکاران درمان بیماری‌های روانی بر این نکته توافق دارند که مراجعان طبقه‌بندی شده تحت عنوان اختلال شخصیت مرزی «BPD» گروهی چالش‌برانگیز هستند و درمان آن‌ها کار ساده‌ای نیست. به این دلیل اختلال شخصیت مرزی به اختلالی سرشار از انگ‌زنی تبدیل شده که ارائه درمان برای آن با ترس و تردید، نگرش‌های منفی و نگرانی بسیار همراه شده است. شاید بیشترین نگرانی دریاره معالجه این بیماران بروز رفتارهای حاکی از خودکشی در این جمعیت باشد. تقریبا 75 درصد مراجعین دارای معیارهای BPD دارای سابقه خودکشی، با میانگین 3/4 کوشش خودکشی برای هر فرد، هستند.

ناکارآمدی جنسی

  • 20,000 تومان

این کتاب ترجمه فصل پانزده کتاب «دستنامه بالینی اختلالات روان‌شناختی» تالیف گروهی از اساتید روانشناسی و روان‌پزشکی امریکا تحت رهبری پروفسور داوید بارلو است که چاپ دوم آن در سال 2008 انتشار یافته است. هدف این کتاب ارائه خلاصه‌ای از برداشت «شناختی - رفتاری» ارزیابی و درمان ناکارآمدی جنسی است. درمان شناختی - رفتاری ناکارآمدی جنسی می‌تواند به عنوان روش درمانی مستقل یا به عنوان جزیی از درمان طبی یا مداخلات جراحی ناکارآمدی جنسی در نظر گرفته شود.

صفحه‌ی 1